social media

Translate

poniedziałek, 28 lipca 2014

Pierwszy Box :)

A więc dzisiaj pokaże Wam co znajdowało się w pierwszym zamówionym przeze mnie pudełku kosmetycznym  w Holandii.
Jako,że jesteśmy teraz razem na wakacje, testujemy te pudełko razem i codziennie jedna z Nas będzie opisywać jeden produkt. Przypominam,iż pudełko zostało zamówione TU :)








                                                                                                                                                                                       




A tak wyglądały boxy w poprzednich miesiącach ;) 




* Tusz do rzęs - NYC High Defintion mascara (Fullsize t.w.v. € 4,99)





* Lakier do paznokci - Make up van Stendhal Vernis a ongles nail polish rouge Rogue 332 Red 

(Full size  gemiddeld € 20,00 )


* Chusteczki do zmywania lakieru z paznokci -

Calico Nail Polish remover pads (Fullsize € 2,50)


* Krem do twarzy - Product Orlane Paris  B21 CONCENTRE ENERGISANT DU REVEIL 5M (Miniatuur € 2,95)


Balsam do ciała z torbą plażową - St. Tropez One night only instant glow bodylotion + beachbag (Set t.w.v. € 9.95)
  
      Jak Wam się podoba lipcowe PRETTYBOX ?
                                                  
                                                 Pozdrawiam Magdalena .





4 komentarze:

  1. Całkiem fajne to pudełeczko było w lipcu.
    Jakoś tak miałam ochotę pooglądać starsze posty i tu zajrzałam. ;P

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię przeglądać stare posty,ale nie koniecznie moje - te najchętniej bym usunęła ;)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Podoba mi się pudełeczko a jeszcze bardziej jego zawartość :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.