social media

Translate

wtorek, 26 sierpnia 2014

coś dla mężczyzn ;)

Dzisiaj przybywam do Was z recenzją 

 L'Oreal Paris Men Expert Hydra Energetic Woda po goleniu Ice Impact 100 ml  ODBUDOWA + PRZEBUDZENIE

  Nie,nie żadna z Nas nie zmieniła płci i nie  jest mężczyzną :P Jesteśmy w 100% kobietami ! Z pomocą przyszedł Tata Maleństwa . To On kupił sobie tę wodę i obiecał opowiedzieć mi jakie ma odczucia po użyciu tej wody,gdyż kupił ją pierwszy raz kilka dni temu będąc na krótkim urlopie w Polsce. A więc poniżej opinia ojca mego dziecka ;) :
  Pierwsze wrażenie po użyciu wody po goleniu Loreal men expert to ... ZDZIWIENIE ! A dlaczego ? Gdyż nie piecze w twarz jak po innych wodach :) Zapewniam Was ,iż mój facet jest najbardziej męski ze wszystkich męskich mężczyzn jakich znam ( 
:D ! ) i nie ma wrażliwej skóry,aczkolwiek nieraz mu się zdarzyło kupić coś po goleniu po czym Go piekło  niemiłosiernie w twarz :/ Ale do rzeczy , woda nie powoduje zaczerwień,cena jak najbardziej przystępna  ( ok.25zł w Rossmanie ) , zapach bardzo przyjemny, typowo męski .



  Kolejny raz utwierdzam się w przekonaniu,iż firma Loreal wypuszcza same dobre produkty ! Jeśli jst inaczej poprawcie mnie,bo ja póki co ( na szczęście ) nie trafiłam jeszcze na żaden kiepski produkt wyżej wymienionej firmy.

5 komentarzy:

  1. Znam ten produkt ale sama go nie używam :P
    Tylko mój go używa i w Biedronce go kupił za 15 zł jakoś takoś :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tą firmę i również sobie ją chwalę :) Tej wody nie znamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób niespodziankę chłopakowi i kup mu ją to poznacie ;)

      Usuń
    2. ;) właśnie tak zrobiłam :)

      Usuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.