social media

Translate

czwartek, 21 sierpnia 2014

De Haagse Markt

Jak co środę udałyśmy się na bazar zwany Haagse Markt. Chciałyśmy ponownie zakupić paczki niespodzianki za 1.50, lecz ich nie było co bardzo nas zmartwiło.
Kupiłyśmy za to inne rzeczy:
Te rzeczy kupiłam dla siebie ;P
Piżamkę za €5


Dwie Farby za €5

Bluzkę za €2

Dwie pary majtek za €2

Spodnie za €3.50




                                   Biustonosz za 
€2


Moja siostra kupiła sobie takie o to rzeczy:

Sweterek za €3

Szminkę (SHADE 220) za €1









I na koniec kupiłyśmy coś słodkiego dla pociech ;)

Jak Wam się podobają zakupy? I czy opłacało się za takie pieniądze? Czekamy na komentarze. 
                        

Pozdrawiam B ;*









3 komentarze:

  1. Jakie majtki! Hahahaha
    A tak serio to fajne zakupy :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majtki bardzo wygodne, sama mam z tej seri kilka, każde w innym kolorze ;)
      M.

      Usuń
  2. Podobają mi się Wasze zakupy :) Piżamka i cała reszta super :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.