social media

Translate

środa, 27 sierpnia 2014

FlosLek Pharma żel do powiek i pod oczy



























Cześć ! :)
Kiedy znajoma wracała z urlopu poprosiłam ją,aby kupiła mi jakiś żel pod oczy,gdyż  dużo czasu spędzam przed komputerem/telefonem przez co mam często uczucie zmęczenia oczu (no i pewnie przez to,iż mało sypiam :O )
Jak się sprawdził żel ? Przeczytajcie post to się dowiecie ;)







Opis produktu : 

FlosLek Pharma żel do powiek i pod oczy ze świetlikiem i chabrem bławatkiem  działa jak kompres.

Dzięki zawartości wyciągu ze świetlika lekarskiego szybko zmniejsza nadwrażliwość na światło, łzawienie oraz uczucie zmęczenia, pieczenia oczu. Ekstrakt z chabru bławatka łagodzi podrażnienia oraz wykazuje działanie przeciwzapalne i przeciwalergiczne.





Użycie:

Niewielką ilość żelu nanieść na dolną i górną powiekę (zachowując bezpieczny odstęp od worka spojówkowego), następnie opuszkami palców delikatnie rozprowadzić, pozostawić do wchłonięcia. Stosować rano i wieczorem. Można stosować pod makijaż.

Zastosowanie:
Pielęgnacja wrażliwych okolic oczu zwłaszcza u osób pracujących przy komputerze lub sztucznym oświetleniu. Bezpieczny przy szkłach kontaktowych.

Szczegóły produktu

  • Pojemność: 15 ml
  • Producent: FlosLek
    cena : 8,95 zł
    dostępność : większość aptek




Moja opinia :

 Używałam go przez jakiś czas systematycznie i zauważyłam znaczne zmniejszenie cieni pod oczami co bardzo mile mnie zaskoczyło,ponieważ moim największym kompleksem od dziecka są właśnie cienie pod oczami .... Stosowałam go na  noc,żeby się dobrze wchłonął . Przynosi ulgę moim zmęczonym oczom ,a nie trzymałam go w lodówce jak zalecają niektóre blogerki ;) Mam jeszcze trzy opakowania i jak je wykończę to sprawię sobie jeszcze inne z tej firmy dla porównania,bo daję temu żelowi dużego plusa! Jedynym minusem jaki zauważyłam to to iż ciężko z niego wydobyć resztki i jeśli się go nałoży zbyt dużo robią się grudki po wyschnięciu ,ale uważam,że takie minusy to nie minusy ;)





A Wy jakie polecacie mi żele pod oczy ? Miałyście ten ?
Pozdrawiam , Magdalena xx



3 komentarze:

  1. Nie miałam tego :P A nie lepiej zamiast żelu używać plasterków ogórka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje dziecko zjada w takim tempie ogórki,że nie miałabym z Nią szans :P

      Usuń
  2. W sumie nie mam żadnego żelu pod oczy :) chyba go kupię :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.