social media

Translate

środa, 13 sierpnia 2014

Maski Antystresowe

 Jakiś czas temu będąc na Naszym ulubionym targu kupiłam paczuszkę za 1,50€ w której znajdowało się między innym aż 10 podwójnych masek  warm masker - onyx ,które już kiedyś miałam przyjemność używać .
Podzieliłam się nimi na pół z koleżanką. 2 saszetki kosztują ok. €0,79 lub €0,89 w sklepie ACTION. Uważam więc iż ubiłam dobry interes ;) Poza maskami w paczce znajdowało się jeszcze kilka rzeczy np.okulary do czytania,baterie do wagi i coś jeszcze było,ale już nie pamiętam co . Skleroza moja siostra druga :P
Co najlepsze to kilka dni temu  kupiłam taką paczuszkę  i znów nie zrobiłam jej zdjęć ...







Maska dała mi uczucie ciepła po jej nałożeniu, zmyłam ją pod prysznicem bez najmniejszego problemu,a moja buzia po niej była miła w dotyku.
Jak mi się skończy zapas to pewnie do niej wrócę,gdyż miałam już inną z tej firmy i była równie dobra (

Onyx - Peel Off Masker Komkommer)

                                                   Miała któraś z Was te maski ?
                                                   M.

1 komentarz:

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.