social media

Translate

niedziela, 10 sierpnia 2014

Nivea, Color Protect, Szampon chroniący kolor włosów farbowanych

Halo :)
Dziś opiszę mój ulubiony szampon do włosów farbowanych.
Nivea, Color Protect, Szampon chroniący kolor



Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Disodium PEG-5 Laurylcitrate Sulfosuccinate, Sodium Chloride, PEG-3 Distearate, Simmondsia Chinensis Oil, Aloe Barbadensis Gel, Punica Granatum Friut Juice, Bisabolol, Benzophenone-4, Oryzanol, Polyquaternium-10, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Glycerin, Propylene Glycol, Citric Acid, Sodium Benzoate, Sodium Salicylate, Linalool, Benzyl Alcohol, Parfum. 




Jak przyleciałam do mojej siostry i zobaczyłam, że ten szampon jest na półce to bardzo się ucieszyłam. Farbuje włosy już od 3 lat  i zawsze kolor schodził mi bardzo szybko, a teraz jest dużo lepiej,kolor utrzymuje się dłużej. Szampon ten daje mi gładkie oraz miękkie włosy .Utrzymuje kolor włosów to chyba wszystko, co chciałabym żeby dawał mi szampon.
Zawsze do niego wracam. Bardzo go polecam, a Wy co o nim sądzicie.? Czekam na komentarze od Was ;)


                                                                                                   
                                                                                                        Barbara :D

2 komentarze:

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.