social media

Translate

czwartek, 14 sierpnia 2014

Paczki niespodzianki za bezcen :D

W zeszłym tygodniu będąc na targu zakupiłam znów paczuszkę o której wspomniałam opisując maski antystresowe [ klik ] , a dzisiaj chciałabym Wam przedstawić co się w niej znajdowało :

3 różne pędzle do malowania ( teraz są nie potrzebne,ale przy najbliższym remoncie,kto wie ? ;)

Balsam do ciała Dove Body Milk , hmmm balsam do ciała z Dove :D Chętnie go przetestujemy ;>





2 alkotesty (póki  co nie posiadamy jeszcze samochodu,ale planujemy taki zakup,więc być może kiedyś mój K.go wypróbuje )
Miska dla pieska (wprawdzie nie posiadamy swojego własnego,ale nie raz odwiedzają Nas znajomi,którzy mają prze kochaną suczkę Suzi,która od teraz będzie miała u Nas swoją miskę ;)


Coś w stylu tasiemki,materiałowej, nie bardzo wiem jak to się nazywa i do czego mogłabym użyć...
Chusteczki do mycia okularów, jest ich tak dużo,że podzieliłam na pół. Jedną połowę dostanie Nasza mama,która nosi okulary do czytania,a drugą moja przyjaciółka,której córka od niedawna zaczęła nosić okulary.
 Paczuszka była w jednorazowej reklamówce ,zaklejoną taśmą klejącą przez ,którą było troszkę widać co jest w środku. Wydałam na to całe 1,50.
Jak uważacie , to był dobry zakup ? Nas zastanawia czy im (sprzedającym) się to wg opłacało ?
Z pozdrowieniami , Magdalena &Barbara :)

2 komentarze:

  1. Obserwuję i życzę powodzenia;)))
    www.wlosymuszabycdlugie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.