social media

Translate

środa, 10 grudnia 2014

Serum morning recovery concentrate

Cześć dziewczyny (chłopaki ? ;) 
Szczerze przyznam,iż bardzo ciężko było mi się zabrać do recenzji tego serum. W paczce była miniaturka tego produktu, a jak większości z Nas wiadomo nie zawsze po próbce jakiegoś kosmetyku mamy wyrobione zdanie. Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z żadnym serum, więc nie mam porównania.

Próbowałam coś znaleźć na jego temat przez internet, ale jak zobaczyłam cenę tego serum to zwiątpiłam i przestałam szukać ( jeśli dobrze znalazła to koszt około 100€, ale nie jestem pewna na sto procent , gdyż szukałam na szybko. Sprawdzę to jeszcze na spokojnie ;). Póki co posmarowałam się nim raz i moje odczucia są takie ;
- konsystencja oleista, ciężko było mi go rozsmarować na całą twarz,miałam wrażenie, że smaruje się majonezem :P
- nie zapewnił mi efektu liftingu , jak podobno miało być
- zapach ledwo wyczuwalny, więc nie zdążyłam go z niczym porównać
- cena z kosmosu :O
Tak więc zostawię go chyba do "układania brwi" bo w tym przypadku się sprawdził bądź do smarowania paznokci i skórek ... Na pewno bym nie kupiła pełnowymiarowego produktu tego serum




Znacie to serum ? A może macie inne ulubione ?
Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. pierwszy raz widzę, ale zupełnie mnie nie kusi ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie znam tego serum, i pewnie nie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 100€?! W życiu bym nie kupiła i jeszcze typowy średniaczek... Produkt stanowczo nie dla mnie. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena z kosmosu :P A efekt majonezu, Magda! No już nie udawaj, że nie lubisz się majonezem wysmarować hahaha :) A co do układania nim brwi, to jeśli się nadaje to jak najbardziej :) Ja sama muszę coś takiego sobie sprawić, bo po kilku godzinach to moje brwi czasami już żyją swoim życiem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam smarować się majonezem,ale wstydziłam się przyznać :D
      Moje brwi też żyją swoim życiem,ale ogarniam je sprayem utrwalającym od Avon o którym pisałam nie dawno ;)

      Usuń
  5. Nie znam tego serum i raczej bym go nie kupiła za taką cenę. :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.