social media

Translate

poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Szczotka Tangle Teezer


Długo chorowałam na tę oto szczotkę zanim ją kupiłam ... Przeczytałam tyle cudownych opinii na jej temat (o dziwo mając ją znalazłam również negatywne opinie ;) i w końcu stwierdziłam,że skoro jest teraz w  Hebe na promocji ,a ten sklep/drogeria znajduję się blisko miejsca z którego pochodzę to znak,że muszę ją teraz kupić ,albo nigdy :P







Do tego celu zwerbowałam,aż dwie osoby ;) Moją mamę,która pojechała specjalnie dla mnie do Bytomia,żeby mi kupić tą szczotkę oraz moją przyjaciółkę,która akurat w tym czasie była na krótkim urlopie w PL i odebrała ją od mojej mamy,a później przekazała ją mi :D
Na promocję się nie załapałam,ale te 5 zł to nie majątek zważywszy na to za ile znalazłam ją w sklepach internetowych u siebie. Koloru też nie mogłam wybrać sama,bo była tylko jedna,ostatnia sztuka koloru różowego. Mówię Wam ona czekała tam na mnie (a raczej na mą mamę ;)!



Do szczotki jako bonus dostałam od mojej przyjaciółki szal z Marylin Monroe,którą uwielbiam <3 Bardzo się ucieszyłam,że pomyślała o mnie i mi go kupiła!
Wracając do szczotki to zanim do mnie doleciała czesała się nią moja mama i mi napisała tak : "Normalnie czesze , tylko wygląda dziwnie, Ty chyba masz za dużo pieniędzy,skoro kupujesz takie pierdoły" No tak,mama zawsze potrafiła mnie podbudować :P
Madzia też się czesała i również stwierdziła,że czesze jak szczotka i szału nie ma...
Kurde no ... zrobiło mi się przykro . No bo jak to ? Szczotka Tangle Teezer czesze jak każda inna szczotka ? To skąd same dobre opinie o niej ?
Uczesałam się nią i mam takie oto zdanie o niej :
Szczotka faktycznie nie robi nic szałowego (tz. nie sprząta ,nie gotuje,nie pierze ;) Rozczesuje włosy i masuje skórę głowy,co daje mi przyjemne uczucie odprężenia. czytałam,że nie wyrywa wcale włosów,mi wyrwała kilka,ale nie odczułam tego tak bardzo jak przy zwykłej szczotce i na pewno było ich o wiele mniej co widać na jednym ze zdjęć. Będę jej używać na zmianę ze zwykłą szczotką . A poniżej dodam Wam kilka zdjęć tej szczotki :D











A Wy macie już swoją czy kompletnie Was nie interesuje  ?

11 komentarzy:

  1. ja na tą szczotkę też choruję;) może kiedyś wpadnie i w moje rączki;)

    Zapraszam dziewczynki do mnie jeśli macie ochotę ;)

    www.zakrecony-swiat-marty.blogspot.com

    xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  2. W Hebe jej koszt wynosi zaledwie 35zł , na promocji 30,więc nie warto się zastanawiać :) 3 mamy więc kciuki,abyś ją w końcu zdobyła i czekamy na relację z jej używania !
    Wskakujemy poczytać co ciekawego u Ciebie ;) Pozdrawiamy ! xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja swoją kupiłam na promie do Londynu za 10 funtów ; D czyli przeplaciłam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam jeszcze podróbkę z biedronki i jak nie widzę specjalnie między nimi różnicy,więc może i Ty wybierz tańszą wersję na próbę ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super szczotka idealna dla mnie i w dodatku w moim kolorku :)
    cena trochę mnie zniechęca ale być może ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponuję kupno podróbki z witaminami - ja osobiście mam obie wersje i nie widzę między nimi różnicy,więc po co masz przepłacać ? ;)

      Usuń
    2. Kupiłam podróbkę wersja kompaktowa i się sprawdza :) zapłaciłam tylko 5.99 zł przecena z 12 zł rozczesuję każdy kołtun he :)

      Usuń
  6. Mam ta szczotke i moja corcia tez :D mysle o zakupie wersji zamykanej, ktora bede mogla nosic w torebce ;) a szaliczek z Marylin przepiekny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wersję kompaktową też chcę,ale chcę szczotkę z włosów dzika i nie mogę się zdecydować,którą chcę bardziej :D
      Te szale są też do kupienia na jednej z tych chińskich stron co podawałam za 2-3e :)
      Miło Cię tu widzieć :*

      Usuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.