social media

Translate

sobota, 9 sierpnia 2014

Zakupy w Primarku


Witajcie !


 Jeśli ktoś wg tu zagląda i czyta Nasze wypociny :P
Dziś chciałabym się pochwalić swoimi zakupami przedświątecznymi :P Tak tak,taka mała chwalipięta ze mnie ;) 



P.S. Wiem,że połowa roku za Nami i żadnych świąt ostatnio nie było,ale pomyślałam,że od czasu do czasu będzie wpis nie kosmetyczny ;)

Ubrania pochodzą ze sklepu Primark w Zoetermeer,który szczerze polecam,bo mają naprawdę fajne ubrania (i nie tylko) a ceny są przystępne  : 

Bluzeczka z długim rękawem dla mojego Maleństwa <3 


Ha i zdjęcie skarpet musi być ;) Te są akurat Taty Maleństwa <3

Są i skarpety dla mnie oraz Maleństwa .
Majtek również nie mogło zabraknąć :P
Świetny sweterek ,bardzo wygodny ,szkoda tylko ,że nie było innych kolorów. A i na mnie prezentuje się lepiej,niż na "leżąco" 
Zabawna czapka miś. Mam ją na spółę z córką, mogłam kupić dwie ,ale jakoś nie pomyślałam o tym ... Jest fantastyczna ! Jedyny minus to taki,że uszy odpadły po kilku dniach .
               













Najlep
sze getry jakie kiedykolwiek kupiłam i nosiłam! No i ten motyw z reniferami był w sam raz na święta, w sumie po świętach też :)




Kupiłam jeszcze kilka koszulek dla Maleństwa,ale gdzieś zdjęcia zapodziałam ;/
Za całe zakupy wydałam 30e ,więc wydaje mi się,że się opłacało jak na tyle rzeczy.
Podoba się Wam coś z tych rzeczy ? Magdalena :D

3 komentarze:

  1. Świetne getry ;) Ja jak pojechałam do Londynu ( mc temu) to właśnie wstąpiłam do primarka mają tam fajne ciuchy i tanie (rzadko kiedy znajdą się takie w polsce) jedyny minus to długie kolejki do przymierzalni (nawet tam nie wchodziłam xd ) i pełno ludzi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długie kolejki to naprawdę duży minus, bardzo zniechęca do przymierzania . Aczkolwiek jak się jest zaradnym można przymierzyć bez wchodzenia do przymierzalni ;)

      Usuń
  2. Najbardziej podobają mi się skarpetki w serduszka i czapeczka :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.