social media

Translate

czwartek, 2 października 2014

Akcja zażywaj suplement diety ze mną ;)


Tak jak pisałam na fb chciałabym zrobić akcję "zażywaj suplement diety"  ;)
Mam taką sklerozę,że może zamiast witamin na skórę,włosy i paznokcie powinnam zacząć coś brać na pamięć ? :D Pewnie i tak bym zapomniała,żeby je zażywać :P
No dobra przejdźmy do rzeczy :
Przez 45 dni będę zażywać kapsułki Beauty Vitalsss, Skrzyp optima forte , skóra,włosy i paznokcie i za 45 dni napiszę o tym czy mi się udało wykończyć te 3 blistry kapsułek . Wy jeśli macie ochotę się przyłączyć to wcale nie musicie zażywać tych samych witamin co ja, na rynku jest tyle do wyboru,że pewnie coś znajdziecie dla siebie ;) Chodzi o to,żebyśmy razem brały je codziennie ,ja będę starała się je brać podczas robienia sobie makijażu,wrzucę je do kosmetyczki,bo maluję się codziennie,więc nie powinnam żadnej tabletki przegapić .
Krótki opis witamin ,które ja będę zażywać :


Producent: Natur Produkt Pharma Sp. z o.o.
Dostępność: o ile się orientuję, to Biedronka, Cena: 15zł (w zestawie z podróbką TT)


Jak macie ochotę udostępnijcie zdjęcie  na fb ,wstawcie baner na blogu, zaproście znajomych ,daję Wam wolną rękę ;) 
Jeśli będzie dużo zgłoszeń to wybiorę jedną osobę i nagrodzę jakimś małym upominkiem :D
Zgłoszenia zostawcie pod tym postem,napiszcie od kiedy zażywacie jakiś suplement,jaki i do kiedy macie zamiar go zażywać . Do dzieła ! 



         Akcja zażyj swój suplement diety z  Siostry z przypadku, przyjaciółki z wyboru !
        Akcja trwa od 3.10.2014 do 16.11.2014 

14 komentarzy:

  1. Brałam,dobre efekty widać po pierwszym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Banerek już u mnie na blogu ;) Buziaki i trzymam kciuki za systematykę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez biore! :) jasne ze tak, moze zaczne w koncu pamietac :D dziwne bo zeby brac chrom to pamietam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Suplementy diety nie są dla mnie - zwyczajnie o nich zapominam :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety suplementy diety to nie moja bajka, po prostu nie jestem przyzwyczajona do ich zażywania. Powodzenia w akcji, trzymam kciuki. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie po to jest ta akcja,żebyśmy wzajemnie sobie przypominały o łykaniu witamin ;)
    Dziewczyny bierzcie udział,udostępniajcie ten wpis,wstawcie baner na blogu - jak dobrze się akcja rozkręci to będę miała prezent dla najbardziej aktywnej osoby !
    Aczkolwiek upierdliwy spam nie będzie brany pod uwagę ;)
    Buziaki robaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie suplementy na włosy są u użyciu praktycznie cały rok ;) Mam poważniejszy problem z wypadaniem, więc ratuję się na wszelkie możliwe sposoby, aktualnie zażywam Biotynę z Puritan`s Pride i tran, który oprócz ogólnego wzmocnienia, pozytywnie wpływa też na czuprynę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę to faktycznie masz problem :/
      Ja mam cienkie włosy i chciałabym,żeby w końcu były długie i gęste,może kiedyś w się uda ;)
      Życzę powodzenia w walce z wypadaniem włosów !

      Usuń
  8. Biorę udział razem z wami ;)
    Banerek na blogu: liveagi.blogspot.com
    Przez ostatnie pół roku brałam merzspecial, potem vitalsss(ten sam co tutaj), a teraz łykam skrzyp + cynk, a właściwie go kończę :)
    Pozdrawiam serdecznie :) Mam nadzieję, że nazwy są dobrze napisane bo często strzelam byka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że dołączyłaś do Nas ,bałam się że nikt się nie zainteresuje tą akcją :P
      Uwierz mi,że nawet jak źle napisałaś nazwy to Ja na pewno tego nie zauważę,bo sama mylę nazwy hahahah :P
      Lecę zajrzeć do Ciebie :*

      Usuń
  9. Thank you for some other great article. The place else may anyone get that kind of info in such a perfect
    means of writing? I've a presentation next week, and I am at the look
    for such info.

    Also visit my blog :: Going Here

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Witamy w gronie zażywających suplement diety :)
      Jaki zażywasz jeśli można wiedzieć ?

      Usuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.