social media

Translate

wtorek, 14 października 2014

Nominacja do Liebster Blog Awards ★


Witajcie Dziewczyny / chłopaki ? :D

Zostałyśmy nominowane do Liebster Blog Awards , przez gift-for-sister ,za co bardzo dziękuje ! :* 
Myślę,że to fajny sposób na poznanie siebie oraz innych blogów ;)




O co chodzi w Liebster Blog Awards ?

Wyróżniamy 11 osób, za pracę na blogu. Są to blogi z małą liczbą obserwatorów, aby móc zwiększyć ich szansę na dotarci do większego grona odbiorców. Każdy nominowany odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, które je nominowała, i wymyśla 11 pytań dla swoich nominowanych.


Nie nominujemy osoby, która nas nominowała!

1. Najdroższy kosmetyk jaki kiedykolwiek kupiłaś?
Hmmm <myśli> ... Staram się nie kupować bardzo drogich kosmetyków,ale te z wyższej półki,które u mnie goszczą to podkład i tusz do rzęs z  Loreala.
2. Czy zdarza Ci się kupować ubrania i w tym nie chodzić?
Na całe nieszczęście bardzo często mi się to zdarza,w szafie mam sporo ubrań jeszcze z metką kupionych dawno temu ... Ale jak prawdziwa kobieta nigdy nie mam co na siebie ubrać :D
3. Blog, który najczęściej odwiedzam to?
Na pewno to nie jest jeden blog! Mam kilka swoich ulubieńców i niebawem ukaże się wpis o nich . Także bądźcie na bieżąco :P
4. Marzenie związane z blogiem?
Chciałabym nawiązać taką współpracę dzięki,której moje czytelniczki będą mogły poznać lepiej  holenderskie kosmetyki. Robię to co lubię,więc czego chcieć więcej ?
5. Czy spotkałaś się kiedyś z blogerkami w rzeczywistości? Jeśli tak, jak wyglądało spotkanie? Jeśli nie, co myślisz o spotkaniach blogerek i czy chciałabyś w takim uczestniczyć? 
Nie i raczej nie planuję takiego spotkania,chyba że spotkanie odbyłoby się w mieście w którym mieszkam . Ale jeśli miałabym możliwość spotkania z niektórymi moimi czytelniczkami to prędzej bym się zgodziła ! :) Naprawdę lubię Was <3

 Nie rozumiem dziewczyn,które jadą przez pół polski po to,żeby dostać kilka kosmetyków (przypuszczam,że bilety/paliwo kosztują więcej;) i spotkać się z osobami poznanymi w świecie wirtualnym. 

6. Masz kanał na Youtube? Jeśli nie, to czy chciałabyś mieć?
Nie i raczej nie planuję . Cenię sobie prywatność :)


7. Czy Twoi znajomi/rodzina wiedzą o Twoim blogu?
Wiedzą 3 najbliższe mi  osób,ale nie chwalę się tym wśród znajomych.


8. Ulubiony sklep z ubraniami? Ulubiona drogeria?
Sklep z ubraniami to zdecydowanie H&M oraz Primark ,szczególnie jeśli chodzi o ubrania dla mojej córki ;) 
Drogerie ulubione mam dwie,nie znane w PL - Kruidvat oraz Etos .


9. Jak wyglądałby Twój wymarzony pokój?
Taki jaki mamy ;) Stawiam na minimalizm w sypialni.


10. W jaki sposób reklamujesz swojego bloga?
Reklamuję go przede wszystkim na facebooku,uważam że to najszybsza forma zdobycia czytelników,ale nic na siłę.


11. Czy współpracujesz z firmami na blogu?
Właściwie z jedną z firm właśnie zaczęłam współpracować,a z inną jestem w trakcie uzgadniania warunków ,co z tego wyniknie dowiemy się za jakiś czas :)

Kliknięcie w imię przenosi na nominowany blog ;) Wybrałam nie  takie z małą ilością obserwacji,tylko te na które sama zaglądam ;)

Moja nominacja :
1.  Karolina
2.  Olga
4.  Natalia
5.  Milena
6.  Kasia
7.  Angelika
8.  Kasia
9.  Test-It
10. Edyta

Jeśli którąś z Wam źle nazwałam lub link nie działa to piszcie do mnie na fb ;)
A o mały włos bym zapomniała zrobić listę pytań dla Was :
1.Dlaczego zdecydowałaś się prowadzić blog ?
2.Czy zarabiasz w jakiś sposób na prowadzeniu bloga ?
3. Twoje ulubione blogerki/Vlogerki to ... ( Podaj ile ich chcesz ;)
4.Co uważasz na temat blogów na których najważniejsze są współprace,a nie rzetelne opisywanie produktów ?"
5.Co sądzisz o spotkaniach blogerskich ?
6. Jakie rzeczy zabrałabyś ze sobą,gdybyś miała spędzić weekend na bezludnej wyspie ?
7.Czy lubisz blogi,które kiedyś głównie opisywały recenzje kosmetyków,a teraz znajdują się na nich kulinarne recenzje ?
8.Czy masz jakieś konkretne marzenie,które właśnie realizujesz ? ( nie koniecznie blogowe )
9.Co sądzisz na temat ludzi,którzy nie są katolikami :D ?
10. W jaki sposób obchodzisz święta (wybierz jedno lub oba jeśli chcesz) Bożego Narodzenia / Wielkanocy ?
11. Co najbardziej zainteresowało Cię na moim blogu ? Ew.co byś w nim zmieniła ?

Czekam na Wasze linki z odpowiedziami pod tym postem,pozdrawiam Was serdecznie ! :*

32 komentarze:

  1. Zamysł LBA był taki, że brały w nim udział blogi mniej znane, by jakoś się rozreklamować. Ja już wiele takich tagów robiłam i po prostu już się w to nie bawię, ale chętnie odpowiem na Twoje pytania w komentarzu.

    1.Dlaczego zdecydowałaś się prowadzić blog ?
    - Miałam za dużo wolnego czasu ;)
    2.Czy zarabiasz w jakiś sposób na prowadzeniu bloga ?
    - Tak ;)
    3. Twoje ulubione blogerki/Vlogerki to ... ( Podaj ile ich chcesz ;)
    - Cytruska87, juststayclassy ;)
    4.Co uważasz na temat blogów na których najważniejsze są współprace,a nie rzetelne opisywanie produktów ?"
    - Uważam, ze to blogi pisane na siłę i szybko zniknął z blogsfery, kiedy współpracujące firmy się skończą ;p
    5.Co sądzisz o spotkaniach blogerskich ?
    - Uważam to za bardzo fajną formę spotkania z innymi blogerkami, możliwość poznania nowych osób i marek ;) Byłam na jednym spotkaniu i miło je wspominam.
    6. Jakie rzeczy zabrałabyś ze sobą,gdybyś miała spędzić weekend na bezludnej wyspie ?
    - Chłopaka- wiem, że to nie rzecz, ale sama bym się bała ;)
    7.Czy lubisz blogi,które kiedyś głównie opisywały recenzje kosmetyków,a teraz znajdują się na nich kulinarne recenzje ?
    - Lubię blogi lajfstajlowe, o wszystkim, chętnie czytam też przepisy kulinarne, więc nie mam z tym problemu ;)
    8.Czy masz jakieś konkretne marzenie,które właśnie realizujesz ? ( nie koniecznie blogowe )
    - Nie ;p
    9.Co sądzisz na temat ludzi,którzy nie są katolikami :D ?
    - Każdy ma prawo wierzyć w to, co chce.
    10. W jaki sposób obchodzisz święta (wybierz jedno lub oba jeśli chcesz) Bożego Narodzenia / Wielkanocy ?
    - Typowo, najpierw wielkie przygotowania, potem odpoczynek ;)
    11. Co najbardziej zainteresowało Cię na moim blogu ? Ew.co byś w nim zmieniła ?
    - Zmieniłabym szablonik na coś bardziej spersonalizowanego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedzi,nad szablonem cały czas się zastanawiam ;)

      Usuń
  2. Dziękuję bardzo za nominację! Niezmiernie mi miło. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również będzie miło jeśli znajdziesz czas,aby odpowiedzieć na te kilka pytań :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe odpowiedzi. W wielu pytaniach odpowiedziałabym bardzo podobnie do Ciebie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Jak to mówią "Ciągnie swój do swego" ;)
      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  4. no tak prawdziwa baba nigdy nie ma wystarczajacej ilosciu ciuchow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani wystarczającej ilości butów/torebek/kosmetyków itd :D

      Usuń
  5. Fajny pomysł na promowanie nowych blogów ;) Powodzenia z współpracami !

    Zapraszam do siebie : zannxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze już takie posty mi się znudziły, ale dzięki wam znowu moge powiedzieć że je uwielbiam : ) Bardzo fajne odpowiedzi : ) Obserwuję ♥

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od zawsze lubię takie posty ;) Można trochę lepiej poznać kogoś niż po samych recenzjach kosmetyków czy opisaniu stylizacji ;)
      Masz tak fajną liczbę obserwatorów,że szkoda mi ją zniszczyć :P

      Usuń
  7. Bardzo ciekawa inicjatywa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jesteś chętna mogę Cię nominować,bo kilka dziewczyn i tak odmówiło,a szkoda,bo dla mnie to fajna inicjatywa jest ;)

      Usuń
  8. Fajny tag i odpowiedzi <3 c;
    byolqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. HALO, HALO!!! Moje drogie Blogerki i wszyscy zgromadzeni! Ja tu przyszła na skargę!
    Siostrunia ma jutro (19.10.2014 roku pańskiego) sesyję zdjęciową w Holenderskich puszczach i lasach i co?!? I nie chce się z nami podzielić zdjęciami! Kto ma możliwość to kopnąć w zad a reszta niech tu wszczyna awantury!
    Nie wszystko musi lądować w czeluściach folderów komputerowych or w szuflandii!!
    HOWGH
    To byłam ja! Anytsuj Kiceimk :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Cię za te 3 komentarze ♥ Byłabys świetnym spamerem,nie myślałaś o tym,żeby się tym zająć na stałe ? :D
      Nikt mnie nie znam to nikt mnie kopać nie będzie,więc mogę spokojnie sobie chodzić i kręcić zadkiem bez obaw,że ktoś mnie w niego kopnie :D :D :D
      Pozdrawiam Cię Justyna :*

      Usuń
  10. mi też zdarza się kupować ubrania i w nich nie chodzić:P szafa pęka w szwach, ale jak napisałaś-jak każda kobieta nigdy nie mam się w co ubrać:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze w tym wszystkim jest to,że teraz mi rośnie mała konkurencja i powoli mnie dogania z ilością ubrać i dodatków ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Też kiedyś zostałam nominowana ale już za dużo tego :D
    Dziękuję bardzo serdecznie za odwiedziny! U mnie moda i uroda, mnóstwo postów o włosach, pielęgnacji, zabiegach, kosmetykach, stylizacje, inspiracje i fotografie! Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie, zatem zachęcam gorąco do zaglądania i obserwowania! www.camesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już do Ciebie zajrzałam i zaobserwowałam,bo podoba mi się jak piszesz ;)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  12. Odpowiedziano na nominację :
    http://www.wlosymuszabycdlugie.blogspot.com/2014/10/liebster-blog-awards-moje-nominacje.html
    Buziaki Kochana! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam i komentowałam już :*
      Dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.