social media

Translate

niedziela, 19 października 2014

Odżywka do włosów Glis Kur hair repair


Witam Was :)
Dziś chciałabym Wam opisać produkt,który kupiłam jakiś czas temu na HaagseMarkt na którym poza ubraniami,owocami i innym różnymi produktami można również  kupić bardzo ciekawe kosmetyki. O zakupach na bazarze pisałyśmy  tutaj ->De Haagse Markt , Paczki niespodzianki za bezcen :D oraz maski-antystresowe .

 Przejdźmy jednak do recenzji odżywki :)


Odżywka do włosów Schwarzkopf Gliss Kur hair repair OIL NUTRITIVE SOFORTHILFE INTENSIVKUR . 





Odżywka bardzo ładnie pachnie, zapach utrzymuje się na włosach przez dłuższy czas. Włosy po niej są fenomenalne ! Tubka ma 20 ml, ale dla włosów średniej długości starczy na 2-3 razy.  Przynajmniej mi na tyle spokojnie starczała ;) Mam takie szczęście,że jak coś kupuję nie znając tego produktu to okazuje się strzałem w 10 :D I tak było tym razem .
Może dlatego,że nie kupuję wszystkiego jak popadnie ? 
Każde włosy są inne i możliwe, ze komuś ta odżywka nie spasuje w co szczerze wątpię,ale ostrzegam,że tak może być ;)
Gdy otwierałam pierwszą tubkę martwiłam się o zamknięcie, bo od razu wiedziałam, że nie zużyję jej za pierwszym razem. Jak widać na  zdjęciach martwiłam się niepotrzebnie. Tubkę w łatwy sposób można otwierać i zamykać. Cena jak najbardziej przystępna za 3 tubki zapłaciłam €1, ale podobno w Rossmanie są do kupienia za ok.4zł (tubka), więc przypuszczam, że większość z Was już ją zna ;) A jeśli nie to warto zaryzykować kupnem małej tubki za grosze,bo nawet jeśli się nie sprawdzi to nasz budżet nie podupadnie z tego powodu ;)














Opisana odżywka pochodzi z serii poniżej,której niestety jeszcze nie poznałam,ale zamierzam to w niedługim czasie nadrobić :)
Więc jeśli będziecie się zastanawiać nad kupnem to polecam ją z całego serca .



Zachęciłam Was do kupna ? Czy może już znacie ten produkt ?
Pozdrawiam Was serdecznie , Wasza M :)

13 komentarzy:

  1. To najlepsza seria Gliss Kura... w 100% emolienty i olejki. Bezpieczna i bardzo dobrze nawilża blond włosy lub włosy skłonne do przesuszania się. Bardzo lubie odżywkę z tej serii i maskę. Tych w mini tubkach jeszcze nie używałam, ale wiem,że ich składy różnią się od składów dużych opakowań. Porównywałam kiedyś w Rossmanie, gdy chciałam wypróbować czarną serię - a nie miałam ochoty na zakup całej butli odżywki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze,że skład jest dobry :) Ja na to nie zwracam uwagi tylko na działanie używanego kosmetyku/produktu ;) Z czarnej serii miałam szampon o ile dobrze pamiętam i również go miło wspominam,ale chwilowo miałam przerwę z GlissKur'em,a teraz znów mi się zachciało tych szamponów,odżywek itp :) Swoją drogą te tubki to genialny pomysł,są większe od próbek i łatwiej stwierdzić czy chcemy kupić produkt pełnowymiarowy :)

      Usuń
  2. Muszę rozejrzeć się za tą odżywką, może u mnie też się sprawdzi :) Zazwyczaj używam odżywek do włosów w sprayu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również wolę psikać włosy po myciu,ale do metody OMO w pierwszym O potrzebna mi jest odżywka w postaci kremu/balsamu ;)

      Usuń
  3. Ja mam tę odżywkę trzecią od prawej.Niestety po spłukaniu i wysuczeniu włosów miałam je tak ciężkie,że musiałam myć na nowo. Do tego wkładając palce miedzy włosy miałam wrażenie jakbym ich ze 3 tygodnie nie myła, nie wspominając o tym, że w ogóle się nie błyszczały!
    Ciekawi mnie czy każda odżywka z tej żółtej serii różni się składem. Bo na zdjęciu są bodajże 3 w formie kremu.
    Zajadę dziś do Action i zobaczę czy są te które reklamujesz i wypróbuję! Może coś chwyci mnie za serce i za włosy :-D
    Pozdrawim :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda,że trafiłaś na taki bubel :/ Ja GlissKury raczej wszystkie wspominam dobrze :)
      A teraz mi się przypomniało,że jeszcze używałam tej drugiej od lewej strony odżywki w sprayu i również była świetna :) Daj znać czy było coś ciekawego w Action to i ja chętnie zajadę :D
      Pzdr :*

      Usuń
  4. Miałam kiedyś ale w ogóle nie pamiętam jak u mnie działała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed założeniem bloga tez tak miałam,że używałam czegoś a później nie pamiętałam jak się sprawdziło :)

      Usuń
  5. Osobiście przetestowałam chyba wszystkie odżywki z tej firmy i niestety tylko czarna i czerwona jakoś pozytywnie działa na moje włosy. Po reszcie miałam włosy jak siano. :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze współczuję :/
      Mi na szczęście rzadko coś szkodzi jeśli chodzi o włosy :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Lubię odżywki z Gliss Kur u mnie spisują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.