social media

Translate

poniedziałek, 10 listopada 2014

Biosilk Silk Therapy, jedwab do włosów, 15ml


Dzień dobry ! Kiedy post się publikuje ja właśnie zmierzam do pracy i wrócę dopiero po południu,ale żebyście zbytnio nie stęskniły się za mną to zostawiam Wam recenzję jedwabiu BioSilk :)


Ile ludzi tyle opinii na temat tego jedwabiu,ale chciałabym napisać coś od siebie :)
Włosy muszą być długie pisała dlaczego przestała używać ten produkt  <KLIK>









Ja nie używałam poprzedniej formuły,nowa trafiła do mnie przy zakupie rozjaśniacza od mojej fryzjerki. Swoje odleżał zanim po niego sięgnęłam. Miałam mieszane uczucia,bałam się że wysuszy moje lichutkie od ciągłego rozjaśniania włosy. Ale nie byłabym sobą gdybym nie spróbowała, więc w końcu spróbowałam.  I tak oto nic nie działo się złego po użyciu. 


Zużyłam ok . pół buteleczki i cały czas przyglądam się włosom. Pewnie jedwab nie wysuszył ich, bo bardzo rzadko go używam - raz lub dwa w miesiącu i gdyby nie to, że jestem ciekawa innych to po ten z chęcią sięgnęła bym ponownie. Jeśli o mnie chodzi to polecam z czystym sumieniem, ale pamiętajcie co jednej osobie nie robi krzywdy innej może wyrządzić i odwrotnie.


Poniżej możecie przeczytać opis produktu oraz jego cechy :)


Opis produktu :


Pielęgnacyjny jedwab do włosów w płynie


Rewelacyjny, kultowy kosmetyk przeznaczony do pielęgnacji włosów zniszczonych zabiegami fryzjerskimi, rozjaśnianych, suchych, uwrażliwionych, puszących się i matowych. Wygładza, nawilża i nabłyszcza włosy, pielęgnuje i chroni je przed działaniem niekorzystnych warunków atmosferycznych. Zawiera proteiny jedwabiu, liczne witaminy i składniki pochodzenia roślinnego.
Codzienne stosowanie chroni włosy przed utratą wilgotności, wysoką i niską temperaturą, negatywnym działaniem chemii fryzjerskiej, kosmetyków stylizacyjnych i zanieczyszczeniami środowiska.

Jedwab do włosów Biosilk:

  • Utrzymuje włosy i skórę w optymalnym stanie nawilżenia.
  • Dodaje gładkości, blasku i jedwabistości.
  • Wzmacnia  włókna włosów i zamyka porozchylane i uwrażliwione łuski.
  • Zwiększa sprężystość i elastyczność.
  • Chroni przed działaniem ciepła i czynnikami atmosferycznymi.
Oryginalna nazwa na opakowaniu: Biosilk Silk Therapy

Produkt zawiera płynny jedwab.


Sposób użycia: Rozetrzeć kroplę w dłoniach i przeciągnąć palcami po włosach na całej ich długości, zwłaszcza na końcówkach. Nie spłukiwać. Można używać do kąpieli i nawilżenia skóry.

Pojemność: 15 ml

Cechy produktu :
Podstawowe
Pojemność:15ml
Działanie:Regeneracja
Rodzaj włosów:Zniszczone
Działanie dodatkowe:Nabłyszczanie
Nawilżanie
Termoochrona
Wygładzanie
Wzmocnienie
Dodatkowy rodzaj włosów:Farbowane
Matowe
Normalne
Puszące się
Suche
Uwrażliwione
Wrażliwa skóry głowy
Seria:Silk Therapy
Wiodące składniki:Jedwab
Płeć:Kobieta


źródło informacji



Czy któraś z Was miała ten jedwab ? Jeśli pisałyście róznież jego recenzję podlinkujcie mi - chętnie przeczytam Wasze opinie :) Miłego dnia ! :*


Buziaki ,

Wasza M :D



30 komentarzy:

  1. Używałam i w sumie jest ok ;) Ale zawiera alkohol :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilkanaście lat był ze mną zawsze. Używałam go codziennie do zabezpieczenia końcówek i jako termoochrona. Moje włosy były od jakiegoś czasu ciągle spuszone i suche - zamiast pięknie wygładzone i lśniące - jak to kiedyś po nim było. Aktualnie mija 3 miesiąc odkąd go nie używam i rzeczywiście problem puszenia i schnięcia końców jest wyeliminowany - więc to on był sprawcą. W każdym razie na zdrowszych włosach nie powinien uczynić aż takiego spustoszenia - lub używany raz na jakiś czas - nie sądzę by dał złe efekty. Co innego tak jak ja - codziennie.Dodatkowo kiedyś w składzie był prawdziwy jedwab - dzisiaj tylko jego pochodna :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jak piszesz - jego częste stosowanie może zniszczyć włosy,ale jeśli robi się to rzadko nie powinien zaszkodzić

      Usuń
  3. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award! :) Szczegóły na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam go na moich kłakach i co prawda, nigdy nie miałam problemu z suchymi włosami, ale zauważyłam, że włosy stały się bardziej lśniące i odrobinę cięższe ;) Miłe uczucie, mieć coś na głowie zamiast takich piór, haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę go wypróbować, może moim włosom też nie zaszkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powinien jeśli masz zdrowe włosy i będzie używać co jakiś czas :)

      Usuń
  6. Pierwszy raz spotykam się z tym produktem. Ale jeśli chodzi o jedwab do włosów to używam już czegoś innego. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam go dość regularnie,jakoś szczególnie nic złego włosom nie zrobił,ale i dobrego też nie,więc zrezygnowałam z tego jedwabiu;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele razy widziałam już ten produkt na innych blogach, ale jakoś mi nie śpieszno do zakupu. Lenistwo to zła rzecz heh. ;p
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zainwestować kilka złotych i sprawdzić czy na naszych włosach daje efekt ;0

      Usuń
  9. Bardzo fajny , niedrogi i wydajny jedwab , polecam !:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze mam w posiadaniu i uwielbiam. Ostatnio sprowadzalam wrecz z Polski dla kolezanke z pracy, bo tam jest tanszy niz w NL

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ukradłam jeden mojej Matuli, bo u niej używałam i włosy miałam takie mięciutkie po nim! Teraz używam dwa razy w tygodniu bo tak myje głowę i nic groźnego się nie dzieje. Wcześniej ciężko mi było palce przetoczyć między włosami ( bo długie) a po Silku spokojnie moge przeczesać ręką. Jak to się mówi "dupy nie urywa" ale jakiś tam plus używania jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym mieć kiedyś takie włosy jak Twoje :P
      Za niewielkie pieniądze może być mały plus,co nie ? ;)

      Usuń
  12. Mi nie chciał pomóc, ale cieze się że Wam słuzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na moich włosach super się sprawdzał. Teraz niestety długo nie widzę w sprzedaży(Irlandia, Francja)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz w pobliżu żadnych polskich sklepów ? Ja mam tyle w zasięgu ręki,że mogę oddać kilka ;)

      Usuń
    2. niestety nie w pobliżu
      niedaleko ( no jakies 20 km) jeden ruski w ktorym pustki w porownaniu z tym co mialam kiedys w Irlandii .w promieniu 3 km mialam z 6-7 sklepow i to wcale nie bylo jakies centrum miasta

      Usuń
    3. Jejku to jak Ty tam funkcjonujesz ? :D Ja bez sklepów w pobliżu bym chyba oszalała :P
      Ale w sumie są tego pewnie dobre strony - nie wydaje się tyle na niepotrzebne rzeczy tylko jak już idzie na zakupy to konkretne z listą :)

      Usuń
  14. Czekaj była mowa o polskich sklepach a nie sklepach ogólnie. ;)
    Wiec ruski jakiś mam z polskimi produktami z 16-20 km stad ale marny wybór. A tak to mam na wiosce automat z bagietkami ;)
    Inne sklepy w sąsiednich miejscowościach 2 km najbliższy i market 6-7 km.
    A no funkcjonuje ;) nie zarabiam , nie wydaje. Jakoś leci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zrozumiałam,że wg nie masz w pobliżu sklepów :P
      Bagietki to ja namiętnie w AH kupuję i uwielbiam wcinać na śniadanie :)
      Ja zarabiam i wydaję,ale czasem chciałabym zamieszkać w lesie z dala od sklepów i robienia zakupów - pewnie bym długo nie wytrzymała,bo zakupoholiczka ze mnie jest nie mała ;)

      Usuń
  15. świetny jest używam od bardzo dawna i się spisuję na medal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz jestem ciekawa czerwonej wersji,ale nigdzie u mnie nie mogę złapać ;/

      Usuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.