social media

Translate

czwartek, 27 listopada 2014

Kolczyki od Sentiell Jewelry

Ten post miał się pojawić już jakiś czas temu,ale ciągle mi coś wypadało,ale w końcu się ogarnęłam i post jest :)


Moje Maleństwo od niedawna chce zmieniać kolczyki,co więcej nauczyła się je sama zakładać ( w obecności mojej lub taty ;)) Więc jak same pewnie rozumiecie kolczyki w każdej ilości mile widziane :D Na dodatek mamy to szczęscie,że Młoda nie ma uczulenia i może nosić dosłownie każde kolczyki,a my przy tym nie zbankrutujemy :)



Panienka nie założy dwa dni pod rząd tych samych kolczyków,a ja mam kilka ulubionych par i wystarczy mi ;) I tak z chłopem wpadliśmy na pomysł,aby zamówić Młodej jakieś fajne kolczyki i dorzucić do pudełeczka,które dostanie 5.12 na Mikołaja. ( U Nas Mikołaj przypada dzień wcześniej niż w Polsce :)

Wybór padł na sklep internetowy
http://www.e-sentiell.com// , którego oferta przekroczyła moje najśmielsze oczekiwania ! Naprawdę wybór ogromny nie tylko kolczyków,ale również innej biżuterii takiej jak np.naszyjniki,biżuteria dla Niego i wiele innych do wyboru.
Warto zajrzeć w zakładkę PROMOCJE znajdziecie tam 30 stron przecenionej biżuterii :)




























|








Długo nie umiałam zdecydować ,które zamówić,bo chciałam od razu 3/4 ich asortymentu ! :D
Po wielu godzinach zdecydowałam się na początek zamówić te dwie pary kolczyków :






W rzeczywistości wyglądają o wiele piękniej niż na zdjęciach !
Podrzucę jeszcze fotkę jak już Maleństwo je dostanie ;)





A w takim pudełeczku Maleństwo będzie kolekcjonować swoją biżuterię :







Pudełeczko wypaczyłam w Etos za 2,99. W Action widziałam za €4,99 drewniane,gdyby ktoś wolał bardziej dorosłe ;)

Jak Wam się podobają kolczyki ?
 Zapraszam do przejrzenia strony http://www.e-sentiell.com// jestem pewna,że i Wam coś wpadnie w oko !
A już niedługo święta,więc może w tym roku zafundujecie komuś piękną biżuterię ?

Chcecie więcej takich nie kosmetycznych postów ?

18 komentarzy:

  1. uwielbiam delfinki! :D pudełeczko jest piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniutkie kolczyki , a nie lepiej na uszku tak ,żeby mogła w nich też spać boz codziennego zakładania ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to chodzi, że Ona nie chce w nich spać, bo codziennie chce mieć inne np.do sukienki takie, a do luźne go stroju takie ;) Na stałe kolczyki ma również, ale póki co jest na etapie codziennie innych :)

      Usuń
  3. Kolczyki śliczniutkie. Mi też by się przydało takie pudełeczko na moje kolczyki ( chociaż nie wiem czy jedno by wystarczyło :)) A co do asortymentu sklepu to sama wykupiłabym większość :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam pewnie za jakiś czas też przyda się większe, ale póki co wystarczy ;)

      Usuń
  4. Serduszka są przepiękne, a ich kolor boski wręcz! Cudny wybór i bardzo bogaty asortyment sklepu! Warto widzę tam zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Młoda uwielbia wszystko co niebieskie,więc kolczyki na pewno Jej się spodobają :)
      Co do sklepu - naprawdę polecam :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  5. Ładniutkie te serduszka! Sama chętnie bym takie przygarnęła. Co do Małej to dobrze, że nie ma uczulenia. Mała pięknisia rośnie! :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne kolczyki delfinki są boskie :) doskonały pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kolczyki i inne ozdoby:) choć tej firmy jeszcze nie znam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam do zapoznania się z asortymentem sklepu Sentiell Jewelry :)

      Usuń
  8. Sporo o nich na www.forum-bizuteria.com dobrego napisane - proszę poczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie umientam nic znaleźć nabtemat tego sklepu :(

      Usuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.