social media

Translate

środa, 5 listopada 2014

Krem na noc, Kruidvat

Witajcie !
Macie swój ulubiony krem na noc ?
Ja jeszcze nie odnalazłam swojego ideału, więc postanowiłam go w końcu poszukać.  Lata lecą nieubłaganie nie ma co ukrywać i najwyższa pora coś nakładać na twarz, żeby później nie było płaczu jak  pierwsze zmarszczki zaczną być coraz bardziej widoczne ;) a może już są widoczne tylko ja ze swoim krecim wzrokiem ich nie widzę ? ^^ Hmm muszę zapytać kogoś kto ma lepszy wzrok ode mnie ! ;)



Wracając do tematu dziś chciałabym przedstawić Wam krem na noc, który kupiłam sobie całkiem nie dawno. Nie jest to moja ostateczna recenzja, bo używam go od nie dawna, ale uważam, że jest wart kilku zdań już teraz.



 


 


Krem jest w małej, poręcznej tubce z zamknięciem typu klik. Łatwo się rozprowadza na twarzy i schnie całkiem szybko. Ma jednak jeden minus jak dla mnie - po posmarowaniu się nim szyja lekko się klei, ale nie jest to jakiś wielki minus raczej malutki minusik ;)

Jego cena to jedyne €1.49 spotkać go można w każdym Kruidvat'ie.


Już wiele razy przedstawiałam Wam produkty z tego sklepu, bo bardzo je lubię . Są tanie i dobre .

Myślę, że dziewczyny mieszkające w NL również to potwierdzą ;)











A Wy używacie jakiegoś kremu na noc ? Jaki polecacie lub wręcz odwrotnie ?

Przypominam o konkursie -> KLIK
Przypominam o akcji -> KLIK
Zapraszam do przyłączenia się do grupy -> KLIK


Buziaki ! :*

10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy produkt. Ja na noc używam kremu z Ziaja krem na trądzik różowaty. ;3
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O krem z Ziaji też bym chętnie znów poużywała,ale może jakiś inny ;)

      Usuń
  2. Wygląda fajnie, ma w obie mocznik - a wszystko co ma ten składnik sprawdza się u mnie świetnie - choć może dziwnie to brzmi :P Używam aktualnie Soraya na noc Art&Diamonds

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie miałam jeszcze nic z Soraya,albo miałam i nie pamiętam :P

      Usuń
  3. Ja używam kremu na noc z firmy AA obecnie :)
    Cena tego kremu bardzo przystępna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety kremu na noc nie używam, wystarcza mi mój zwykły z Ziaja lub Nivea :) Chociaż wiem, że krem na noc ma inne działanie od kremu na dzień, więc może w niedługim czasie sprawię sobie taki :) A co do tej lepkości to mi chyba by to troszkę przeszkadzało, nie lubię efektu lepienia się :) Czekam na dzisiejszy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wiem czemu był lepki :D Nakładałam go po prostu za dużo ^^ Jak daję go mniej to jest bez zastrzeżeń ;)
      Piszę i piszę cały dzień,ale nie mam tyle czasu dzisiaj żeby go skończyć ... :(

      Usuń
  5. No właśnie, krem na noc. Ja również używam zwykłego kremu Nivea, ale chyba najwyższy czas rozejrzeć się za czymś odpowiedniejszym :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.