social media

Translate

sobota, 22 listopada 2014

Lakier Essie Sundy Funday


Chciałyście to macie :D

Powiem Wam,że ciężko było mi się w końcu zebrać i opisać ten lakier,a o zrobieniu zdjęć nawet nie wspomnę ;)
Zabierałam się do tego (tylko) 4 razy ... Dlaczego ?



Sama nie wiem. Czytałam tyle pozytywnych recenzji o lakierach Essie,że w końcu uległam i  się na jeden skusiłam. Byłam ciekawa czym ta marka różni się od innych marek.                                                                  
 I co odkryłam ?
Jeśli jesteście ciekawe czytajcie dalej ;)


Otóż lakiery Essie ( moim skromnym zdaniem rzecz jasna ) nie różnią się niczym innym od innych lakierów. No chyba,że ceną. Cena Essiaków jest mocno zawyżona i podziwiam Essiomaniaczki,które wydają kupę kasy na całe kolekcje ( Nikomu w portfel nie zaglądam ! ;)
Ale uważam,że za tą cenę można kupić kilka sztuk innych lakierów równie dobrych jakościowo,bo tego akurat nie mogę zaprzeczyć. Przy normalnych codziennych czynnościach oraz pracy w której moje ręce spędzają czas w rękawiczkach lakier utrzymuje się kilka dni. Zupełnie jak np.lakier Fogan,który opisałam tu :)No i nie wiem czy trafiłam na felerny lakier,ale miewałam z nim czasem problemy przy malowaniu ... Jednym razem pięknie krył po pierwszej warstwie,a innym musiałam nałożyć drugą,bo zostawały prześwity :/ Także uczucia co do lakierów Essie mam mieszane i nie wiem czy jeszcze kiedyś się skuszę na nie .
Co do koloru recenzjowanego lakieru zastanawiam się czy Sunday Funday to koral idealny ? Pewnie byłby gdyby nie te srebrne drobinki,których jak dla mnie mogłoby nie być,ale może to ja się czepiam :D
Chyba jednak o wiele bardziej wolę klasyczne czerwienie na paznokciach niż takie pomieszanie czerwieni,pomarańczy oraz różu + denerwujące mnie migoczące drobinki ( szczególnie dają się we znaki przy zmywaniu :/ )

A teraz zapraszam Was do tych kilku zdjęć,które w końcu udało mi się zrobić  :)Wiem,że zdjęcia nie oddają dokładnie koloru,ale niestety nie mam jak i kiedy zrobić ich lepiej,więc  mam nadzieję,że wybaczycie mi to :) Postaram się w jakiś wolny-słoneczny dzień zrobić aktualizację zdjęć !













A Wy co sądzicie o lakierach Essie ?

48 komentarzy:

  1. Śliczny kolor, ale jeszcze nie miałam żadnego lakieru tej marki. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze żadnego lakieru tej firmy,ale nie czuję potrzeby zmieniania tego:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z mojej strony powiem tylko tyle,że nie ma co zmieniać tego stanu ;)

      Usuń
  3. Bardzo ładny kolorek :) nie miałam jeszcze lakieru z tej firmy jak dla mnie trochę drogawe są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kieszeń przeciętnego Kowalskiego to one nie są niestety :/

      Usuń
  4. Kolorek ładny, ale tak jak napisałaś, za tą cenę można mieć kilka innych fajnych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Kilka równie,a może nawet bardziej dobrych gatunkowo :)

      Usuń
  5. Jeśli chodzi o lakiery Essie niestety nie mialam, wiec nie mam zdania na ich temat :) Ale spotkalam sie juz z wieloma pozytywnymi opiniami jak i z kilkoma negatywnymi. Co do ceny to juz niektore marki tak maja :)
    Ale moim zdaniem za taka cene mozna miec sporo fajnych lakierow :) Ale co kto lubi :) A co do drobinek to ja tez wole lakiery bez drobinek :) I pazurki masz fajne!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam,że teraz moimi ulubieńcami lakierowymi są lakiery Fogan za tańszą kwotę,a zadowolona jestem nawet bardziej niż z tego Essiaczka :)
      Ah dziękuję :* To po mamie :D

      Usuń
  6. Mnie się kolorek podoba , ale faktycznie wole tańsze odpowiedniki i to kilka za cene tego jednego , drobinki mnie osobiście nie przeszkadzają , ale faktycznie przy zmywaniu można dostac co najmniej białej gorączki ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem,że również nie próbowałaś metody z folią aluminiową ? ;)

      Usuń
  7. Zdjęcia ładne. Nigdy nie miałam do czynienia z tymi lakierami. Kolorek super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Essie nie miałam,za to uwielbiam Essence,mają świetne pędzelki w lakierach :) i dobrą cenę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Essence mam teraz kropelki wysuszające lakier do paznokci :) Niebawem je opiszę .

      Usuń
  9. Nie miałam żadnego z tych lakierów i po twojej recenzji też żadnego nie kupie :) w sumie kolor mi się podoba :) masz śliczne długie paznokcie :)

    http://anxo99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może gdybyś kupiła to u Ciebie sprawdziłyby się lepiej niż u mnie ? ;)
      Dziękuję :*

      Usuń
  10. Przepiękny kolorek, uwielbiam takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie lakiery Essie. Mam kilka buteleczek i jestem zadowolona. Rzadko maluje paznokcie u rak, ale prawie zawsze mam emlie na stopach i lakiery potrafia sie trzymac 10-14 dni bez odpryskow, odgniotow itp. Ceny zaleza od kraju. W Holandii kosztuja 10 euro, a w Niemczech 7,95, w Polsce chyba 30 zl (ale w necie mozna je znalezc duzo taniej). Sama sobie wybralas te kolor czy go dostalas? Ja lubie lakiery kremowe, bez zadnego opalizowania. To nie moja bajka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Kruidvat są po 12,99e więc wolę kupić sobie dwa tańsze lakiery,a za resztę kupić córce np. sukienkę,bo miałam już różne lakiery,które sprawdzały się lepiej od tego ;) Ten odkupiłam na wyprzedaży u jednej z blogerek i został akurat ten odcień :)

      Usuń
    2. Nie spotkalam w Kruidvacie Essie. Jestes pewna, ze tam je widzialas? Na pewno sprzedaje je Etos - maja stand i buteleczka kosztuje €10,99, a odzywki, topy i bazy sa troche drozsze.

      Usuń
    3. Nie no, jasne, kazdy kupuje wedle wlasnego uznania i to, co mu sie podoba. :)

      Usuń
    4. Wybacz ^^ w Etos nie Kruidvat, ale co do ceny jestem pewna, bo stałam przy nich i próbowałam wkręcić chłopu, że tyle dałam za swój lakier ;) Nie uwierzył ^^
      Wiesz ja mam dziecko, więc Ono jest dla mnie ważniejsze, ale pewnie gdybym nie miała również nie miałaby dla mnie cena znaczenia ;)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  12. Przepiękny kolor ;) Nie miałam jeszcze lakieru z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się jednak zdecydujesz kupić to daj znać jak je oceniasz ;)

      Usuń
  13. Jaki cudny kolorek ! Pięknie prezentuje się na pazurkach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko,że nie trzyma się na nich jak inne lakiery ... :/

      Usuń
  14. lubie takie kolorki :)

    http://crossstitchandbracelets.blogspot.com/
    http://turystyka11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolor, lubię lakiery z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  16. kolorek ladny,tez nie mialam essiaka,nie jestem lakieromaniaczka,raczej siegam po tansze lakiery;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny kolor lakieru :) uwielbiam wszystkie odcienie czerwieni. A co do samej marki wiele słyszałam ale nigdy nie miałam okazji bliżej poznać. No i mam swoich ulubieńców (tańszych), którzy świetnie się sprawdzają podczas codziennych obowiązków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to jak się pracuje i codziennie musi w domu sprzątać itp to uważam,że bez sensu malować paznokcie drogimi lakierami ! Skoro jak widać wiele tańszych jest lepszych od tych droższych :)
      A powiedz jakich masz ulubieńców ? Może i ja znam,albo poznam ;)

      Usuń
  18. Nie miałam nigdy tych lakierów, szczerze to wole tańsze lakiery :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolorek uroczy ? :)

    Może wspólna obserwacja ?
    Zacznij pierwsza, odwdzięczę się :)
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. kolorek bardzo mi się podoba :) nie miałam lakierów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Essie uwielbiam, a kolorek śliczny! :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnie się prezentuje, wielu dziewczynom się spodoba! :)
    Dobrej Nocy!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Z essiakami bywa różnie, jedne kolory sa lepsze inne gorsze. Z Sunday Funday podobnie jak ty nie byłam zadowolona, ale generalnie lubię lakiery tej firmy. Bardzo podobny odcień, tyle, ze bez drobinek ma Kiko (9,90 zł w promocji). Robiłam nawet gdzieś porównanie obu kolorów na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. To raczej nie kolor dla mnie, wolę głębsze kolory...
    Co do Essie, jeszcze nie miałam z nimi do czynienia więc się nie wypowiem, ale sama nie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam jeszcze tych lakierów, szkoda mi kasy :P
    Ale kolor jest cudowny, taki prawdziwy koralowy ;)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.