social media

Translate

sobota, 8 listopada 2014

TAG: Alfabet Kobiety-odpowiedź na nominację

Witajcie :)
Dziś znów odpowiadam na nominację. Tym razem to nieco inna od tej do LBA. 
TAG-Alfabet Kobiety czyli wymyślamy jakiś wyraz,o którym piszemy kilka słów. 
Wyrazy muszą być w kolejności alfabetycznej (inaczej TAG byłby bez sensu ;))
Zostałam nominowana przez Martynę z blogu gift-for-sister  za co bardzo Jej dziękuję ponieważ lubię takie zabawy i chętnie na nie odpowiadam. Może mnie znudzą kiedyś-nie wiem ;)
Nie przedłużając - zaczynam :D

A jak AVON

Uwielbiam kosmetyki z Avonu! Kilka lat byłam konsultantką i miałam takie zamówienia,że wypłata z bycia konsultantką była bliska do tej którą odbierałam w swojej "normalnej "pracy. Wtedy znałam każdy produkt z katalogu,później wyjechałam za granicę i przez dłuższy czas nie miałam styczności z tymi produktami,ale teraz poznaję je znów na nowo. W kilku postach już się pojawiały recenzje kosmetyków z Avon :)

B jak Barbara 

Moje drugie imię oraz imię mojej młodszej siostry. Imię Barbara towarzyszy Nam od dawna i każda z kobiet w Naszej rodzinie w którymś z 3 imion ma właśnie te(poza moją córką :D Kiedy byłyśmy małe zazdrościłam Jej,że to Ona je dostała,ale im jestem starsza tym bardzie jestem zakochana w swoim imieniu. Pewnie dlatego,że teraz dzielę je z córką (Kto wie jak Maleństwo ma na imię ten wie o co chodzi ;)

C jak centrum

Raz w tygodniu wybieramy się na centrum w celu kupienia czegoś,a to Maleństwo nie ma butów,a to gdzieś się zapodziały wszystkie skarpetki,a to znowu trzeba kupić "COŚ"
Jestem zakupoholiczką i zakupy towarzyszą mi na co dzień,więc chcąc nie chcąc do fortuny nigdy nie dojdę,gdyż wydaję pieniądze na bieżąco ...

D jak Daniel

Danielek to moja wielka miłość zaraz po mojej córce <3 !
Syn mojej siostry za miesiąc skończy dwa latka,a ja ubolewam nad tym,że nie mogę widzieć go częściej niż bym chciała.

E jak Eyeliner

Maluję się nim od dobrych kilku lat ! Raz wychodzi lepiej,raz gorzej :D  Nie wiem od czego to zależy,po tylu latach ręka powinna być idealnie wyrobiona do zrobienia kreski. Ale wydaje mi się,że nie wychodzi to najgorzej skoro ludzie u mnie w pracy pytają co jest nie tak ze mną,gdy raz na jakiś czas przychodzę do pracy bez kreski na powiece ;) Sama bez kreski czuję się jakbym czegoś zapomniała ubrać :P

F jak Francja

Mieszkamy tak blisko,a jednocześnie tak daleko. Co roku sobie obiecujemy,że pojedziemy. 
Choć nie wiem czy kiedykolwiek dojedziemy,bo mnie to się marzy tylko selfie pod wieżą Eiffela i nic więcej ,a wydatek takiego jednodniowego czy nawet weekendowego wyjazdu wydaje mi się nie potrzebny,więc marzę sobie dalej :)
  
G jak gaduła

Zdecydowanie nią jestem i nie wstydzę się tego :D Cała Nasza trójka to gaduły i choć czasem proszę moje Maleństwo o 5 minut ciszy to nie chciałabym dziecka,które siedzi spokojnie z zamkniętą buzią :D Dzięki swemu gadulstwie nie jestem osobą nieśmiałą i nie mam problemu  z zapoznawaniem nowych ludzi :) To raczej pomaga mi w życiu niż przeszkadza,bo umiem też wysłuchać kiedy trzeba wbrew pozorom.
  
H jak Holandia

Kraj w którym mieszkam od kilku lat ze swoją rodziną - Maleństwo,Tata Maleństwa, Ja i rybki w prawie 300 ml akwarium :D 
Kraj w którym jesteśmy szczęśliwi pomimo tęsknotą za resztą rodziny...
Kraj który daje Nam więcej możliwości niż Nasz ojczysty ...
Kraj którego nienawidziłam przez pierwszy rok mieszkania w nim,a który kocham teraz chyba bardziej niż Polskę ...
Kraj w którym jesteśmy spokojniejsi o Naszą starość oraz rozwój Naszego dziecka .
Mogłabym tak bez końca ;)

I jak internet

Od którego jestem uzależniona :( Lubię być na bieżąco na fb,na blogu i innych aplikacjach które potrzebują stałego łącza dlatego wybrałam abonament dzięki któremu mam 5000MB internetu i mogę dzwonić ile chcę :D I poza rozładowanym telefonem nic mi nie przeszkodzi w ciągłym fejsbukowaniu ;)

J jak jakość produktów/kosmetyków

Dla mnie jakość kosmetyku czy produktu nie jest jednoznaczna z ceną jaką wydajemy. Można kupić bubla z droższej półki,albo ulubieńca za grosze. Jeśli wiem,że coś co jest tanie   i mi służy to nie widzę potrzeby wydawania kasy na coś innego ;)
Jeśli jednak chodzi o tusz do rzęs lub podkład to kupuję droższe,gdyż moje oczy i twarz w tych dwóch przypadkach nie tolerują nic innego niż ze znanych firm .


K  jak Kruidvat ( choć najpierw skojarzyło mi się z wyrazem KORTING = PROMOCJA ;)

Wy macie swój Rossman,Super-Pharm,Biedronkę itp,a jak mam Kruidvat :D Lubię tam kupować różne kosmetyki,czasem coś słodkiego,czasem coś do prania,czasem zabawki to zależy co w danym momencie potrzebuję/co jest na promocji.

L jak Lena Victoria 

Moje idealne dziecko. Kocham nad życie ! Mimo młodego wieku starałam się o Nią już wcześniej,ale widocznie to nie był odpowiedni moment. Od 6 lat jest z Nami.  Nie zamieniłabym na żadne inne dziecko.  Już planując Jej przyjście mówiłam,że to będzie ONA - blondynka z zielonymi oczami. Moje największe marzenie się spełniło i teraz marzę tylko o tym,aby wyrosła na mądrą,dobrą,szczęśliwą i spełniającą marzenia kobietą,która zawsze będzie miała Nasze wsparcie.
To powinno być marzenie każdej matki czy ojca,ale niestety tak nie jest ...
  
M jak  makijaż

Maluję się odkąd pamiętam. Mieszkała z Nami moja starsza kuzynka,która czasem mnie delikatnie pomalowała i tak mi się spodobało,że zaczęłam się baaaaardzo delikatnie malować już jako nastolatka. Po dziś dzień nie wyobrażam sobie wyjścia z domu bez makijażu .

N jak narkotyki

Mówimy im stanowczo "NIE!" Uważam,że nawet palenie marihuany ma wpływ na zdrowie i jest tak samo szkodliwa jak inne używki. 

O jak opieka nad dziećmi
Kocham dzieci najbardziej na świecie - każde ! Małe za to,że są takie bezbronne i można je tulić i całować,a starsze za szczerość,której dorosłym często brakuje. Zawsze bardzo chętnie pilnuję dzieci koleżanek,sąsiadek i czyje tylko mogę,ale całkiem niedawno powiedziałam sobie DOŚĆ! Ja pilnowałam dzieci wszystkim wkoło,a jak ja kogoś potrzebowałam to tylko jedna osoba przygarnęła mojego żuczka i tylko tej osobie dzieci mogę pilnować. To,że mam jedno dziecko i dużo wolnego  czasu nie znaczy,że można nadużywać mojej uprzejmości ! 

P  jak papierosy

Nie palę od kilku lat i bardzo dobrze mi z tym ! Rzuciłam palenie po dwóch miesiącach pobytu w Holandii,powiedziałam sobie że przestaję i tak zostało ;) Przez co przytyło mi się kilka kg,bo brak papierosów zamieniłam na słodkie przekąski,ale i tak jestem z siebie dumna :D
Owszem zdarzyło mi się kilka razy zapalić na jakiejś większej imprezie jak np.w tym roku na moich urodzinach :D Maleństwo spało u  Naszej przyjaciółki,a ja zapaliłam kilka cienkich papierosów i o kilka (naście) łyków za dużo alkoholu :D Ostatni raz miałam wyprawione takie urodziny jak kończyłam 18 lat :P I następne takie planuję za ok.5 lat :)

 jak  Rituals

Poznałam tę markę całkiem niedawno dzięki balsamowi do rąk o którym pisałam,ale już wiem,że chcę więcej ! Ceny trochę blokują moje zakupowe szaleństwo,ale już nie długo święta,więc może Mikołaj czymś mnie zaskoczy ;)

 jak  spontaniczność

Potrafię siedzieć pół dnia nic nie mówiąc,aż nagle oznajmiam rodzince,że mają 5 minut na wyszykowanie się i wychodzimy tu,albo tam ;) Staram się nie planować zbytnio,bo wtedy nie wychodzi tak jak powinno i nie ma takiej zabawy jak wtedy,gdy  wymyślone zostaje coś  tu i teraz. Nigdy nie wiemy kiedy nasz czas się skończy,więc nie planujmy nic i żyjmy jakby każdy dzień miał być tym ostatnim ... oczywiście z umiarem :)

T   jak  telewizor
Włączam go jedynie,gdy chcę coś konkretnie obejrzeć jak np. serial Na Wspólnej ;) Pierwszą miłość oglądam przez internet,a reszta programów mnie nie wciąga-pewnie dlatego,że często zapominam kiedy i na którym kanale lecą. Wolę coś napisać na blogu lub poczytać Wasze blogi niż gapić się w programy typu Trudne sprawy czy Dlaczego ja ? Ogląda to wg ktoś ?!

U jak urlop
Czas dzięki któremu mogę zobaczyć się z rodziną,która nie mieszka ze mną w NL.
Czas gdy jest ciepło i prawie codziennie wylegujemy się na plaży w Scheveningen .
Czas gdy nie trzeba zakładać kilku warstw ubrań i możemy cieszyć się słońcem.
Chyba nie muszę pisać,że jest to czas który uwielbiam ? :)


W jak wykończenie kosmetyków 
Możecie mi wierzyć czy nie,ale odkąd założyłam blog i prowadzę projekt denko wykończenie kosmetyków staje się moim nawykiem :) Faktem jest,że dalej kupuję kosmetyki nawet jak ich nie potrzebuję,bo przecież o czymś pisać muszę,co nie ? Ale kończenie kosmetyków jest o wiele przyjemniejsze wiedząc,że na jego miejsce zaraz trafi następny,a ten opiszę w kilku słowach bez obawy,że nie zdążyłam zrobić mu recenzji.
X,Y  jak Xawery , Yeti i Yamaha 
Żadnego z powyższych nie znam osobiście :D

Z jak zdrowie

Możemy mieć miliony złotych czy euro na koncie,ale zdrowia nie kupimy ! Jeśli więc jesteśmy zdrowi nie narzekajmy na brak pieniędzy,bo jest to ważny aspekt Naszego życia,ale nie najważniejszy. Taka dobra rada cioci Madzi :D


Kto dotrwał do końca i nie zasnął niech zrobi u siebie również taki luźniejszy wpis :)
Chciałam nominować kilka osób,ale większość nie odpowiedziała na poprzednią nominację,więc doszłam do wniosku,że to bez sensu i sami zdecydujcie czy chcecie również zrobić ten TAG.


Nie muszę Wam już chyba przypominać o konkursie ? O akcji zażywaj suplement diety ze mną ? O polubieniu/zaobserwowaniu mojej strony ? Ani o dołączeniu do mojej nowej grupy ? Jeśli zaglądacie na mój fanpejdż to na pewnie jesteście na bieżąco ;0

21 komentarzy:

  1. Yamaha! To Ania do Ciebie macha :D hahaha

    OdpowiedzUsuń
  2. Że jestę miszczę to już wiesz! :-D
    Super sprawa z tym alfabetem :) Tez lubię takie zabawy! Odskocznia od codziennych wiadomości i taka wiwisekcja w lajtowym wydaniu :)
    Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyś ! To dawaj Twoją wersję :D Jestem bardzo ciekawa co byś napisała ;)

      Usuń
  3. Jak przy K jest Kruidvat to przy A aż chce się dać Action :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post, rozpisałaś się na maksa! Nie dziwię się,że tyle czasu Ci zeszło! Najbardziej ujęły mnie wpisy o niuni <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie umiem jednym zdaniem :P
      O tak o Maleństwie mogłabym opowiadać i pisać godzinami :D

      Usuń
  5. Super wpis. Bardzo lubię takie TAG- i, można się z nich wiele dowiedzieć o autorce bloga. Twoje odpowiedzi potwierdzają, że jesteś bardzo wesołą, mądrą i wartościową osobą :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :*
      Czekam na Twoją wersję tego TAGu ,mam nadzieję że zrobisz :)
      Buziaki :*

      Usuń
  6. Bardzo fajny TAG ;) Chyba też go zrobię na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już zrobisz to podeslij linka,chętnie przeczytam inne :)

      Usuń
  7. Ciekawy TAG. ;] Zgadzam się w 100% z literką "T". Ja też nie znoszę marnować czasu na programy typu "Dlaczego ja".

    OdpowiedzUsuń
  8. Najgorsze jest to ile takich durnych programów leci w TV ...

    OdpowiedzUsuń
  9. hihihi :) swietnie to wszystko napisałas ;)
    Hmm, jakis czas temu na LBA odpowiedzialam w komentarzu, i komentarz sie chyba nie dodal i powiem Ci ze juz mialam dosyc pisac jeszcze raz ;) aczkolwiek zrobie to później ponownie bo natknely mnie |Twoje pytania na pare przemyslen ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Czekam na Twoje odpowiedzi :D A co do dodania komentarzu to mi często odrzuca,gdy próbuję dodać z telefonu i bywa to irytujące,bo nie zawsze mam możliwość skomentowania postu z laptopa :/
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  10. W końcu się dowiedziałam, jak Twoje Maleństwo ma na imię :) Lenka! :) I tak jak piszesz, dzieli Twoje imię :) A, że jesteś gadułą to bardzo dobrze :) Możesz swoje gadulstwo wykorzystywać na blogu :) I fajnie, ze zdecydowalas sie na Alfabet Kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na Wspólnej moźesz oglądać na tvnplayer ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz widze taki TAG :)
    Ciekawe to :p
    Powiem,z e ja z telewizją mam ostatnio na odwrót jak od liceum nie ogladałam telewizji tak na studiach wciągnełam się w różne programy- najczęściej kulinarne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kulinarne nie wciągają,ale uważam że są lepsze od Polsatowskich "Trudnych spraw" ;)

      Usuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.