social media

Translate

wtorek, 18 listopada 2014

Wyniki konkursu!


Nikt nie czeka na wyniki  ? :DNadeszła pora,aby podać wyniki konkursu,który skończył się w poniedziałek. Dziękuję wszystkim za udział .

Wybaczcie,że tak długo Was trzymałam w niepewności,ale Ci którzy lubią mój profil na fb wiedzą,że ten tydzień był dla mnie bardzo pracowity,byłam chora i myślałam tylko i wyłącznie o mieszkaniu,które byliśmy oglądać w piątek. Choroba nie odpuszcza,mieszkania nie dostaliśmy,ale konkurs się skończył i zwycięzca musiał zostać wybrany :)
Zanim jednak podam nazwisko zwycięzcy kilka słów odnośnie udziału w konkursie :

 Sponsorem nagrody była Kasia z tego bloga,a organizatorem konkursu byłam Ja :)
 Rozdanie trwało od 27.10.2014 do 10.11.2014
Reszta regulaminu dostępna jest w poście konkursowym -> tutaj

W dniu rozpoczęcia konkursu było 44 obserwacji na moim blogu



Dziś ich jest 112 :)


Post konkursowy przez cały czas trwania osiągnął liczbę wyświetleń 696 !




Pod postem zgłosiło się równo 50 osób :D


Na facebooku nie wiem ile osób doszło dzięki temu konkursowi,bo się zagapiłam i nie wiem ilu ich było przed rozpoczęciem-teraz polubień na stronie jest 255 :)
Plakat konkursowy udostępniło 36 osób,więc nie wszyscy spełnili wymagany podpunkt o udostępnieniu go.



Nie wiem czy ktoś zauważył,ale na fb od jakiegoś czasu zrobiłam aplikację TopFan,żeby pomogło mi to bardziej zauważyć te osoby,które udzielają się na fanpejdżu i tak oto dzięki temu w tym tygodniu każda z osób znajdująca się w pierwszej piątce (biorąca udział w konkursie oczywiście) dostała dodatkowe losy. Tak więc osoba na 5 miejscu dostała 1 dodatkowy los,osoba na 4 dostała 2 itd. Osoba,która w ostatnim czasie udzielała się najbardziej i zdobyła najwięcej dodatkowych losów (max.5) wygrała !A tą osobą jest :



















top fan ^


Gratuluję Angeliko ! :* Wygrałaś ten oto zestaw :)





Wyślij swój adres do wysyłki sponsorce tego rozdania w wiadomości na fb lub w e-mailu :)


A już niedługo kolejne rozdanie,a więc  nigdzie nie uciekajcie ;)

17 komentarzy:

  1. No czekam na adres :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekaj,czekaj :D Dziewczyna chyba jeszcze tu nie zaglądała,ale jutro sama do Niej napiszę :)

      Usuń
  2. Szkoda że ja jestem bardziej aktywna na blogu niż tu ;P ale n pewno najlepsza nie jestem :P
    ale gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko,ale ja wszystko widzę tu i na fb,więc wszystko przed Tobą,a kolejnej rozdania również będą :)
      Pozdrawiam ^^

      Usuń
  3. Aaaa dziękuje ślicznie już ślę wiadomość na FB. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już miałąm pisać do Ciebie sama wiadomość,że wygrałaś :)

      Usuń
  4. Świetnie, gratulacje! :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) Przyznam się, że nie zauważyłam aplikacji top fana na facebooku i że zajmuje takie miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aplikacja specjalnie zainstalowana tak,żeby nikt nie zauważył ;)
      Nie chcę nic nie wnoszących komentarzy :D

      Usuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.