social media

Translate

piątek, 12 grudnia 2014

Cleansing Reinigingsgel voor de Normale en Gemengde Huid,Kruidvat

Cleansing Reinigingsgel voor de Normale en Gemengde Huid,Kruidvat - Oczyszczający żel do mycia twarzy dla normalnej i mieszanej skóry marki własnej  Kruidvat. 



Kupiłam ten żel z prostego powodu - skończył mi się zapas żeli do mycia twarzy marki Bebeauty,a nie chciałam znów myć twarzy samą wodą,albo (o zgrozo!) żelem pod prysznic. Kiedyś używałam jakiegoś żelu z Action,ale to było już dawno i nie pamiętam za bardzo jak się sprawdził. Po żel wybrałam się do nabliższej drogerii,czyli do Kruidvat-u :)





Już nie raz opisywałam kosmetyki z tego sklepu,więc pewnie Was to nie dziwi :D
Za żel zapłaciłam €1,49,więc cena baaaaardzo przystępna ! A jak spisał się produkt ?
Moim zdaniem o niebo lepiej od Biedronkowego żelu ! Cena podobna,a nie muszę już kupować na zapas i prosić nikogo,aby mi wysłał,albo przywiózł z Polski :D Szkoda tylko,że nie znalazłam tu jeszcze zamiennika płynu micelarnego,który również zamawiam z PL po kilka(naście) butelek. Wracając jednak do tematu to żel jest fantastyczny i szczerze go polecam ! Pachchnie delikatnie aloesem i działa kojąco na moją zmęczoną całym dniem twarz. Bardzo delikatnie się pieni i nie szczypie w oczy. Jego konsystencja przezroczystego żelu sprawia, że i aplikacja jest równie bezproblemowa - łatwo się rozprowadza oraz tak samo spłukuje z twarzy:)









































U góry skład dla zainteresowanych .

Nie zauważyłam zapychania porów czy powodowania podrażnień. Ideał za śmieszną kwotę :)

Opakowanie 150ml wystarcza mi spokojnie na 2 miesiące codziennego użytkowania. Wydajność również jest całkiem w porządku - jedno wyciśniecie starcza na dokładne użycie twarzy. Z ręką na sercu mogę polecić ten produkt każdej z Was i jest się on moim ulubieńcem dopóty dopóki nie znajdę nic lepszego ;)

Która z Was zna i używam tego żelu ?





A może polecicie mi jakiś inny ?

12 komentarzy:

  1. Niestety nie miałam okazji go stosować , ale na pewno jak się mój skończy mam z Nivea , to po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po Twoim opisie wiedzę, że żel jest godny zainteresowania :) Pewnie w Polsce go nie dostanę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To marka wlasna holenderskiej drogerii, wiec na pewno nie. :)

      Usuń
  3. Nigdy go nie używałam :) Chyba czas to zmienić

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedys dostalam balsam do ciala i peeling pod prysznic z ich marki wlasnej ale nie przypadly mi do gustu.

    Uparta babo, kup sobie na promocji 1+1 gratis micela z Garniera. Dwa razy wieksza butla, za szostke bedziesz miala prawie litr, a to 4 butle z Biedry, a nie trzeba sie meczyc i zamawiac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię produkty ich marki własnej ;)
      Ile razy mam powtarzać,że Garnierowy czy micel nie przypadł mi do gustu jak ten ? :P
      A poza tym skoro nie jeżdżę ostatnio do PL to przynajmniej paczki mogą do mnie stamtąd przychodzić ;)

      Usuń
  5. Skład ma bardzo fajny - widać,że to porządny produkt za małe pieniążki - warto, jednak ja nie używam żelów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam żele do mycia twarzy...ostatnio namiętnie używałam Nivea ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.