social media

Translate

poniedziałek, 15 grudnia 2014

Nominacja do Liebster Blog Award od Kosmetykofanki


Witajcie,
 zostałam nominowana do LBA   przez  KOSMETYKOFANKI :)
Nominacja odbyła się 5.12.2014 ;)



W ciągu tego miesiąca zostałam nominowana 5 (!)  razy i postanowiłam,że odpowiem tylko na te nominacje gdzie pytania się różnią i są interesujące.
Lubię tego typu posty,ale wydaje mi się bez sensu,abym odpowiadała w kółko na te same pytania,a osoby nominujące kolejne blogi nie wysilą się,żeby sprawdzać czy ktoś już nie brał w tym udziału ... 
Zabawa zabawą,ale miejmy odrobinę szacunku do siebie i nie nominujmy tylko po to,żeby nominować,ok ?
Nie chciałabym tu też nikogo obrazić,ale mam lepsze rzeczy do robienia niż odpowiadanie na pytania typu "Jaki przedmiot w szkole lubisz najbardziej" albo "Czy Twoja mam wie,że prowadzisz blog"
:O




Jeśli nie wiecie o co chodzi to przeczytajcie poniższy tekst :


,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.” 

Nadeszła pora odpowiedzieć na zadane mi pytania - oto one :

1. Jaki jest Twój najlepszy kosmetyk do włosów?
Moim ulubiony kosmetykiem do włosów jest odżywka,którą opisałam TU.
Choć nie ukrywam,że jestem pod wrażeniem szamponu i odżywki marki Aussie,o której wspomniałam TU.
2. Kino czy spacer?
Oczywiście,że spacer z rodziną. Do kina chodzimy o wiele rzadziej,ale również  całą rodziną :)
3. Jesień czy wiosna?
Pora roku w sumie jest mi bez różnicy o ile nie pada i jest w miarę ciepło,ale jeśli już miałabym wybierać to jednak wolę wiosnę.
4. Masz swój ulubiony blog?
Tak.Nieskromnie powiem,że mój :P
To na nim spędzam wiele godzin pisząc posty,dodając zdjęcia,odpowiadając na Wasze komentarze,a dopiero później odwiedzam blogi z listy czytelniczej,którą widzicie z prawej strony.
5. Gdzie najczęściej spędzacie wakacje?
Zazwyczaj jedziemy do Polski,choć w tym roku zrobiliśmy wyjątek i zostaliśmy w Holandii.
6. Twój wymarzony prezent pod choinkę ...?
Może to nie do końca "prezent",ale chciałabym abyśmy byli zdrowi i szczęśliwi jak dotychczas.
7. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Mam go niewiele,ale staram się go wykorzystać aktywnie z rodziną. Wiem,że to kolejna odpowiedz z udziałem rodziny,ale my naprawdę lubimy swoje towarzystwo ;)
8. Styl sportowy czy elegancki?
To zależy od sytuacji. Na co dzień lubię  ubierać się wygodnie,ale kiedy trzeba potrafię ubrać się elegancko.
9. Czy masz jakieś nałogi?
Niestety mam :/ Jestem uzależniona od napoi energetycznych ( wypijam max. 2 puszki dziennie :)  i od buszowania po necie ...
10. Twoje noworoczne postanowienia?
Nie wymyślam sobie co rok nowych postanowień tylko staram się je realizować każdego dnia na tyle,na ile mogę sobie na to pozwolić.
11. Jak zaczynasz swój dzień?
Wstaję rano i budzę Maleństwo. Szykujemy się do szkoły/pracy,a później w zależności od tego jaki to dzień tygodnia .


Jeśli macie ochotę zrobić u siebie ten TAG to zapraszam. Odpowiedzcie na te same pytania co ja i dajcie znać ,bo chętnie przeczytam Wasze odpowiedzi :)
Pozdrawiam Was serdecznie :*

20 komentarzy:

  1. Dzięki tym odpowiedziom bardziej poznałam osobę, która pisze na tym blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W planach mam jeszcze kilka takich zapoznawczych postów ;)

      Usuń
  2. Od jakiegoś czasu bloguje i odwiedzam wiele blogów , szczerze mówiąc nie słyszałam nigdy o nominacji Liebster , fajna zabawa o ile jak wspomniałaś że co chwilę nie trzeba odpowiadać na te same pytania bo ktoś nominował by nominować.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz,a ja mam ostatnio takie "szczęście",że zalała mnie fala nominacji do LBA ;)

      Usuń
  3. Ja też budzę rano maleństwo, tylko że mój skarbek ma dopiero 17 miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku kiedy moje Maleństwo było takie malutkie ... ;)

      Usuń
  4. Świetne odpowiedzi kochana :) Cieszę się ,że mogłam cię bliżej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jak byłam na studiach pijałam namiętnie be powery z biedronki xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejny raz mogę śmiało stwierdzić, że bardzo dużo nas łączy :) kiedy studiowałam to napoje energetyczne były moim ulubionym napojem :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uważam,że w realnym życiu dogadałybyśmy się ;) :*
      Napoje energetyczne to ZUO :P
      Cmok! :*

      Usuń
  7. Ja również wybrałabym spacer. Ciekawe odpowiedzi. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację - zdrowie jest najważniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Wam Kochana abyście byli zdrowi i szczęśliwi jak dotychczas ;* Jesteś bardzo mądrą, rodzinną, ciepłą osobą. Widać,że masz w życiu wartości wyższe i nimi się kierujesz. Podziwiam Cię za to,że jesteś żoną i matką i świetnie się sprawdzasz w tych rolach. Wiele szczęśliwych chwil spędzonych w gronie rodzinnym i wszystkiego co najlepsze Ci życzę :))
    Ps : Ale dałabyś znać czy Twoja mama wie,że prowadzisz blog no i jaki tam przedmiot lubisz...? :)))) :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana <3 :*
      Tobie również życzę,aby plany na przyszły rok się spełniły ;)

      hahaha wiedziałam,że ktoś o to zapyta ;)
      Moja mama wie,ale nie zagląda tutaj :P A co do przedmiotu to nie mam swojego ulubionego ;)

      Usuń
  10. Zdrowie i kochająca rodzina - to chyba wystarczy żeby człowiek był szczęśliwy, wszystko reszta przyjdzie prędzej czy później :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.