social media

Translate

środa, 24 grudnia 2014

wesołych Świąt Bożego Narodzenia!

Wcześniej się nie udało dodać postu, a miałam tam napisane życzenia ode mnie dla Was, więc teraz na szybko wklejam Wam życzenia z neta. Wy pewnie za chwilę będziecie siadać do stołu, a ja jeszcze trochę muszę posiedzieć w pracy zanim to zrobię ze swoją rodziną.



Na te święta co nadchodzą,

życzę ciepła i miłości.
Niech Cię ludzie nie zawodzą
i niech uśmiech w Twym
sercu zawsze gości.



Życzę Wam jeszcze od siebie, abyście zawsze byli zdrowi i szczęśliwi z tego co posiadacie nie tylko od święta :)

No i żebym Was nigdy nie znudziła, bo mam zamiar jeszcze jakoś czas blogować z Wami i dla Was :)


Wesołych Świąt!!!

Wasza Magdalena ;)

13 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt! Ja życzę wszystkim radości, bo ona jest najważniejsza zaraz po zdrowiu. Gdy jesteś szczęśliwy wszystko nabiera kolorów :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych i rodzinnych Świąt oraz samych szczęśliwych chwil w nadchodzącym Nowym Roku ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych i zdrowych życze wszystkim ;) pełnych wiary i nadziei z okazji Świąt

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie jak zwykle na święta było dużo radości, uśmiechu ale złości też nie brakowało :P Ale tak się dzieje jak się zjedzie rodzina do domu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja już życzę dużo szczęścia w nowym roku ;) Trafiłam na twojego bloga przez przypadek, ale muszę przyznać, że bardzo mi się tutaj podoba i mam zamiar zaglądać częściej ;) ps. zapraszam na swojego nowopowstałego bloga: http://jewellery-fashion-leisure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja życzę Wam również wszystkiego dobrego :)

    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.