social media

Translate

niedziela, 21 grudnia 2014

Wyniki rozdania z Made by Jasta


Dobry wieczór kochani !

Od zakończenia rozdania minęło kilka dni,więc nie będę Was już dłużej trzymać w niepewności i dodam w końcu nazwisko zwyciężczyni :)



Kilka z Was dostało dodatkowe losy za aktywność na blogu,na fb oraz za wysłanie mi zdjęć z pełną liczbą wyświetleń,więc każdy Wasz ruch jest przeze mnie zauważony oraz doceniony !
Podaję Wam dzisiaj nazwisko osoby,która została wylosowana przez Maleństwo dosłownie przed chwilą,bo jutro z rana mam zamiar wysłać nagrodę z nadzieją,że dotrze najpóźniej w święta :)

Foto relacji tym razem nie będzie niestety,bo losowanie odbyło się na szybko,a przed Nami jeszcze kąpiel i czytanie przed snem :)
Nie przedłużając bardziej 



Zestaw ze zdjęcia zostanie wysłany do  
EWELINY JASNOS

Gratuluję i czekam na Twój adres do wysyłki :) 
Danuta Olejnik  natomiast  otrzyma nagrodę od Made by Jasta  czyli ręcznie robionego ślimaczka :)
Pani Danuto proszę skontaktować się ze sponsorką :)






Gratujemy !

Nie smućcie się,bo nagrodzić mogłam tylko jedną osobę ... W planach mam kolejne rozdania,więc każda z Was ma szanse następnym razem.!


Przy okazji mam do Was jeszcze pytanie. Planuję zrobić konkurs na nagłówek dla tego bloga i zastanawiam się czy zrobienie go w ciągu najbliższych kilku dni nie będzie strzałem w kolano i czy wg ktoś weźmie udział w nim teraz czy jednak poczekać i zrobić go po Nowym Roku ?
Czekam na Wasze komentarze ! Buziaki :*

23 komentarze:

  1. Gratulacje! Mam ten szampon do blondu, ale jeszcze nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :)!
    Ja rowniez mam wiele zaleglych nominacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki dla wszystkich :)
    Jestem za konkursem Noworocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczne gratulacje! :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :)
    Jestem za konkursem Noworocznym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkurs dziś się rozpoczął,więc zapraszam do wzięcia udziału :)

      Usuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.