social media

Translate

czwartek, 15 stycznia 2015

BIOVAX Intensywnie Regenerujący SZAMPON KERATYNA + JEDWAB 200ml od ETNOBAZAR





























Witajcie !

W poniedziałek opisałam Wam maskę marki Biovax,więc dzisiaj kolej na recenzję szamponu z tej samej serii. KLIK
Serdecznie Was zapraszam :































Intensywnie regenerujący szampon Biovax® opracowany został przez naszych specjalistów, aby jak najlepiej odpowiadał Twoim włosom i zapewnił im doskonałą kondycję. Formulacja szamponu została oparta o naturalne substancje aktywne: keratynę i jedwab zawarte w zespole białkowym Pro2Kéra Silk.




























Szampon Biovax® to unikalne połączenie ZDROWIA, BEZPIECZEŃSTWA i PROFESJONALNEJ PIELĘGNACJI w jednym preparacie. Wyróżnia się bogatą w substancje odżywcze recepturą, jest łagodny dla włosów i skóry głowy, bardzo dobrze się pieni.

Biovax® to gwarancja ZDROWYCH WŁOSÓW – s zampon Biovax® zawiera

Pro2Kéra Silk – aktywny zespół naturalnych białek, który dzięki zestawieniu niskocząsteczkowych aminokwasów i wysokocząsteczkowych protein wykazuje szerokie spektrum działania zarówno na poziomie rdzenia, jak i na powierzchni włosa.
Aminokwasy Jedwabiu (300 Da) wnikają do włókna włosa, wypełniając ubytki strukturalne w jego warstwach korowych. Wiążą wodę, utrwalając efekt głębokiego nawilżenia.
Proteiny Jedwabne (50.000 Da) tworzą na powierzchni włosa delikatny biofilm, który utrzymuje wilgoć w jego wnętrzu oraz chroni go przed agresywnymi czynnikami środowiska zewnętrznego.
Keratyna (28.000 Da) uzupełnia niedobór naturalnych składników budulcowych osłonki włosa, plombując jej uszkodzone miejsca.
Ekstrakt z Henny ułatwia aktywnym składnikom wnikanie do wnętrza włosa i jego cebulki.
Biovax to gwarancja BEZPIECZEŃSTWA
- nie zawiera substancji drażniących:

bez PARABENÓW,
bez SLS (SODIUM LAURYL SULFATE),
bez SLES (SODIUM LAURETH SULFATE),
bez GLICOLU PROPYLENOWEGO.
Substancje te mogą powodować podrażnienia skóry, a nawet stany zapalne. Przyczyniają się do powstawania łupieżu, swędzenia i przesuszenia skóry głowy. Receptura BIOVAX oparta została na naturalnych i bezpiecznych substancjach aktywnych.

Biovax® to gwarancja PROFESJONALNEJ PIELĘGNACJI!

Wysoka jakość i skuteczność działania szamponu jest potwierdzona przez Mistrza Świata Fryzjerstwa Artystycznego.

Efekt na włosach:

Odbudowana struktura włosów
Włosy lekkie, świeże i puszyste
Jedwabisty połysk i miękkość



























SKŁAD: AQUA, SODIUM COCOAMPHOACETATE, COCAMIDOPROPYL BETAINE, ACRYLATES COPOLYMER, COCO-GLUCOSIDE, COCAMIDE DEA, POLYQUATERNIUM-7, COCAMIDOPROPYLAMINE OXIDE, POLYQUATERNIUM-22, SILK AMINO ACIDS, HYDROLYZED SILK, HYDROLYZED KERATIN, GLYCERIN, LAWSONIA INERMIS EXTRACT, TRIMETHYLSILYLAMODIMETHICONE (AND) C11-15 PARETH-5 (AND) C11-15 PARETH-9, DICAPRYLYL ETHER (AND) LAURYL ALCOHOL, STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER (AND) COCO-GLUCOSIDE, PARFUM, CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE) (AND) MICA (AND) TIN OXIDE, TETRASODIUM EDTA, CITRIC ACID, SODIUM HYDROXIDE, METHYLISOTHIAZOLINONE, POTASSIUM SORBATE



Moja opinia :

Szampon zapakowany jest w kartonowe pudełku na którym mamy wszelkie interesujące Nas informacje,opakowanie szamponu jest bardzo wygodne - plus za niezacinającą się pompkę ;) Używając go nie mam problemu ze spienieniem go,ani ze spłukaniem. Bez problemu radzi sobie z pozbyciem się maski z tej samej serii. Jedyny minus taki sam zresztą jak w przypadku maski to zapach - jest delikatniejszy,ale również wyczuwalny dla wrażliwych nosów jak ja ;) Przypuszczam,że innym nie będzie przeszkadzał tylko ja się czepiam :P
Szampon jest wydajny,po umyciu nim włosy są miękkie i puszyste bez efektu szopy na głowie. Używam tak samo jak maskę raz w tygodniu,aby nie przeciążyć włosów .
Jestem bardzo ciekawa innych szamponów tej marki.



Znacie ? A może polecicie mi coś innego marki Biovax ?
Buziaki :*

P.S. Zauważyliście coś ? :D

27 komentarzy:

  1. O widzę remont na blogu :) Bardzo ciekawa jestem zmian. A co do szamponu to muszę dopisać go do listy obok maski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Część z nich nastąpiła dzisiejszej nocy,kolejne będą widoczne za jakiś czas :)
      Najlepiej mieć zestaw ( szampon+maska ) wtedy wydaje mi się widać najlepiej jak się sprawdzają na Naszych włosach :)

      Usuń
  2. Nie miałam szamponu z Biovaxu nigdy jeszcze :) Długo pewnie też nie kupię :P Ze względu na pudło szamponów w zapasie. Przejrzyściej się tutaj robi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet mi nie przypominaj o zapasach ;) Będę musiała za niedługo dokupić drugą komodę na kosmetyki ...

      Usuń
  3. Nie miałam okazji testować ale chętnie po niego sięgnę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz sięgać z zamkniętymi oczami po niego zapewniam Cię ;)

      Usuń
  4. Bardzo lubię szampony Biovax, a te z pompką świetnie sprawdzają się pod prysznicem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Ja mam prysznic niestety tylko i szampony z pompką uwielbiam :)

      Usuń
  5. Znam, ale jeszcze nie mialam tego myjadla ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej nominowałam cie do LBA więcej u mnie http://jestemso.blogspot.com/ c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powtarzałam już kilkukrotnie,że nie biorę więcej udziału w tej zabawie ...

      Usuń
  7. Nie znam tego szamponu, muszę sobie taki kupić :) jak zużyję wszystkie zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam dopisać :) zauważyłam zmiany wyglądu bloga + podoba mi się :)

      Usuń
    2. Zapasy nigdy się nie kończą :P
      Fajnie,że się podoba :)

      Usuń
  8. Szamponu nie znałam do tej pory, przeważnie widziałam tylko maski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię produkty z firmy Biovax ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Firmę znam i lubię ich serum do rzęs jednak do włosów jeszcze nic nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie miałam ich serum do rzęs,ale zapisze sobie i zwrócę uwagę na nie ;)

      Usuń
  11. Ciekawy szampon tak jak i maska. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz w Rossmanie są podobno maski Biovax w korzystnej cenie ;)

      Usuń
  12. ja równiez bardzo gorąca polecma nowe szampony Biovax np te perłowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam dostępu do marki Biovax,ale jak będę robić zamówienie z PL to będę pamiętać :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  13. a wlasnie dzisiaj widzialam w aptece cos z tej serii moze to bedzie ten szampon tak wyszukiwany

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja posiadam cały zestaw (maskę, szampon, odżywkę w sprayu bez spłukiwania ) mam dla suchych i zniszczonych ... na początku mnie nie zachwyciła, ale systematyczne stosowanie działa cuda ! na prawdę ! zapach przyjemny i delikatny ... na pewno jeszcze sięgnę po inną serię z tej firmy ... choruję na awokado <3 szczerze polecem jesli się ktoś jeszcze zastanawia :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.