social media

Translate

wtorek, 27 stycznia 2015

Kapsułki regeneracyjne do włosów/serum do włosów od Safira





























Wysokiej jakości serum do odbudowy i regeneracji włosów zawarte w wygodnych w użyciu kapsułkach. Preparat zawiera niezbędne do regeneracji i pielęgnacji włosów składniki:

  • Prowitaminę B5,
  • Skwalen
  • Wyciągi z morskich wodorostów,
  • oraz w zależności od wersji olejek herbaciany, różany lub z lilli wodnej.
Regularnie stosowane kapsułki odżywiają i regenerują nawet mocno zniszczone i osłabione zabiegami chemicznymi włosy, odbudowywując ich strukturę. Skwalen ma właściwości przeciwgrzybicze i antybakteryjne oraz ułatwia

i przyśpiesza przenikanie substancji pielęgnacyjnych do środka włosa.

Wyciągi z alg morskich zapewniają włosom bogaty zastrzyk minerałów i witamin, odżywiają je 

i nawilżają. Kapsułki uzupełniają niedobór składników odżywczych, odbudowują

i wzmacniają nawet cienkie i delikatne włosy. Eliminują efekt nadmiernie skręconych
i przesuszonych włosów, przywracają im zdrowy wygląd. Regularne stosowane w sposób trwały poprawiają kondycję fryzury i nadaje jej zdrowy wygląd!



Łatwe w użyciu kapsułki zawierają odżywiające i regenerujące włosy witaminy i aminoproteiny jedwabiu. Zawarty w nich skwalen ma właściwości przeciwgrzybicze i antybakteryjne, przyśpiesza przenikanie substancji pielęgnacyjnych do środka włosa. Cząsteczki keratyny 
odbudowują się w uszkodzone miejsca łusek włosów, uzupełniając niedobór składników budujących. Kapsułki regenerują i wzmacniają zniszczone i osłabione cebulki i łuski włosów. Eliminują efekt nadmiernie skręconych i przesuszonych włosów, przywracają im zdrowy wygląd. Dostępne w trzech zapachach: jaśmin, róża i zielona herbata.
TYLKO DO UŻYTKU ZEWNĘTRZNEGO.
Sposób użycia:
Przekręcić końcówkę kapsułki, zawartość wycisnąć na dłoń i równomiernie rozprowadzić na umyte i osuszone ręcznikiem (lekko wilgotne) włosy. NIE SPŁUKIWAĆ.








Kapsułki regeneracyjne do włosów to produkt innowacyjny i niespotykany. Jest to produkt w postaci serum do włosów. Firma Safira oferuje kapsułki w trzech wersjach kolorystycznych :
ZIELONE – z olejkiem z zielonej herbaty - o tych mowa ;)
RÓŻOWE – z olejkiem róży
BIAŁE – 
 z wyciągiem z lilii wodnej
Działaniem na włosach nie różnią się wcale. Jedyne co je rożni to zapach, aczkolwiek wszystkie trzy wersje są przyjemne. Kapsułki regeneracyjne to produkt w stylu odżywki bez spłukiwania lub serum zabezpieczającego – konsystencją zbliżone do jedwabiu
.
Cena : 29, 90 zł (ok.18 kapsułek w słoiczku)

Dostępność: SAFIRA CLUB


Skład :
Dimethicone (lekki silikon), Squalane (olejek, odżywia włosy,skórę) , D-panthenol (prekursor witaminy B5), Fucus vesiculosus (seaweed) extract algae aeolyl (wyciąg z morszczyna pęcherzykowatego, algi, aminokwasy i białka), Phytosingosine (przywraca włosom barierę ochronną), Green tea leaf extract (ekstrakt z zielonej herbaty), Parfume (zapach), Propylparaben (konserwant).
SKŁADNIKI (INCI): Vitamin B5, Squalene, Fucus Vesiculosis (Seaweed) Extract, Algaeoyl Phutoshingosine, Perfume.


Skład jest krótki,ale konkretny :)


Mogłabym podać same plusy tego produktu,ponieważ MINUSÓW NIE ZAOBSERWOWAŁAM :) !



źródło
Safira to sposób na tanie, a z czasem bezpłatne kosmetyki. To również droga do stworzenia własnego dochodowego interesu. Zapraszam do świata kosmetyków Safira. Konsultantka Safiry nie tylko zarabia, ale również ma możliwość kupowania taniej doskonałych kosmetyków. 

MOJA OPINIA :


Bardzo się cieszę,że mam możliwość poznania tak dobrego produktu jakim są kapsułki i opisania Wam ich. Spokojnie mogę je dodać do ulubieńców włosowych.Odpowiednio nawilżają moje rozjaśniane i przesuszone włosy nie obciążając ich przy tym co często zdarza mi się przy innych produktach włosowych bez spłukiwania. Włosy po użyciu kapsułki są miękkie i rozczesują się bezproblemowo. Jeśli chcesz mieć gładkie i błyszczące się włosy - zainwestuj w te kapsułki :) Delikatny zapach zielonej herbaty utrzymuje się na włosach,aż do kolejnego mycia.Jedna kapsułka to ok 1,5 ml olejku,które w zupełności wystarczą na pokrycie całych końców włosów ( mam włosy cieniowane,najdłuższe sięgają do zapięcia z biustonosza ). Z pewnością sięgnę po BIAŁĄ -wersję tych kapsułek - różanej nie chcę,gdyż nie przepadam za tym zapachem. 
Zapraszam Was na stronę Safiry w celu zapoznania się z resztą asortymentu,ponieważ nie znajdziecie ich na półkach sklepowych :)

29 komentarzy:

  1. Nie widziałam jeszcze takich kapsułek :) Opinia i zdjęcia zachęcają do kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim włosom przydałyby się takie kapsułki :) Chyba zrobię sobię listę prezentów urodzinowych ( oczywiście te kapsułki też się tam znajdą ) i pokażę ją rodzinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) lubię to ;-) szkoda że nie można kliknąć. Ale taka lista prezentów to super sprawa

      Usuń
    2. Miałam taką listę prezentów urodzinowych zrobić sobie i dodać na blog,ale mój facet i tak tu nie zagląda to mu podsyłam w inny sposób co bym chciała dostać :)

      Usuń
  3. ciekawa recenzja a czy olejek nie obciąża włosów? jak często musisz myć włosy? jakoś większość odżywek bez spłukiwania kojarzy mi się że mocno natłuszczonymi włosami, ktore koniecznie trzeba myć codziennie bo inaczej wyglądają... źle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to jest w kapsułkach najfajniejsze,że nie obciążają włosów ! Myję tak jak zwykle co 2-3 dni :) To zależy tylko od tego jak szybko przetłuszczają Ci się włosy,bo kapsułkę nakładasz na końcówki/długość włosów :)

      Usuń
  4. Ja bardzo polubiłam te kapsułki. Są przecudowne wręcz. Nie wyobrażam sobie moich włosów bez nich. Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również już sobie nie wyobrażam swoich włosów bez tych kapsułek <3

      Usuń
  5. Podobają mi się! Widziałam już u jednej blogerki i jak widać są świetne :) I to jeszcze bez spłukiwania! Ho ho ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A moim włosom akurat przydałoby się nawilżenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie te kapsułki są idealne dla Twoich włosów :)

      Usuń
  7. Nie używam tego typu produktów do włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie używałam,a teraz nie wyobrażam sobie nie używania ich :D

      Usuń
  8. Pierwszy raz się z nimi spotykam, ale zaciekawiły mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cena troche wysoka, ale chetnie bym wyprobowala ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Testuję i również się zachwycam ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja rodzicielka kiedyś ich używała i była bardzo zadowolona. Może też się skuszę i cieszę się, że u Ciebie się sprawdziły. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuj,że nie podkradłaś żadnej mamie,bo byś się zakochała jak ja ;)

      Usuń
  12. ja chyba miałam białe, jestem taka zdolna, że musiałam końce odcinać nozyczkami !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przy pierwszym użyciu prosiłam swojego faceta o pomoc, bo kręciłam i kręciłam, a nic nie chciało puścić ;)
      Obie zdolne jesteśmy widzę :D

      Usuń
  13. Skład ciekawy, ale po co ten paraben? :p Gdybym jednak zdecydowała się wypróbować, to pewnie wersję białą i/lub zieloną. Uwielbiam zapach jaśminu (jeśli nie jest mocno chemiczny) i zielonej herbaty :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygrałam je kiedyś w konkursie. Chyba teraz trzeba kupić :D fajne były. Ja je obcinałam nożyczkami

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.