social media

Translate

czwartek, 1 stycznia 2015

Konkurs na baner :)

Kochani,
tak jak w tytule chciałabym oficjalnie rozpocząć konkurs na baner dla mnie. Od dłuższego czasu chciałam go zmienić ,ale sama nie potrafię się za to wziąć,więc postanowiłam,że zrobi to któraś z Was,a ja ją za to nagrodzę :)
Co Wy na to ? Mam nadzieję,że będą chętni ! :)




Zasady nie będę zbyt skomplikowane,a więc bierzcie się szybko do pracy,bo nagroda będzie warta zabawy :D Przynajmniej mam taką nadzieję,że Wam się spodoba :)



* Przede wszystkim zrób dla mnie nagłówek i wyślij mi go na adres email siostryzprzypadku@gmail.com z tytułem NAGŁÓWEK :)

* Nagłówek musi być rozmiarów 1320 / 360 pikseli
* Obserwuj mój blog publicznie oraz polub moją stronę na facebooku Siostry z przypadku,przyjaciółki z wyboru ( Jeśli nie masz bloga,ale chcesz wziąć udział to polub tylko stronę i napisz mi o tym,jeśli jednak nie masz konta na portalu facebookowym to obserwacja jest jedyną opcją,aby wziąć udział w konkursie )
* Miło mi będzie jeśli udostępnisz ten post na portalach społecznościowych typu facebook i inne
* Nie musisz mieć skończonych 18 lat,wystarczy że będziesz kreatywny/kreatywna :)
* Baner wybiorę z pomocą siostry lub innej postronnej dla Was osoby
* Nagroda jest kupiona przeze mnie i to ja opłacam koszty wysyłki na terenie Polski - Moja Mama wyśle nagrodę od razu jak dostanę adres zwycięzcy ;)
* Konkurs trwa od 1.01.2015 do 21.01.2014 - od ogłoszenia wyników czekam max.3 dni na adres do wysyłki,jeśli zwycięzca się nie zgłosi nagroda przepada ...
* Jedna osoba może wysłać więcej niż jedną pracę
* Na banerze mogą znajdować się zdjęcia tylko i wyłącznie mojego autorstwa - zdjęcia z internetu będą dyskwalifikowane,ponieważ nie chcę żeby ktoś miał podobny/taki sam nagłówek jak ja.
* Najlepiej żeby tło nagłówka było w odcieniu niebieskiego,ale jeśli zdecydujesz się wybrać inny kolor to śmiało może przypadnie mi do gustu :D
* Taka mała sugestia ode mnie - Chciałabym bardzo,aby na nagłówku znajdowały się flagi Polski i Holandii jak dotychczas,aczkolwiek może w nieco innej formie niż teraz - nie jest to jednak warunek konieczny
* Link do bloga lub jego nazwa również powinna znajdować się na nagłówku



Trochę wymagań jest,ale jestem pewna,że wiele z Was sprosta im bez najmniejszego problemu ;)

Nagrodą będzie niespodzianka,najprawdopodobniej będą to 3 kosmetyki ( pełnowymiarowe ;). Jeśli macie jakieś sugestie co do nagrody to jestem otwarta na nie :)
Czekam niecierpliwie na Wasze prace !
Powodzenia :*

30 komentarzy:

  1. Musze pomyśleć ;) bo lubię czasem bawić się w te klocki choć mistrzem w szablonach nie jestem ;) Swój też muszę zmienić ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. może luźna guma wyłażąca z waszych obsranych gaci, przecież to wasz znak rozpoznawczy w całej blogosferze, takich prostackich odzywek jak wy to nie ma w całym internecie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Anonimie,
      Jeśli Ci się nie podoba to o czym piszemy,ani to w jaki sposób piszemy to nie zaglądaj na blogi zamiast pisać wieśniaczym językiem jakim się posłużyłeś ;) Nikt Cię nie zmusza do czytania Nas !
      I następnym razem miej odwagę przynajmniej się podpisać,bo jako Anonim to każdy ma odwagę,ale już oficjalnie ze swojego konta to nie.
      Nie pozdrawiam !

      Usuń
  3. 3mam kciuki za naglowek :) Najlepszego w Nowym Roku zycze :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie moja bajka niestety :( Nie umiem robić kompletnie szablonów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :(
      Ale może znasz kogoś kto potrafi robić szablony ? ;)

      Usuń
    2. Chętnie polecę konkursik <3

      Usuń
  5. A co będzie nagrodą - tak na zachętę zdradźcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagrodą będzie niespodzianka,najprawdopodobniej będą to 3 kosmetyki ( pełnowymiarowe ;). Jeśli macie jakieś sugestie co do nagrody to jestem otwarta na nie :)

      Usuń
  6. Ja na pewno wezmę udział :) Tylko muszę któregoś wolnego wieczoru wziąć się za to na spokojnie :) I na pewno kilka naglowkow sie zrobi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia dla wszystkich! Czekam na wyniki i nowy nagłówek oczywiście. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. super pomysł na konkurs. Ja to nie bardzo umiem, ale Sylwia na swoim blogu oferuje taką pomoc:) http://diybysylwia.blogspot.com/ ale właśnie nie wiem bo wyskakuje mi informacja że blog został usunięty... dziwne :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi te z wyświetla informacja że blog został usunięty...Ma może fanpage ?

      Usuń
    2. znalazłam kanał YT https://www.youtube.com/channel/UCOks8KxjHeTCP9x02rG142w
      a mail do niej to guumki@wp.pl :)

      Usuń
    3. Dziękuję :*
      Już wysyłam mejla ;)

      Usuń
  9. Nagłówki wysłane ;)
    Obserwuje jako: Anittkova
    I na fb lubie jako: Anita Magdalena Wiekiera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoszenie przyjęte :) Dziękuję kochana są piękne ! Szczególnie jeden bardzo mi się spodobał :)

      Usuń
  10. Może sama cos pokombinuje jak bede mieć chwilkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuje twój blog i FB jako Mika M od jakiegoś już czasu , nagłówek właśnie ci wysłałam . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podaj mi proszę z jakiego adresu email wysłałaś mi wiadomość z nagłówkiem.bo nie dotarła mi wiadomość chyba :(

      Usuń
    2. z adresu e-mail mikam171309@gmail.com

      Usuń
  12. Ooo, chętnie wezmę udział jeśli tylko starczy mi czasu przed sesją :)
    www.camesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.