social media

Translate

poniedziałek, 12 stycznia 2015

L`biotica, Biovax, Intensynie regenerujaca maseczka `Keratyna + jedwab od ETNOBAZAR














Jakiś czas temu chwaliłam Wam się swoimi współpracami tu zapowiedź testowania :) Dziś przedstawiam Wam jeden z  produktów,który dostałam .Najpierw jednak chciałabym,abyście mogli zapoznać się z portalem dzięki,któremu miałam możliwość przetestowania szamponu oraz maski marki Biovax
®










EtnoBazar.pl to serwis, kojarzący entuzjastów wszystkiego co naturalne, etniczne i tworzone z poszanowaniem tradycji każdego regionu Ziemi.

Dziękuję portalowi Etnobazar za zaufanie jakim mnie obdarzono,a Was zapraszam do zapoznania się z ich asortymentem na stronie internetowej TUTAJ oraz do śledzenia ich fanpejdża TU.A teraz przejdzmy do recenzji :


BIOVAX Intensywnie Regenerująca Maseczka do włosów KERATYNA + JEDWAB 500ml



Intensywnie regenerująca maseczka opracowana przez specjalistów w celu zagwarantowania Twoim włosom gruntownej odnowy zarówno na powierzchni, jak i w ich głębokich warstwach.




Unikalną cechą maseczki Biovax® jest woskowa konsystencja oraz bogata w substancje odżywcze receptura.




























Naturalne składniki (ekstrakty, oleje i proteiny) oraz brak substancji drażniących umożliwiają dogłębną regenerację i ochronę włosów. Biovax® to gwarancja PROFESJONALNEJ PIELĘGNACJI!



Wysoka jakość i skuteczność działania maseczki jest potwierdzona przez Mistrza Świata Fryzjerstwa Artystycznego.



Biovax® to gwarancja ZDROWYCH WŁOSÓW, maseczka Biovax® zawiera:

Pro2Kéra Silk – aktywny zespół naturalnych białek, który dzięki zestawieniu niskocząsteczkowych aminokwasów i wysokocząsteczkowych protein wykazuje szerokie spektrum działania zarówno na poziomie rdzenia, jak i na powierzchni włosa.
Aminokwasy Jedwabiu (300 Da) wnikają do włókna włosa, wypełniając ubytki strukturalne w jego warstwach korowych. Wiążą wodę, utrwalając efekt głębokiego nawilżenia.
Proteiny Jedwabne (50.000 Da) tworzą na powierzchni włosa delikatny biofilm, który utrzymuje wilgoć w jego wnętrzu oraz chroni go przed agresywnymi czynnikami środowiska zewnętrznego.
Keratyna (28.000 Da) uzupełnia niedobór naturalnych składników budulcowych osłonki włosa, plombując jej uszkodzone miejsca.



























Ekstrakt z Henny ułatwia aktywnym składnikom wnikanie do wnętrza włosa i jego cebulki.
Biovax® to gwarancja BEZPIECZEŃSTWA- nie zawiera substancji drażniących:



bez PARABENÓW


bez SLS (Sodium Lauryl Sulfate)
bez SLES (Sodium Laureth Sulfate)
bez GLIKOLU PROPYLENOWEGO
Substancje te mogą powodować podrażnienia skóry, a nawet stany zapalne. Przyczyniają się do powstawania łupieżu, swędzenia i przesuszenia skóry głowy. Receptura BIOVAX oparta została na naturalnych i bezpiecznych substancjach aktywnych.



Efekt na włosach: 




Gruntownie odbudowana struktura włosów


Intensywna regeneracja i nawilżenie
 Naturalnie lśniące, jedwabiste włosy
Wyjątkowo gładkie i miękkie w dotyku
Do maseczki BIOVAX dołączone zostały 2 prezenty gwarantujące jeszcze większą skuteczność oraz wygodę stosowania:



NOWOŚĆ! Biovax A+E Serum wzmacniające


TERMOCAP - czepek wspomagający regenerację włosów.
BIOVAX A+E Serum wzmacniające to prawdziwy zastrzyk witaminowy dla Twoich włosów. Receptura preparatu stworzona została na bazie witamin A i E, będących źródłem młodości i witalności. Serum A+E odżywia i regeneruje włosy, nadaje im piękny połysk i gładkość. Zmniejsza łamliwość włosów oraz hamuje rozdwajanie się końcówek. Wzmacnia naturalną barierę ochronną włosa.



W celu zagwarantowania Twoim osłabionym włosom kompleksowej pielęgnacji polecamy stosowanie całej gamy produktów z serii BIOVAX.




BIOVAX ORYGINALNY, BEZPIECZNY BEZ PARABENÓW, SLS, SLES I GLIKOLU! PRODUKT PRZYJAZNY ALERGIKOM!





Skład:


Aqua, Cetyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Cetearyl Alcohol (and) Ceteareth-20, Glycerin, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Acetylated Lanolin, Silk Amino Acids, Hydrolyzed Silk, Hydrolyzed Keratin, Lawsonia Inermis Extract, Trimethylsilylamodimethicone (and) C11-15 Pareth-5 (and) C11-15 Pareth-9, Parfum, Citric Acid, Triethanolamine, Methylisothiazolinone, Phenoxyethanol (and) Ethylhexylglycerin, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Potassium Sorbate.




Moja opinia :




Maska znajduje w wygodnym pojemniku i poręcznym opakowaniu,sądzę że bez problemu można z niego wydobyć resztki maski ( zostało mi jej jeszcze ponad połowa,mimo stosowania raz w tygodniu przez ostatnie kilkanaście tygodni) Przed rozpakowaniem - pudełko jest zafoliowane i mamy pewność, że nikt do maski nie zaglądał/nie majstrował przy niej, po rozpakowaniu również jest w porządku, można ją szczelnie zamknąć (maski z zakrętką często mi się "przekręcają" i nie można dokładnie zakręcić)

Cena nie jest wygórowana . Myślę,że jest odpowiednia do produktu jakim jest maska.

 Nałożona w rozsądnej ilości oraz w odstępach czasowych nie obciąża włosów. Ja maskę nakładałam na pól godziny z czepkiem i ręcznikiem raz w tygodniu,później zmywałam szamponem  z tej samej serii. Po umyciu włosy są  zdecydowanie gładsze, bardziej błyszczące i mięciutkie!! Za pierwszym razem byłam tak zaskoczona,że prosiłam wszystkim wokół o dotykanie moich włosów :D Teraz sama je dotykam po każdym użyciu,bo jeszcze nigdy nie były tak mięciutkie w dotyku jak po użyciu maski Biovax! Dużym plusem maski jest na pewno brak szkodliwych substancji,które znajdujemy w większości znanych marek. Zapach jest dla mnie trudny do opisania,nie powalił mnie na kolana,ale też nie jest duszący i jego utrzymanie się na włosach nie przeszkadza mi co w moim przypadku nie zdarza się często,ponieważ mam bardzo delikatny nos :P Krótko mówiąc jak coś śmierdzi to tego nie kupię,a jeśli już mam to po prostu nie używam.Mimo wszystko bardzo polecam i zachęcam do wypróbowania. Teraz poluję na inne maski tej firmy,bo po użyciu tej serii mam ochotę na więcej ! :)





































* Fakt,że dostałam ten produkt za darmo nie wpłynął na moją opinię.








































A już niebawem recenzja szamponu intensywnie regenerującego  KERATYNA + JEDWAB z tej samej serii :)

Znacie ? Lubicie ?

Czekam na Wasze komentarze .

25 komentarzy:

  1. Dosyć ją lubię, ale nakładam po użyciu szamponu i zmywam ją już tylko wodą (no po prostu jak odżywkę, tylko,że trzymam dłużej).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem spróbuję ją w ten sposób użyć :)

      Usuń
  2. Słyszałam o niej, ale tak na prawdę jej nie miałam, więc nic o niej nie napiszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli spotkasz ją na swojej drodze nie zastanawiaj się i kup jest naprawdę dobra :)

      Usuń
  3. Nie znam tej maski, ale chętnie ją wypróbuję u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Keratyna i jedwab świetne połączenie dla włosów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim włosom przydałoby się takie dopieszczenie :) Będę musiała się zaopatrzyć w taką maskę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam tą maskę z keratyną i niestety... nie sprawdziła się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja aktualnie używam całej linii Biovax dla włosów zniszczonych i jestem bardzo zadowolona :) na pewno moja przygoda z tą marką nie zakończy się na tej linii, więc, kto wie, może nawet skuszę się na recenzowaną przez Ciebie linię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam probke tej maski i do dzisiaj jej jeszcze nie przetestowalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Biovax'y są dobre. Muszę w końcu kupić maskę do włosów blond, tęsknię za nią ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam tę maskę i sprawdzała się naprawdę dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Często do niej wracam, ale do tej wersji podstawowej - bez keratyny i jedwabiu :) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam firmę, ale produktów nie testowałam. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  13. The above tips all deal with how to wear perfume (or aftershave) in the Winter but
    don't really consider what scents work well in Winter. As a result of this
    infatuation, Lancome was born - with its iconic golden rose
    emblazoned upon its packaging. Kenzo later enter into the men's world
    of perfume with the launching of their men's perfume, the Kenzo
    Pour Homme, in 1991.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.