social media

Translate

piątek, 2 stycznia 2015

Podsumowanie grudnia 2014

Jak obiecałam miesiąc temu tak dotrzymałam słowa i już drugi raz na moim blogu pojawia się podsumowanie miesiąca tym razem - GRUDNIA. A tu podsumowanie LISTOPADA :)


O co chodzi ? Co miesiąc mam zamiar robić podsumowanie postów dla tych,którzy nie lubią sami "grzebać" w archiwum,a być może któryś z poprzednich postów okaże się dla kogoś pomocny lub ciekawy :)

Zastanawiam się czy chcecie też takie podsumowanie np.co pół roku ? Szczególnie pierwsze pól roku podsumowałabym z przyjemnością,ponieważ pierwsze posty,które dodawałam jeszcze z siostrą nie zostały przez nikogo przeczytane :P
Dajcie znać w komentarzach czy chcecie czy nie,bo to od Was zależy jakiego typu posty będą pojawiać się na tym blogu .
Oto podsumowanie grudnia :



5.12.2014 - NAKARM PSA Z OLX
6.12.2014 - DENKO LISTOPAD 2014
9.12.2014 - TAG LAKIEROMANIACZKI
17.12.2014 - PACZKA Z POLSKI


 To by było na tyle jeśli chodzi o grudniowe posty :) Jest ich więcej niż w poprzednich miesiącach,ale postaram się,aby w kolejnych było więcej recenzji ( z takim zapasem jaki mam to nie będzie problem ;) Planowałam na grudzień jeszcze dwa posty,ale odwiedziła mnie siostra z rodziną,więc te posty pojawią się dopiero w ciągu najbliższych dni :)



Wszystkie posty przeczytałyście wcześniej czy dopiero teraz nadrobiłyście ?

A może Was nie interesują "stare" posty ?
Czekam na Wasze opinie :)
Pozdrawiam,
Wasza M. :)

15 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe posty, wszystkie przeczytałam od deski do deski :) Żel do higieny intymnej Chilly najpiękniejsze zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie podsumowania są bardzo przydatne, bo czasem może coś umknąć a tak mamy listę tematów i można wejść na to, co nas interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podsumowanie faktycznie moze okazac sie przydatne, jesli ktos cos przeoczyl ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Posty czytam na bieżąco, ale często powracam do niektórych. A jeśli chodzi o początkowe posty, to zaległości nadrobię po weekendzie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja przeczytałam większość ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję dziewczyny za Wasze komentarze :)
    Cieszę się,że ta seria podsumowań spodobała Wam się.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ajjj nominowałam cię do LBA.....nie bij! :D Ucieszę się jak odpowiesz tylko na pytania :3

    http://swiat-lyll.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award-po-raz-pierwszy.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, muszę wziąć z Ciebie przyklad i popracowac nad systematycznoscia. Jedna notka tygodniowo to chyba trochę mało ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    Www.test-it.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla jednych to dużo,a dla innych i tak mało ;)
      Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia jak to mówią :D

      Usuń
  10. Kurde! Tyle napisac notek w grudniu! Kiedy Ty znalazlas na to czas, ja jedynie 8 naskrobalam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to i tak mało :/ Chciałam napisać więcej,ale się nie udało ...
      Ja kiedy znalazłam czas ? A widziałaś ile postów napisała dziewczyna z wlosymuszabycdlugie ? Ona jest moim guru ;)

      Usuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.