social media

Translate

niedziela, 4 stycznia 2015

Wygrana Power Protein


Jakiś czas  temu wygrałam na funpage'u Power Protein kapsułki

 Vitamin plus olimp 30 kaps :D




Przybyły do mnie zaraz po Nowym Roku ;)
Wprawdzie grałam o czapkę TREC to z tych kapsułek jestem bardziej zadowolona ,bo jednak czapkę już mam,a witamin nigdy za wiele ( szczególnie o tej porze roku ;) 
Wprawdzie zimy jak nie było tak nie ma to uważam,że lepiej zapobiegać niż leczyć :D Jeszcze ich nie zaczęłam brać,ale jak tylko skończę pisać od razu łyknę pierwszą .
A tu kilka zdjęć przesyłki oraz opis kapsułek : 




Za wygraną dziękuję bardzo POWER PROTEIN






Znacie te witaminy ?

23 komentarze:

  1. Nie znam tych witamin :) chętnie poznam i przeczytam jak się sprawdziły u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sprawa, na włosy idealne (dużo witamin z grupy B) łykaj i daj znać jak efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio takie świetne ? hmmm to muszę się ostro wziąć za siebie i łykać codziennie ;)

      Usuń
  3. Gratuluje wygranej :) O tych kapsulkach wczesniej nie slyszalam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Ja wcześniej też o nich nie słyszałam ;)

      Usuń
  4. Pokazna paka! Gratuluję kochana :)

    Pozdrawiam cieplutko
    Www.test-it.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie wcale nie taka pokaźna :P
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Nie znam :) Ale tak jak mowisz, witaminek nigdy za malo :) Ja kiedys dostalam probke pelnowymiarowe opakowanie jakichs kapsulek na stawy, oddalam mamie ale z tego co widze to nie lyka :) Oczywiscie, zeby nie bylo ze ja lecze na cos z czym nie ma problemow - to zwykle sumplementy byly :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również posłałam mamie suplementy i nie bierze - ah te Nasze mamy ;) Musimy im codziennie przypominać :)

      Usuń
  6. Gratuluję wygranej i chętnie zapoznam się z Twoją opinią o tych witaminkach :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli znów o tym nie zapomnę to opinia się pojawi na blogu ;)
      :*

      Usuń
  7. Gratulacje <3

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :)

    Może obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tu nie zajrzysz ... ale nie ;)
      Jeśli masz ochotę zaobserwuj,jeśli nie to nie :P

      Usuń
  9. Raczej nie stosuję takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam, ale bardzo ciekawe. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.