social media

Translate

poniedziałek, 16 lutego 2015

Błyszczyk do ust od Max&More - Sweet Pink




Zapraszam do zapoznania się z błyszczykiem do ust marki Max&More :)





Błyszczyk,a raczej błyszczyki,bo kupiłam  dwa za €0,79 w Action WTEDY,ale jakoś tak zawsze zapomniałam,żeby wspomnieć o nich. Odcień jaki dzisiaj opisze to "Sweet Pink" - drugi z błyszczyków leży nie otwarty,więc jeśli któraś z Was by chciała to mogę go oddać ;)



Wybierając smarowidła do ust wybieram zazwyczaj pomadki oraz szminki,ale od czasu do czasu lubię wracać do błyszczyków i tak jest w tym przypadku.
Błyszczyk znajduje się w opakowaniu typowym dla tego typu kosmetyków. Łatwo się aplikuje na usta oraz nie skleja ich jak niektóre z błyszczyków lubią robić. Do wyboru mamy 10 kolorów,więc przypuszczam,że każda z Was znalazłaby swój ulubiony odcień. Zapach i smak ledwo wyczuwalny. Minus jaki zauważyłam to trwałość niestety,a raczej jej brak ... Choć może to ja go po prostu zlizuję i dlatego znika tak szybko. Nie mniej jednak za taką cenę nie oczekiwałam cudów. 





Czytałam dużo różnych opinii na temat kosmetyków z Action,szczególnie tych Max&More i są podzielone.  Jedne kobiety je uwielbiają,a inne nie.Całkiem niedawno na jednej z grup wywiązała się dyskusja o kosmetykach kupionych w Action i sporo z dziewczyn pisała o ich marnej jakości,ja uważam że za te kilka centów nie ma co oczekiwać cudów,ale czasem można się miło zdziwić ;)

Kilka z kosmetyków dostępnych w asortymencie Action możecie zobaczyć TU,ale zapewniam Was,że jest ich w sklepie o wiele więcej.

Kosmetyki tej marki możecie sobie zobaczyć na tej stronie http://www.maxmakeup.eu/



Skład:

Polyisobutene, Paraffinum Liquidum, Ethylhexyl Palmitate, Cera Microcristallina, Squalane, Hydroxystearic Acid, Methylparaben.
May Contain [+/ -]: CI15850, CI77491, CI77492, CI77891, CI45410.




Jak Wam się podoba błyszczyk ? Używacie ?



P.S. Pamiętam o wynikach rozdania i pojawią się na pewno jak tylko znajdę trochę więcej czasu niż luźna godzina jaką miałam dzisiaj ( post był napisany wcześniej tylko zdjęcia dorzuciłam). Kto mnie śledzi na fb ten wie,że poza blogiem jestem pracującą mamą,która jest teraz rozbita na dwa mieszkania z czego w jednym Nas powoli pakuję,a w drugim zaczynamy remont,więc jeśli jesteś tu tylko dla nagrody z konkursu to od razu możesz sobie iść gdzie indziej! Pozdrawiam

29 komentarzy:

  1. Ja jakoś nie używam błyszczyków

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolorek, błyszczyków używam sporadycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek i zdjęcia w poście śliczne :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam marki i kompletnie nic mi mówi, ale błyszczyk ma bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się kolor i konsystencja też wydaje się ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolorek. Ma w sobie to 'coś' ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie mój kolor, ale wole jednak pomadki, mam gwarancję, że dłużej się utrzymają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolorek, ale ja jednak wolę szminki. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorek taki uroczy.. Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny kolorek :)

    Zapraszam do siebie na dwa trwające konkursy :)
    http://feel-the-beauty-everywhere.blogspot.com/2015/01/konkurs.html
    http://feel-the-beauty-everywhere.blogspot.com/2015/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny kolorek :) 3mam kciuki Kochana za szybkie ogarniecie mieszkan ;)!

    OdpowiedzUsuń
  12. rzadko używam błyszczyków, ale kolor bardzo ładny. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny kolor! Czasem używam błyszczyków, ale w nieco delikatniejszych odcieniach. Planuję zaszaleć i kupić szminkę w jakimś ciekawym kolorze. Może malina? *__*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio troszkę " zapomniałam " o błyszczykach, ale wcześniej używałam bardzo często. Kolorek jak dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydaje się być fajną opcją kiedy chcemy wyglądać pieknie i naturalnie :)
    Pozdrawiam :)
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem ładny ma kolor :) ostatnio ograniczam trochę kupowanie produktów do ust. Ostatnio zdałam sobie sprawę że mam ich o wiele za dużo i muszę zająć się pierwsze ich wykańczaniem :P ale zakupoholiczki tak mają :P zapraszam do obserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Love this shade, amazing and naturally pinkish.

    Maybe following?

    I'm from Slovenia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny kolor :) Jakoś ostatnio przeniosłam się na pomadki więc błyszczyki goszczą u mnie bardzo rzadko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne zdjęcia i chyba kupię sobie ten błyszczyk :)

    ZAPRASZAM DO MNIE - kamilakate.blogspot.com

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam na konkurs- do wygrania śliczna bransoletka Chouchou

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny kolorek :)
    Ja lubię i szminki i błyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczywiście ten róż taki "sweet", że aż do przesady ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ładny i delikatny, miałam coś podobnego z Eveline

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny kolor :) Ja ostatnio całkowicie przestałam używać błyszczyków. Jakoś tak wyszło, że albo używam szminki, albo nic nie nakładam :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny kolor :) Nie nie używam błyszczyków tylko pomadki :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.