social media

Translate

czwartek, 5 lutego 2015

Próba współpracy z Choies - kto poklika ? ;)


Witajcie :)Dzisiaj nieco inaczej niż zwykle,bo o ubraniach :) A konkretnie o współpracy ze sklepem Choies. Wiem co wiele z Was sądzi na temat współprac. Uważam,że prowadzenie bloga powinno być powiązane przede wszystkim z przyjemnością,a jeśli od czasu do czasu coś dostaniemy to nie powinno wpłynąć na wartość bloga i myślę,że moje czytelniczki nie będą miały nic przeciwko temu ;)
Nie mam jednak zamiaru pisać samych postów ze współprac,więc o to się nie martwcie. Trafiła mi się okazja,więc chciałabym spróbować,. Do tego będzie potrzebna mi Wasza pomoc,więc jeśli mogłabym prosić to poklikajcie mi w linki,a ja na pewno odwdzięczę się Wam kolejnymi konkursami,w których każde z Was ma szansę wygrać :) Apropo konkursu to TU trwa obecny . Przygotowałam Wam kilka zdjęć+linków do rzeczy,które mnie zaciekawiły.
Jako,że jest zimno na dworze to na początek coś cieplejszego ;) 


                                  KLIK / KLIK / KLIK / KLIK /KLIK / KLIK






                                          KLIK / KLIK / KLIK / KLIK / KLIK / KLIK



                                   KLIK / KLIK / KLIK / KLIK / KLIK / KLIK

Spodobało Wam się coś z pokazanych przeze mnie ubrań ?
Po więcej zapraszam na stronę CHOIES :)
Z góry dziękuję za kliki tym,którzy to zrobią i jeśli któraś z Was również potrzebuje pomocy na kliki to z chęcią się odwdzięczę :)
Buziaki xx



18 komentarzy:

  1. Poklikany każdy link. Powodzenia! Ta zielona kiecka, neonowa super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikałam :) najbardziej podoba mi się sukienka (czerwona)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) mialam u nich upatrzona asymetryczna spódniczkę z ekoskóry , ehh
    oczywiście klikniete
    powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki oby Ci się udało :) Oczywiście poklikałam :)
    A koszula z koronką jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikane ;)) Fajne mają te ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikałam, powodzenia kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kliknęłam we wszystkie linki..sukienki śliczne, kurtki, koszule.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przetestujesz teraz wszystko? Od kosmetyków po ubrania? Czytałam Cię ponieważ lubiłam to jak piszesz, ale teraz ;( nie wiem czego tak się zmieniłaś. Współprace, blog roku... Roku.. Twoj nie ma roku, nie wiem jak to jest byc blogerką, ale Ty byłaś dla mnie przykładem godnym naśladowania, a jednak jesteś jak każda "blogerka". I nie chce być taka jak Ty. Poszłaś w inna stronę...wróć nie bądź niszowa... ;( smutno... Mam nadzieje że Cię nie uraziłam, ale ta zmiana razi w oczy... Monika K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uraziłaś mnie tym komentarzem,wręcz cieszę się,że napisałaś o tym co czujesz :)
      Przykro mi,że w jakimś stopniu zawiodłam Cie ( być może inne mniej odważne osoby również ).
      Prowadzenie blogu daje mi przyjemność i nie mam zamiaru się "sprzedać",ale uwierz mi,że napisanie postu to nie 5 minut - nieraz trwa to kilka godzin ... Zrobienie zdjęć,ich poprawki,napisanie posta,dodanie tego postu do grup,aby dotrzeć do czytelników to wszystko trwa,a nawiązanie współprac to taka mała zapłata za to co robię. Za chodzenie do pracy też dostajemy wypłatę,nie robimy tego za darmo ;)
      Blog roku 2014 - nie wzięłam udziału tam,aby wygrać,bo kompletnie nie mam szans z konkurencją,ale po to,aby pieniądze za smsy trafiły do Fundacji Dzieci Niczyje oraz po to,aby trafić do kolejnych czytelników i nie widzę w tym nic złego.
      Nie założyłam bloga tylko dla współprac i nie biorę wszystkiego co chcą mi wcisnąć.
      A blog od początku nie był tylko typowo blogiem o recenzjach kosmetyków,jeśli chcesz się przekonać to poczytaj starsze wpisy ;)
      Pozdrawiam Cię serdecznie i mam nadzieję,że jednak zostaniesz tu ze mną :*

      Usuń
  9. Lubię klikać, więc poklikałam. Ale spodobało mi się kilka rzeczy i znowu będę musiała mamie mówić, że "nie mam się w co ubrać" hehe. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Kliknęłam ponownie we wszystkie linki :) Powodzenia :*

    Mogłabyś też poklikać u mnie w poście z SheInside? :)
    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia :) Poklikane :) Najbardziej podoba mi się neonowa sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny blog ! <3 ;o poklikałam i Zapraszam do mnie na bloga modowego http://nikolye.blogspot.com/
    +obserwuje , liczę na rewanż:*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.