social media

Translate

czwartek, 5 marca 2015

Co zamówiłam na stronie Dresslink ?

 KLIK

Jakiś czas temu dzięki jednej z moich ulubionych blogerek poznałam stronę z ubraniami i nie tylko na której spędziłam z Maleństwem kilka godzin przeglądając asortyment . Co chwilę wrzucałyśmy coś do koszyka,a za chwilę wyrzucałyśmy robiąc "miejsce" na następne rzeczy. Ciężko Nam było ostatecznie się na coś zdecydować,bo miałyśmy limit do wydania w sklepie dresslink,ale wybrałyśmy w  końcu 4 rzeczy,które zaraz Wam pokażę.

 Póki co posłużę się zdjęciami ze strony sklepu,ale jak tylko przyjdzie paczka zobaczycie jak wyglądają na żywo i poznacie Naszą opinię na ich temat.


Na początek wybrałyśmy śliczny zestaw z motywem sowy na bluzie. Do tego legginsy i spódniczka. Idealny zestaw na co dzień. Mam nadzieję, że będzie wygodny i Maleństwo nacieszy się tym zestawem dopóki z niego nie wyrośnie, a nie dlatego, że się zniszczy w praniu ^^




 Drugą rzeczą jaką wybrało  sobie Maleństwo to biała sukienka z niebieskimi kwiatkami. Ta sukienka w zasadzie idealna jest raczej na imprezy typu wesele, ale pozwoliłam ją wybrać dlatego, że cena tej sukienki u Nas to od 20€-30€ wzwyż, a w sklepie internetowym DressLink jej koszt wynosi niecałe 7 dolców. Same przyznacie, że żal byłoby nie kupić w takiej cenie :)
 KLIKTrzecia rzecz to ostatnia już rzecz dla Maleństwa, ale tym razem to mała zabawka, która przy okazji uczy. Moja córka jest teraz w 3 grupie i odkąd chodzi do szkoły ta grupa jest najcięższa, jeśli chodzi o naukę. Uczenie pisania, czytania i liczenia towarzyszy Nam teraz codziennie, więc taka zabawka sprawi,że nauka będzie czymś przyjemnym, a nie nielubianym obowiązkiem. Z tą zabawką również mam zamiar zacząć uczyć Maleństwo jak się mnoży i dzieli.

KLIK

Ostatnia rzecz to coś dla mnie. Rajstopy z motywem wieży Eiffla to coś co planowałam kupić już dawno, ale jakoś tak wciąż zapominałam. Kiedyś szukałam ich w Primarku, ale nie było mojego rozmiaru.  Kto mnie zna ten wie, że Paryż marzy mi się od dawna i choć mieszkamy tak blisko to zawsze jest "coś" ważniejszego i wciąż przekładamy wycieczkę, więc otaczam się przedmiotami związanymi z miejscem o którym marzę ;)



 KLIKI to by było na tyle w dzisiejszym poście. Jak tylko przyjdzie paczka i pogoda Nam dopisze zrobimy z Maleństwem sesję zdjęciową i napiszę Wam opinię na temat sklepu DressLink.
Was zapraszam na stronę internetową, a być może i Wy skusicie się na zakupy. Planuję zrobić za kilka dni listę chciejstw jakie mam zamiar jeszcze sobie sprawić w tym sklepie,chcecie zobaczyć co jeszcze wpadło Nam w oko ?
Jak Wam się podobają Nasze małe zakupy ?
Zajrzyjcie na stronę  DressLink i dajcie znać co Wam się spodobało :)

20 komentarzy:

  1. Prześliczna jest ta biała sukienka :) zestaw pierwszy również bardzo ładnie skomponowany :)
    rajstopki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten sklep mnie zachwycił a szczególnie rzeczy i niskie ceny! Rewelacja sklep!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jakoś rzeczy też będzie dobrej jakości, bo mam zamiar zostać stałą klientką ;)

      Usuń
  3. hehe, ja też szperałam i szperałam bo sie zdecydować nie mogłam
    szkoda że większy wybór jest dla dziewczynek ;P
    ale Ksawciowi wzięłam dresik i piżamkę i sobie też coś ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To racja. Chciałam coś wybrać dla siostrzeńca, ale wybór mały i w końcu zrezygnowałam :/
      A piżamy Nam też się bardzo podobały! Jest w czym wybierać :)

      Usuń
  4. Prześliczne rzeczy sobie wybrałyście, a ta sukieneczka jest boska :) Rajstopy z wieżą Eiffla też są świetne :)
    Oby posłużyły Wam jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy taką nadzieję,bo już planuję kolejne zamówienie :D

      Usuń
  5. Wszystkie rzeczy są śliczne.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny jest ten zestaw z motywem sowy na bluzie

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukieneczka jest śliczna. :P
    Dodaję do obserwowanych. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super nowości a ta sukienka piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda,że w najbliższym czasie Maleństwo nie ma balu w szkole :(

      Usuń
  9. Świetne są te rajstopki. ;) Ja właśnie przeglądam tą stronę i może tez coś mi wpadnie w oko. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Biala sukienka i sowa super :) Oby dlugo sluzyly Malenstwu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi też się bardzo bluzeczka z sową spodobala i biała sukienka. :)

    Pozdrawiam, Szyszka z bloga http://szyszunia-life.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem wielką fanką tego sklepu :) Mają naprawde super rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi! Lovely selection =)

    I’ve just clicked your links, could you please click mine?

    http://mypetitecorner.blogspot.com.es/2015/03/spring-sheinside-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, a jak jest z wysyłką? Bo jestem ciekawa ile kosztuje ;P

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.