social media

Translate

wtorek, 31 marca 2015

Post na życzenie Agnieszki :)

Kochani moi!
Jako, że nie mam internetu stacjonarnie, a na telefonie nie jest mi za wygodnie dodawać posty to niestety przez jakiś czas ich tutaj nie będzie ...
Jak tylko ogarnę sobie wszystko co mam do ogarnięcia po przeprowadzce to obiecuje Wam powrót z masą postów, które mam już w roboczych.  Mam nadzieję, że do tego czasu też będę miała już nowy telefon lub aparat, bo podczas przeprowadzki jakimś cudem w mojej kochanej S4 popsuł się aparat :( Ale dzisiaj nie o tym ;)

Dzisiejszy post jest na specjalne życzenie Agnieszki, która ma dzisiaj urodziny :)
Mam nadzieję, że również złożycie Jej życzenia ^^
Ja osobiście nie lubię składać życzeń, ale dzisiaj zrobię wyjątek.
Agnieszko 🎂🎁🎉
 Życzę Ci :
 duuuuuuuuużo zdrowia, bo to najważniejsze ❤  Pociechy z córki i jeszcze więcej miłości z partnerem (oby denerwował Cię jak najmniej ;) Pracy takiej o jakiej sobie tylko marzysz ( Mam nadzieję, że spróbujesz z CV tam gdzie kiedyś pisałyśmy na moim fp :) Życzę Ci, żebyście dostali takie mieszkanie jak my dostaliśmy, albo jeszcze większe, albo żebyście kupili w najbliższym czasie tak jak planujecie - sama wybierz co byś chciała ?😉🏡  Wygranej w totka lub worka pieniędzy, a najlepiej jedno i drugie! 💰💱💶 A na koniec życzę Ci spełnienia nawet najskrytszych marzeń i żebyś żyła sto lat (Mam zamiar jeszcze długo blogować, więc ktoś musi czytać moje wypociny 😂 )
A i jeszcze życzę Ci wymarzonej wycieczki do Paryża oraz do wszystkich innych krajów, które chciałabyś poznać 🗼🗽🗿✈


Sto lat Agula ❤💋

9 komentarzy:

  1. Wszystkiego Najlepszego dla Mojej imienniczki : *

    OdpowiedzUsuń
  2. również wszystkiego najlepszego życzę ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego Agnieszko, moja imienniczko. a ja wczoraj miałam urodziny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje ci kochana i dziekuje wam dziewczyny za zyczenia :* Sciskam mocno <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również przyłączam się do życzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego Agnieszko. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.