social media

Translate

czwartek, 30 kwietnia 2015

Co ciekawego na stronie Sheinside ? Zobaczmy razem :)



Witajcie kochani, 
jak się pewnie spodziewacie po tytule zrobiłam dla Was krótki przegląd rzeczy ze strony Sheinside :)


Proszę  Was o kliknięcie w linki - potrzebuję ich 100 do nawiązania współpracy,więc jeśli to zrobicie będę bardzo wdzięczna :) Jeśli nie to trudno i tak Was będę lubić :D





 KLIK - KLIK


KLIK - KLIK


KLIK - KLIK 

KLIK - KLIK


 KLIK - KLIK



KLIK  - KLIK


Sklep Sheinside ma bardzo bogaty asortyment . Poza ubraniami możecie zamówić również buty,torebki,pędzle do makijażu ,okulary przeciwsłoneczne,szale,biżuterię oraz wiele innych ciekawych rzeczy.

Co Wam szczególnie się spodobało ?
Znacie ten sklep ?

19 komentarzy:

  1. Oczywiście pomogłam :) Znam sklep i bardzo go lubię :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikałam , fajne rzeczy wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluza z rękawami w panterkę jest świetna <3 Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne ubrania :) Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie rzeczy mi sie podobaja :) aaa poklikam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze to wszystkie Twoje propozycje przypadły mi do gustu :)
    Oczywiście poklikane :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się przekonać do rzeczy ze stron typu Sheinside :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikałam we wszystkie linki! Chyba niedlugo zamowie sobie sukienke z ich strony. maja naprawde swietny asortyment :)
    Pozdrawiam i zapraszam na mala dawke fotografii :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  9. Lecę poklikać :D Fajne mają ciuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dwa razy zamowilam rzeczy z sheinside i szczerze powiedziawszy o dwa razy za duzo. Pierwsze zamowienie jeszcze jako takie natomiast drugie to calkowita porazka, marna jakosc materialow i strasznie zle uszyte rzeczy. Mam nadzieje, ze rzeczy, ktore chcesz beda dobrej jakosci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanka ciągle coś od nich zamawia i póki co trafia na same dobre rzeczy. Przykro mi,że w Twoim przypadku tak nie było :/

      Usuń
  11. Świetne rzeczy, chętnie bym przygarnęła do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta torebka-mleko jest genialna :D
    uczciwie poklikałam! powodzenia ze współpracą ;))
    mogłabym liczyć na jeden klik u siebie?

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe rzeczy mają w tym sklepie :) Ja zwracam uwagę na coś, co nie jest zbyt pospolite, zapewne jak wiele innych osób. W końcu ubiór to coś, co nas wyróżnią na tle ludzi i nikt nie chce wyglądać tak samo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nieraz widzę gdzieś tą torebkę mleko! Jest genialna! *o*
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ciągle coś od nich biore i jestem zadowolona, chociaż z ubraniami to różnie bywa :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.