social media

Translate

piątek, 1 maja 2015

Podsumowanie kwietnia 2015


Koniec miesiąca nadszedł wielkimi krokami,więc pora na podsumowanie.

Zapraszam Was serdecznie do nadrobienia zaległości,jeśli takowe macie ;)
Szybkie przypomnienie postów - czas start ! :D


Prima Aprillis :D - 3/4 blogerek zrobiło ten sam żart - informacja o usunięciu konta,więc i ja nie byłam oryginalna :D

Moi ulubieńcy kosmetyczni ostatnich miesięcy. - w tym poście mogłyście zapoznać się z moimi faworytami .

Dostawa ze sklepu Dresslink :) - pokazałyśmy Wam z Maleństwem jak prezentują się rzeczy,które zamówiłyśmy w Dresslink.

Ciekawostki o Holandii cz.2 - jak świętują Holendrzy dowiecie się jeśli przeczytacie post.

Denko marzec 2015 - co wykończyłam w marcu ? 

Podsumowanie marca 2015! - w marcu również nie zabrakło podsumowania miesiąca.

Ciekawostki o Holandii cz.3 - o tym jaką wartość dla Holendrów ma rodzina.

TAG : Jedno słowo - jak myślicie czy udało mi się odpowiedzieć na pytania jednym słowem ?

Ciekawostki o Holandii cz.4 - przeczytajcie jak różni się gościnność Holendrów od Naszej :)

Action,Body Scrub with Seasal,Pink Spring - kolejny ulubiony Body Scrub <3

Garnier, Płyn micelarny - moja opinia na temat Garnierowego micela.

Jak się ze mną skontaktować ? - wiecie już jak ? :)


Catrice,Podkład matujący All Matt Plus,020 Nude Beige - czy ten podkład zastąpi mój ulubiony podkład od L'Oreal ?

Co ciekawego na stronie Sheinside ? Zobaczmy razem :) - mały przegląd strony Sheinside :)


Jak widzicie w kwietniu było dużo o Holandii,a jak będzie w maju dowiecie się za miesiąc :)
Buziaki ;*

7 komentarzy:

  1. Jak ten czas szybko leci :) Kolejny miesiąc za Nami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta data mnie rozbroiła :D jestes czarodziejką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. P-o przeczytaniu tego ( jutrzejszego :)) postu mogę stwierdzić, że zaległości mam nadrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko raczej nadrobione :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne podsumowanie miesiąca! :)
    Zapraszam do mnie
    - http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne podsumowanie - wchodząc na twój blog przypomniały mi się moje początki blogowania, ponieważ znam twój blog od czasu moich początków :) P

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.