social media

Translate

wtorek, 14 kwietnia 2015

TAG : Jedno słowo


Hej dziewczyny ( chłopaki ? ;))
Dzisiaj przychodzę do Was z tagiem "Jedno słowo". Na pytania należy odpowiadać jednym słowem, mam nadzieję, że się uda ;) Dla mnie to prawdziwe wyzwanie, bo jestem niesamowitą gadułą ^^

1. Gdzie jest Twój telefon?
Obok
2. Twój partner?
Pracuje ;)
3. Twoje włosy?
Rozjaśniane
4. Twoja mama?
Daleko :(
5. Twój tato?
-
6. Twój ulubiony przedmiot materialny?
Telefon!
7. Twój sen z zeszłej nocy?
Brak
8. Twój ulubiony napój?
Energy drink
9. Twój wymarzony samochód?
Czterokołowy
10. Pokój, w którym teraz jesteś?
Salon
11. Twój strach?
Nietoperze
12. Kim chciałabyś być za 10 lat?
Podwójną mamą ;)
13. Ostatnia rzecz, którą jadłaś?
Kanapka
14. Twój przyjaciel?
Magdalena :)
15. Co teraz robisz?
Siedzę
16. Kiedy ostatni raz się śmiałaś?
Dzisiaj
17. Czego teraz słuchasz?
Wdowy ❤
18. Twój komputer?
HP
19. Za oknem?
Ogród
20. Zima?
Gdzie?
21. Wakacje?
W Polsce
22. Twoje ulubione zajęcie weekendowe?
Odpoczynek

Nareszcie dobrnęliśmy do końca ! Niezwykle ciężko jednym słowem odpowiedzieć na ten TAG, ale jak widać udało się :)
Czekam na Wasze wersje! :)

16 komentarzy:

  1. Świetny Tag - w ogóle uwielbiam Tagi. Muszę koniecznie napisać taki u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się szybko czyta ten tag :D ciekawe odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez telefonu jak bez ręki he :) Mój ulubiony napój to też Energy drink :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny :-) sama bym taki zrobiła :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe, fajnie, dałaś radę, gaduło ;)
    Dla mnie takie odpowiedzi na pytania (szczególnie w domu) to norma :D
    Masz ładny wygląd bloga:)
    http://www.alicjadobry.pl/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy tag, faktycznie trzeba się nagimnastykowac żeby odpowiedzieć jednym słowem :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tag :)
    Jestem pod wrażeniem, że udało Ci się odpowiedzieć jednym słowem na wszystkie pytania :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Super tag:) krótko i konktretnie :) tylko nie pij za dużo energetyków, to zło!;)

    OdpowiedzUsuń
  9. 1 słowo 😂😂

    "Energy drink" to 2 słowa

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.