social media

Translate

środa, 27 maja 2015

Eveline,BEZALKOHOLOWY OCZYSZCZAJĄCY TONIK MICELARNY

https://www.eveline.eu/
W ciągu ostatnich kilku tygodni testowałam kosmetyki marki Eveline,więc jak już teraz mam wyrobione opinie na ich temata przybywam do Was z recenzjami. Dzisiaj przedstawiam moją opinię o Bezalkoholowym,oczyszczającym toniku micelarnym.



 Na początek standardowo słowo od producenta :

Acacia Collagen + Algi Laminaria + PhytoCell Tec™

1. Długotrwale nawilża i wygładza skórę
2. Idealnie tonizuje i odświeża
3. Doskonale napina i ujędrnia
Do cery dojrzałej, również wrażliwej
Bez parabenów
Innowacyjna formuła micelarnego toniku bezalkoholowego oparta jest na kwasie hialuronowym, działającym w synergii z kolagenem akacjowym i algami laminaria oraz  PhytoCell Tec™ - roślinnymi komórkami macierzystymi.
Preparat skutecznie tonizuje i odświeża skórę.
Przywraca  prawidłowy poziom nawilżenia i utrzymuje go przez wiele godzin, wiążąc wodę i zapobiegając jej  utracie z naskórka.
Intensywnie wygładza i ujędrnia.
Bogata receptura:
Micele – skutecznie usuwają zanieczyszczenia i makijaż z powierzchni skóry.
bioHYALURON COMPLEX™ – doskonale nawilża, wygładza i uelastycznia skórę, pozostawiając ją wyjątkowo miękką i dogłębnie nawilżoną.

 Dla zainteresowanych standardowo dodaję skład :
Aqua (Water), Sodium Hyaluronate, Polysorbate-20, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Glycerin, Methyl Gluceth-20, Betaine, Butylene Glycol, Laminaria Hyperborea Extract, Propylene Glycol, Acacia Seyal Gum, Panthenol, Malus Domestica Fruit Cell Culture Extract, Xanthan Gum, Lecithin, Allantoin, PEG-20 Glyceryl Laurate, Tocopherol, Linoleic Acid, Retinyl Palmitate, Methylchloroisothiazolinone, Disodium EDTA, CI 16185

Ja się na składach nie znam,ale czytałam u innych dziewczyn,że jest bardzo dobry. Przede wszystkim brak alkoholu i parabenów,więc duży plus!




Acacia Collagen - Kolagen akacjowy -innowacyjny składnik aktywny, który uzupełnia niedobory naturalnego kolagenu i przyspiesza jego produkcję w skórze. Posiada doskonałe właściwości nawilżające, ujędrniające i napinające.
Algi laminaria – sole mineralne zawarte w algach posiadają właściwości rewitalizujące i nawilżające oraz wzmacniają strukturę skóry, czyniąc ja sprężystą i jędrną. PhytoCellTec™ – roślinne komórki macierzyste poprawiają witalność i żywotność  komórek skóry oraz pomagają zachować młody wygląd.

Moja opinia :
Toniku używam codziennie rano przed nałożeniem makijażu i choć jest bezzapachowy doskonale oczyszcza moją twarz po nocy.Pojemność 240 ml wystarczy spokojnie na kilka miesięcy,ja używam od kilku tygodni i ubytku prawie nie widać. Opakowanie w pierwszym momencie przypomina zmywacz do paznokci.Cały czas widzimy ile jeszcze mamy,więc nie zaskoczy Nas nagły koniec toniku w najmniej oczekiwanym momencie.Dla mnie to ważny aspekt.

Zdziwiła mnie aplikacja  - po otwarciu widzimy talerzyk,który ułatwia aplikację toniku na wacik.Dzięki temu przypuszczam,że tonik nie zostanie zużyty w takim tempie jak wykańczam np.płyny micelarne.Nie mam wrażliwej skóry,ale ten bardzo dobrze koi i tonizuje.Konsystencja przypomina wodę o lekkim zabarwieniu na kolor różowy.Nawilżenia po stosowaniu nie zauważyłam,ale tego oczekuję od kremu.Zawsze zapominam o toniku,żeby sprawdzić jak sobie poradzi ze zmyciem makijażu,ale jeśli jesteście bardzo ciekawe mogę sprawdzić i dopisać czy się nadaje :)
Tonik nie uczulił mnie,nie przesuszył skóry,ani nie wywołał skutków ubocznych.
Z dostępnością myślę,że nie będziecie miały problemu,a cena (ok.18zł) za tak dobry produkt jest odpowiednia.




















Bardzo cieszę się,że mam okazję poznać produkty marki Eveline,bo zaczynam się przekonać o ich dobrej jakości dlatego Wam również polecam.

A Wy znacie markę Eveline ? Lubiecie czy omijacie szerokim łukiem ?


33 komentarze:

  1. Ja wolę jednak hydrolaty lub toniki naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Eveline ;)) Ten tonik mnie ciekawi ;) Fajnie, że Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tonik micelarny? To dopiero nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tą firmę jednak głownie gości u mnie ich kolorówka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eveline lubię za ich kremy ujędrniające, lakiery do paznokci oraz tusze do rzęs. Jednak ich pielęgnacja nie do końca mi odpowiada. ten tonik dla mnie był niewypałem ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda,że okazał się nie wypałem.Ja chyba nie bardzo polubiłam ich tusz do rzęs,zrobię z nim jeszcze ze dwa podejścia i zdecyduję,ale póki co nie pasuje mi :/

      Usuń
  6. Eveline znam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używam niektórych kosmetyków tej firmy, lecz tego produktu nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię Eveline, tego produktu nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie się zapowiada - ja lubię tusze do rzęs z Eveline i balsamy do ciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz,że u mnie akurat ich tusz kompletnie się nie sprawdza ?

      Usuń
  10. Tonikiem zmywać makijaż? To tak się da? Nie próbowałam nigdy. Mówiąc szczerze mamy tylko jeden produkt tej marki - bazę/odżywkę do rzęs z jakimś olejkiem, w takim złoto-czarnym opakowaniu. Kiedyś mieliśmy jeszcze odżywkę 8w1, ale tak nas po niej paluchy bolały, że masakra!
    Pozdrawiamy! Chujowe Kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie próbowałam,ale spróbuję :)
      Jesteś kolejną osobą,która miała ten bolący objaw z odżywką 8w1 ... Ja jej się boję i nie zaryzykuję sprawdzenia czy mnie tez będzie boleć.
      Pozdrawiam serdecznie ;***

      Usuń
  11. Lubię Eveline:) Bardzo fajny post
    Miło się czyta:)

    Zapraszam do mnie:
    http://julia-iggy.blogspot.com/
    I bardzo proszę o poklikanie w linki z ostatniego posta jeśli będziesz miała chwilkę czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię te markę, za kolorówkę i pielęgnacyjne. Nigdy się nie zawiodłam i zawsze cieszę się że kupiłam coś dobrego za niewielką cenę :) Tonik jest spoko, nie lepi się po nim skóra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja się cieszę gdy kupię coś taniego i jednocześnie dobrego :)

      Usuń
  13. Ciekawi mnie to opakowanie.. szkoda że nie ma takiego płynu micelarnego

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ostatnie straszne zaległości kosmetyczne. O tym toniku pierwsze słyszę... Ale od razu zauważyłam, że ma taką samą buteleczkę jak zmywacz Isana, który niedawno kupilam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz widze tonik micelarny ;) Ja z kolei w przypadku takich opakowan zawsze mam problem z wydobyciem plynu ;) Chetnie bym wyprobowala, jak tak fajnie sie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam z eveline korektor i jestem z niego bardzo zadowolona:)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam okazji używać tego toniku, ale podoba mi się rozwiązanie z pompką :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zachęciłaś mnie do kupna tego produktu :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię markę Eveline i chętnie przyjrzę się bliżej temu tonikowi :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.