social media

Translate

wtorek, 12 maja 2015

Eveline,GŁĘBOKO NAWILŻAJĄCY KREM NA DZIEŃ 40+ i PRZECIWZMARSZCZKOWY KREM NA NOC 40+,bioHYALURON 4D Zastrzyk młodości

https://www.eveline.eu/

Cześć kochane moje !

Przed wczoraj obchodziłam holenderski Dzień Matki,ale już nie długo będzie 26 maj czyli Dzień Matki obchodzony w Polsce.
Macie już upatrzone lub kupione prezenty na tę okazję ?




Ja jak co roku miałam problem co ofiarować mojej życiodawczyni,bo za każdym razem odpowiada,że nic nie potrzebuje.Odkąd nie mieszkam w PL nie mam pomysłu co Jej podarować. W tym roku z pomocą przyszła mi marka EVELINE  . Zobaczcie
 jaki zestaw  możecie podarować również Waszej mamie :)




Informacja producenta :


GŁĘBOKO NAWILŻAJĄCY KREM NA DZIEŃ 40+

Wygładzający zmarszczkiSPF 10
bioHYALURON 4D Zastrzyk Młodości to innowacyjna linia kosmetyków anti-age inspirowana najnowszymi osiągnięciami medycyny estetycznej. Opracowana we współpracy z dermatologami  łączy intensywne działanie nawilżające ze skutecznością profesjonalnych zabiegów przeciwzmarszczkowych. Unikalna formuła oparta na trójcząsteczkowym, interdermalnym kwasie hialuronowym oraz nowoczesnej technologii 4D zapewnia spektakularną redukcję ilości, długości, szerokości i głębokości zmarszczek. Mikrocząsteczki kwasu hialuronowego przenikają przez naskórek, wiążą wodę, wygładzają zmarszczki od wewnątrz, a także zapobiegają powstawaniu nowych poprzez wzmocnienie syntezy elastyny i kolagenu odpowiedzialnych za młody wygląd skóry.
POTWIERDZONE REZULTATY DZIAŁANIA*
Głębokie i długotrwałe nawilżenie skóry  95%
Poprawa elastyczności i jędrności  72%
Redukcja zmarszczek i linii mimicznych 70%
Zauważalnie młodszy wygląd cery 75%
*Test samooceny przeprowadzony na wybranej grupie 30 kobiet trwający 4 tygodnie.
"Krem przeznaczony do pielęgnacji każdego typu skóry, na której widać pierwsze zmarszczki, wysuszenie, utratę jędrności i poszarzenie kolorytu. Zawarty w formule kwas hialuronowy zapewnia efektywne nawilżenie na kilku poziomach naskórka. Centella asiatica skutecznie wpływa na zwiększenie poziomu kolagenu i elastyny w skórze. Roślinne komórki macierzyste i algi przyspieszają proces odnowy komórkowej działając odmładzająco. Kompleks  witamin zwalcza wolne rodniki i działa przeciwstarzeniowo. Systematyczne stosowanie kremu  wygładza, ujędrnia i uelastycznia skórę oraz zmniejsza widoczność zmarszczek. Już po pierwszym użyciu cera odzyska blask i młodszy wygląd."- Bożena Bierzniewska
bioHYALURON Complex™ - innowacyjny kompleks intensywnie nawilżający. Potrójna dawka kwasu hialuronowego redukuje zmarszczki oraz ujędrnia, napina i wygładza naskórek.
PhytoCellTec™ - biologicznie czynne roślinne komórki macierzyste. Uruchamiają proces szybkiej odnowy skóry.
CENTELLA ASIATICA pobudza skórę do produkcji kolagenu i elastyny, których poziom z wiekiem drastycznie spada, powodując utratę jędrności i sprężystości oraz powstawanie zmarszczek.
ALGI LAMINARIA wspomagają syntezę kolagenu, przyspieszają odbudowę komórkową i poprawiają elastyczność skóry. Posiadają właściwości rewitalizujące i nawilżające.
Kompleks witamin A, E i F przyspiesza proces odnowy skóry i opóźnia powstawanie zmarszczek.
Nie zawiera parabenów i sztucznych barwników.Do kupienia TUTAJ(gratis BB krem Anti-Age 9w1)


Informacja producenta na temat drugiego kremu :

PRZECIWZMARSZCZKOWY KREM NA NOC 40+
bioHYALURON 4D Zastrzyk Młodości to innowacyjna linia kosmetyków anti-age inspirowana najnowszymi osiągnięciami medycyny estetycznej.  Opracowana we współpracy z dermatologami  łączy intensywne działanie nawilżające ze skutecznością profesjonalnych zabiegów przeciwzmarszczkowych. Unikalna formuła oparta na trójcząsteczkowym, interdermalnym kwasie hialuronowym oraz nowoczesnej technologii 4D zapewnia spektakularną redukcję ilości, długości, szerokości i głębokości zmarszczek. Mikrocząsteczki kwasu hialuronowego przenikają przez naskórek, wiążą wodę, wygładzają zmarszczki od wewnątrz, a także zapobiegają powstawaniu nowych poprzez wzmocnienie syntezy elastyny i kolagenu odpowiedzialnych za młody wygląd skóry.
POTWIERDZONE REZULTATY DZIAŁANIA*
Wypełnienie zmarszczek mimicznych i redukcja głębokich zmarszczek 70 %
Głębokie i długotrwałe nawilżenie skóry  95%
Poprawa jędrności i elastyczności 80%
Wyraźnie młodszy wygląd 60%
*Test samooceny przeprowadzony na wybranej grupie 30 kobiet trwający 4 tygodnie.
"Innowacyjna formuła kremu spełnia wszystkie ważne kryteria nocnej pielęgnacji skóry po 40. roku życia. Dzięki obecności kwasu hialuronowego, roślinnych komórek macierzystych i COLLASURGE LQ™  efektywnie  nawilża i regeneruje skórę. W recepturze zastosowano kolagen morski, który uzupełnia niedobory tego składnika w skórze. Stosowany systematycznie na noc wpływa na wzmocnienie włókien kolagenowych i daje widoczną poprawę elastyczności skóry."- Bożena Bierzniewska
bioHYALURON Complex™ - innowacyjny kompleks intensywnie nawilżający. Potrójna dawka kwasu hialuronowego redukuje zmarszczki oraz ujędrnia, napina i wygładza naskórek. Zatrzymuje wodę w komórkach do 24h.
PhytoCellTec™ - biologicznie czynne roślinne komórki macierzyste. Uruchamiają proces szybkiej odnowy skóry, aktywnie ją odmładzając.COLLASURGE LQ™ - kolagen morski, który uzupełnia niedobory kolagenu w skórze, odbudowuje włókna kolagenowe, przywracając skórze gęstość i sprężystość. Posiada właściwości nawilżające i ujędrniające.
MATRIXYL® 3000 pobudza syntezę kolagenu, wypełnia zmarszczki i zapobiega powstawaniu nowych. Poprawia gęstość skóry.
ALGI LAMINARIA wspomagają syntezę kolagenu i przyspieszają odbudowę komórkową. Działają rewitalizująco, poprawiają elastyczność skóry.
MASŁO SHEA regeneruje i odżywia skórę, odmładza i chroni skórę przed wolnymi rodnikami.Nie zawiera parabenów.
Do kupienia TUTAJ (
gratis BB krem Anti-Age 9w1)
*********************************************************
Wstępna opinia mojej mamy ( jako,że była bardzo grzeczna dostała prezent wcześniej ;) :Kiedy dostałam kremy od córki pomyślałam,że to strata pieniędzy,bo tego typu kosmetyki zazwyczaj są kiepskie. Jakże się zdziwiłam! Już po kilku użyciach obu kremów czułam znaczną różnicę na skórze. Stała się wygładzona i nawilżona tak jak już dawno nie była ! Krem dobrze się wchłania,ładnie pachnie. Z pewnością sięgnę po kolejne opakowania jak tylko skończę te,a już dzisiaj kupiłam taki sam zestaw swojej przyjaciółce :) Ciekawe czy również będzie oczarowana tak ja ? Dobra jakość za świetną cenę to coś na co czekałam od dawna.Naprawdę polecam każdej kobiecie po 40stym roku życia.Mama zadowolona,więc i ja też :)

Na stronie internetowej Eveline znajdziecie więcej informacji oraz cały asortyment tej marki :)

7 komentarzy:

  1. Lubię kremy Eveline
    Ta seria też jest ciekawa, może podaruję mojej mamie taki zestaw

    OdpowiedzUsuń
  2. Mojej mamie bardzo się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, mojej mamie bym nie kupiła :( Bo niestety, ale źle toleruje te kremy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja Mama rzadko sięga po takie kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie taki sam zestaw moja mama niedawno dostała ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z moja mama tak jak ze mną pierwsze by musiałaby sprawdzić próbkę czy ja nie uczuli

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.