social media

Translate

niedziela, 31 maja 2015

Luminesce przełom na rynku anti aging !

źródło zdjęcia
Tak jak Wam pisałam na facebookowej stronie ruszam z czymś czego kompletnie się nie spodziewałam,co jest zupełnie dla mnie nowością ( na rynku również to nowość,więc tym bardziej jestem podekscytowana ). Postem tym chciałabym choć trochę Wam przybliżyć co będę testować od przyszłego tygodnia,a w razie jakichkolwiek pytań póki co odsyłam Was do przesympatycznej Pani Sylwii,która wprowadza mnie w ten jakże ciekawy świat :)
Kiedy zostałam zapytana o propozycję współpracy pomyślałam sobie,że to jakiś żart! Po kilku wiadomościach oraz rozmowach telefonicznych uświadomiłam sobie,że to się dzieje serio. Ja,zwykła dziewczyna,która klika sobie tutaj dla Was o przeróżnych rzeczach ma możliwość przetestowania czegoś co wydawało mi się nie osiągalne. Niesamowite!
A o czy mowa ?
Taką odpowiedź dostałam,gdy zapytałam o co chodzi :

Anti aging ... jest to linia kosmeceutyków z opatentowanym składem . Lekarz który to opracował był nominowany do nobla. Poza tym odżywki od lekarzy współpracujących z nami gdzie jeden też miał nominacje do nobla.Produkty nie maja efektów ubocznych i są w pełni naturalne. Nie bez przyczyny ich twórcy są nominowanymi do nobla lekarzami.

Brzmi ciekawie  ?
A oto filmik,który został mi podesłany,żebym mogła zobaczyć co między innymi będę testować:

Instantly Ageless jest najnowszym "dzieckiem"firmy Jeunesse. To silny mikrokrem przeciwzmarszczkowy.Działa prawie natychmiast (ok 2 min). Skutecznie zmniejsza lub wręcz niweluje widoczne oznaki starzenia. Główny składnik to arigelina - działa jak botox bez ingerencji igłowej. Ożywia skórę, zmniejsza widoczne zmarszczki pory - dając skórze idealny blask i odcień. Stworzony dla poprawiania utraconej sprężystości skóry.Efekty widoczne w przeciągu 2-3 min - pokazuje filmik.Wzmacnia skórę przed negatywnym wpływem wolnych rodników. Lider technologii anti-aging. Usuwa opuchliznę pod oczami, przywraca skórze młodzieńczy wygląd.
źródło zdjęcia
Jestem bardzo ciekawa jak to się sprawdzi na mojej skórze i czy efekty będą również takie fenomenalne. Na pewno dowiecie się tego zaglądając na mój blog,ale recenzja ukaże się jak dokładnie przetestuję wszystkie produkty,które otrzymam.

Przy okazji chciałabym Was zaprosić do mojego sklepu internetowego,w którym będziecie mogły przejrzeć asortyment tej firmy oraz swobodnie zrobić zakupy.
http://www.magdalenaklak.jeunesseglobal.com/

Produkty wysyłane są do  ponad 110 krajów świata,także dostępne są dla KAŻDEJ z Was,bez względu na to gdzie mieszkacie! Super prawda ?
Jeśli macie pytania odnośnie produktów to tak jak napisałam na samym początku jako,że ja dopiero wszytskiego się uczę odsyłam Was do Sylwii,która odpowie na wszystkie Wasze pytania. Nie zapomnijcie napisać,że jesteście ode mnie ;)




Jeśli będzie duże zainteresowanie,a boicie się kupować w ciemno to jest możliwość zorganizowania spotkania na którym będzie można wypróbować interesujące Was produkty na żywo. Warunek to minimum 10 osób  na takim spotkaniu,bez konieczności kupienia produktów.
Zainteresowane ?

22 komentarze:

  1. Super :) Gratulacje :) i czekam na recenzję tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No gratuluję i czekam na recenzje. Może się przyda na starość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, dobrze wyjaśnione ;)
    moment-at-the-photo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No no ciekawe produkty ;) Ja największy problem mam ze zmarszczkami na czole które ni grzyba zniknąć nie chcą -.-
    Fajne byłoby takie spotkanie ale pytanie, gdzie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U siebie również zauważyłam na czole ... Starość nie radość :P
      Gdzie zbierzesz 10 zainteresowanych osób ? Wszystko głównie zależy od Sylwii,która na takim spotkaniu wszystko zaprezentuje. Możesz napisać wiadomość i uzgodnić szczegóły :)

      Usuń
  5. Czekam na recenzje, jestem bardzo zainteresowana efektami :) P

    OdpowiedzUsuń
  6. No to czekam na Twoją opinię po przetestowaniu bo brzmi to wszystko tak pięknie jak bajka. Jak zadziała to i ja chętnie kilku zmarszczek się pozbędę tu i ówdzie;)Miłego testowania i gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem równie ciekawa jak to zadziała na mnie :)
      Dziękuję ;*

      Usuń
  7. Ciekawe, ale czy będą działać? Czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no to nic pozostaje czekać :) nie mogę się doczekać recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie ciekawe czy działanie będzie zgodne z reklamą produktu :) pozdrawiam i zapraszam do mnie : accolito.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Po niżej podanym linkiem zostałaś nominowa do Libster Blog Award, mam nadziję, że przyjmiesz nomnację odemnie:) http://sientolamusicavibrar.blogspot.com/2015/06/1liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,odpowiadałam już kilka razy na nominacje,także nie wiem czy odpowiem.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Zaciekawilas mnie... bede czekala na koleje posty na ten temat ! pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wspaniałej współpracy :) Już nie mogę się doczekać Twojej opinii na temat tych kosmetyków :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeunesse nie jest mi obce :) Znam bardzo dobrze. Od chyba dwóch lat używam ich kremu na noc i lekkiego kremu w buteleczce z pompką. Jestem totalnie zachwycona efektami, zawsze mam te kosmetyki w zapasie. Teraz co prawda zdradziłam Jeunesse żeby wypróbować kilka innych produktów, ale do Jeunesse Luminesce będę jeszcze często wracać. :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.