social media

Translate

czwartek, 14 maja 2015

Palmolive Fris Vitaal, Szampon do włosów normalnych/przetłuszczających się


Witam Was serdecznie!
Dzisiaj zapraszam na recenzję szamponu do włosów od Palmolive. Jak się sprawdził i czy zagości u mnie na stałe dowiecie się,jeśli przeczytacie cały post ;)

Jakiś czas temu będąc na zakupach w Kruidvat i wpadł mi w oko szampon do włosów marki Palmolive,który postanowiłam kupić i wypróbować. Jego regularna cena to 1,85,ale ja kupiłam jak był na promocji za 1e :) Dlaczego zdecydowałam się na kupno tego,a nie innego szamponu ? Otóż skusił mnie świeży zapach cytrusów,które uwielbiam.






Opis produktu :
Szampon Palmolive Świeżość i Lekkość posiada specjalną formułę, która zawiera ekstrakty z cytrusów w 100% naturalnego pochodzenia oraz kompleks witamin. Odświeżająca formuła głęboko oczyszcza każdy włos od cebulek aż po same końce. Dzięki temu włosy odzyskują świeżość i objętość.




Dla zainteresowanych wklejam zdjęcie składu :



Moja opinia :
Bardzo fajny i tani szampon ,niestety w składzie SLS ...
Cudowny zapach cytrusów sprawił,że myję nim nie tylko włosy,ale również całe ciało ;)
Wydajność zdecydowanie na + zważywszy na to,że mam go od dłuższego czasu i myję się nim cała. Nie dobiłam nawet do połowy butelki (350ml) a używam od dłuższego czasu. Włosy po umyciu są uniesione i świeże do kolejnego mycia,czyli w moim przypadku 2-3 dni.Mleczna konsystencja w  połączeniu z wodą tworzy gęstą,myjącą pianę.Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu,aczkolwiek nie wrócę do niego więcej ponieważ mam jeszcze spory zapas różnych szamponów,a mam zamiar po ich wykończeniu zainwestować w jakiś dobry,naturalny szampon.





To chyba wszystko co mogłam napisać o szamponie :)
Znacie go ? Jaki jest Wasz ulubiony szampon ?

10 komentarzy:

  1. Twój post uświadomił mi, że już od bardzo dawna nie używałam żadnego kosmetyku marki Palmolive.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego szamponu ;/, na dzień dzisiejszy nie mam ulubieńca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim ulubionym szamponem jest wlasnie Palmolive :3
    Pozdrawiam i zapraszam: iza-izaa-blog.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam, jedynie head&shoulders. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś miałam szampon tej firmy tylko inna wersje i była nawet fajna, potem go zatraciłam, ale muszę do niego wrócić. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szampon u mnie z tej firmy się nie sprawdził :)
    Wiadomo zależy to od typu włosów - moje go nie lubią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten, który pokazujesz ma ciut inny skład niż ten, który ja kupiłam. Może przeszedł jakieś odświeżenie? No nie wiem. Mój na SLES, a nie SLS.

    Veronica Memories- Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Może polski odpowiednik ma inny skład,albo faktycznie jakieś odświeżenie składu zrobili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z szamponami tak nie eksperymentuję, ponieważ dostaję po nich łupieżu ... :( czasami zdarzy mi się jakiś inny wypróbować i potem tylko żałuję i mąż musi go używać bo dla mnie się nie nadają ... a chciałabym w końcu trafić na jakiś idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny jest, dobrze go wspominam. Pamiętam, że miał bardzo orzeźwiający zapach. Teraz używam wersji z olejkiem arganowym, ogólnie chętnie sięgam po te szampony.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.