social media

Translate

sobota, 23 maja 2015

Pokaz garbusów w Scheveningen - 17.05.2015 + część 1 dostawy od Rosegal

Cześć wszystkim !

Te osoby,które śledzą moją stronę na facebooku wiedzą,że w zeszłą niedzielę byłam wraz z rodziną na pokazie garbusów w Scheveningen o którym dowiedzieliśmy się przez przypadek kilka godzin przed pokazem. Obejrzeliśmy całą masę pięknych garbusów i napstrykaliśmy przy tym  bardzo dużo zdjęć.

Przy okazji pokaże Wam legginsy jakie dostałam ze sklepu Rosegal,a niebawem pokaże Wam jeszcze bluzeczkę,którą sobie również od nich wybrałam.Zapraszam Was zatem,ale ostrzegam - zdjęć jest naprawdę dużo ;)















KOSZULA - H&M
LEGGINSY - KLIK
TRAMPKI - PRIMARK





















































KOSZULA - H&MLEGGINSY - KLIKTRAMPKI - PRIMARK

































 KOSZULA - H&M
LEGGINSY - KLIK
TRAMPKI - PRIMARK


KOSZULA - H&M
LEGGINSY - KLIKTRAMPKI - PRIMARK


















Cała rodzina w komplecie <3
KLIK




























































Komu karykaturę ? Jedyne 9,99 za 5 minut ! :)














































Uwielbiam mieszkać tak blisko morza ! <3
































 AKUKU :D




































































































Everything is faster ...

Nothing is cooler ...

























































































I takie małe ciekawostki : samochody z czarnymi tablicami rejestracyjnymi są zwolnione z podatku który płaci się za pojazdy w Holandii , gdyż są to samochody zabytkowe.
Druga ciekawostka to taka ze przyczepy do masy całkowitej 750 kg, posiadają te same numery rejestracyjne co samochód.Po prostu przy kupnie auta dostaje się 3 tablice rejestracyjne. takie zmniejszenie biurokracji i ułatwienia dla kierowców :)













 Coca-cola <3


 Znacie gościa ? :)

Ktoś dotrwał do końca ? :D
Lubicie tego typu "imprezy" ?
Dajcie znać czy chcecie więcej takich postów z masą zdjęć :)

10 komentarzy:

  1. uwielbiam takie samochody, super zdjęcia:)))
    zapraszam do mnie : http://xmaalw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia - oglądałam je z moim synkiem, bardzo je podziwił stwierdził " Jak ja kocham samochody" :) Od tej pory jak będzie mówił o samochodach za każdym razem przypomnę sobie o twoim poście :) P

    OdpowiedzUsuń
  3. ło, ile tych tam było! :) porządna wystawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super :) Te różowy podoba mi się najbardziej :) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, swietne!!!!! A Ty Kochana przepieknie wygladasz :*** Slicznotka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam garbusy mają swoją duszę :) świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne zdjęcia. Ja jeżdżę na zloty BMW do Torunia. Mimo, ze nie jestem posiadaczką takowej marki, to lubię sobie pooglądać ładne samochody :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te garbuski
    No napstrykałaś sporo zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ileeee zdjęęęęć! Ale to dobrze, kocham garbusy. Cały czas mi się marzy biały lub czarny nowy VW Beetle :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.