social media

Translate

niedziela, 17 maja 2015

YASUMI Clean & Fresh Silky Powder - puder do codziennego oczyszczania skóry

Puder oczyszczający skórę twarzy ? Słyszałyście kiedyś o czymś takim ? Ja tez wcześniej nie słyszałam,ale odkąd się poznaliśmy polubiliśmy się bardzo :)
Kiedy znalazłam ten puder w jednym z pudełek Shiny Box byłam nastawiona dosyć sceptycznie. No bo jak niby puder ma oczyścić moją twarz ? Do tego "wielkość" opakowania ( 50ml ) - byłam pewna,że starczy mi na dosłownie kilka użyć. Jakże się myliłam! Produkt ten jest mega wydajny,bo choć nie używam go regularnie to jednak starcza mi na dłużej niż pół roku.



Opis:

Puder do codziennego oczyszczania skóry przeznaczony do każdego rodzaju cery. Usuwa zanieczyszczenia oraz delikatnie złuszcza martwe komórki naskórka. Nie wysusza i nie podrażnia skóry. 
Kwas salicylowy zawarty w preparacie reguluje pracę gruczołów łojowych, zapobiega nadprodukcji sebum, zwęża pory, przyczynia się do redukcji zaskórników i rozjaśnia skórę. Amisoft® to łagodny środek myjący, który skutecznie usuwa zanieczyszczenia, nie naruszając warstwy hydrolipidowej naskórka. Pozostawia skórę wyjątkowo miękką w dotyku. Ekstrakt z limonki neutralizuje wydzielanie sebum, złuszcza martwy naskórek, oczyszcza, łagodzi. Poprawia kondycję skóry i nadaje jej promienny wygląd. Alantoina silnie nawilża, łagodzi stany zapalne, pobudza naskórkowanie. Aloes regeneruje, przyspiesza proces gojenia uszkodzeń skóry, działa nawilżająco i łagodząco. Po zastosowaniu YASUMI Clean & Fresh Silky Powder skóra jest oczyszczona, i rozświetlona i niezwykle gładka w dotyku.
Efekty / korzyści:

Oczyszczona skóra
Usunięty martwy naskórek
Rozświetlona skóra
Zregenerowana skóra
Odbudowana bariera ochronna skóry

Składniki aktywne zawarte w proszku:
Kwas salicylowy
Oczyszcza gruczoły łojowe (tzw. pory skóry) z zaskórników i zapobiega tworzeniu wyprysków. Przyspiesza proces gojenia zmian trądzikowych i podrażnień. Reguluje odnowę komórkową skóry i działa złuszczająco na zgrubiałą warstwę rogową naskórka. Zmniejsza posłoneczne i pozapalne przebarwienia oraz płytkie blizny potrądzikowe. Skóra przygotowana kwasem salicylowym lepiej absorbuje składniki aktywne.
Alantoina
Pochodna mocznika, działa regenerująco, przyspiesza odnowę naskórka i ułatwia gojenie uszkodzonego naskórka. Wykazuje silne właściwości kojące i łagodzące. Zmniejsza pieczenie i zaczerwienienie skóry, szczególnie wrażliwej na działanie szkodliwych czynników zewnętrznych. Działa nawilżająco, wygładza i zmiękcza skórę.
Aloes 
Dostarcza wielu cennych składników aktywnych, m.in. witaminy (A, C, E, B12), mikro i makroelementy. Posiada silne właściwości regenerujące, przyspiesza proces gojenia (po zabiegach złuszczających, po IPL, po oparzeniach słonecznych). Mukopolisacharydy zawarte w aloesie ułatwiają wiązanie wody w skórze, zapobiegając jej przesuszeniu, dzięki temu aloes działa nawilżająco i łagodząco na skórę. Aloes łatwiej przenika przez barierę naskórka niż cząsteczki wody, a tym samym dostarcza składników odżywczych zarówno komórkom skóry właściwej jak i tkanki podskórnej.
Limonka
Działa normalizująco na wydzielanie sebum, doskonale sprawdza się u osób z cerą tłustą i mieszaną, dodatkowo również matuje skórę. Złuszcza martwy naskórek, gdyż zawiera enzymy i kwasy owocowe, które rozpuszczają martwe komórki naskórka, pozostawiając skórę gładką. Oczyszcza i zwęża rozszerzone pory. Wyrównuje koloryt i rozjaśnia skórę. Limonka łagodzi stany zapalne i podrażnienia skóry, a także przyspiesza proces gojenia się skóry.
Skrobia kukurydziana
Ma silne właściwości adsorpcyjne, doskonale wchłania sebum. Polecana szczególnie do skóry tłustych lub mieszanych z nadmierną produkcją sebum. Skóra po aplikacji skrobi staje się matowa, gładka i miękka. 





Sposób użycia:

Stosuj po wstępnym demakijażu. Niewielką ilość proszku należy wysypać na zwilżone dłonie, rozetrzeć do powstania delikatnej piany, a następnie zaaplikować na twarz i delikatnie masować ruchami kolistymi. Zmyć wodą lub wilgotnymi płatkami kosmetycznymi. Zalecamy również oczyszczanie preparatem szyi i dekoltu. Należy unikać bezpośredniego kontaktu z oczami. Po każdym użyciu należy dokładnie zamknąć opakowanie, by chronić preparat przed wilgocią.

Składniki (INCI):

SORBITOL, SODIUM COCOYL GLUTAMATE, ZEA MAYS (CORN) STARCH, TALC, SALICYLIC ACID, MALTODEXTRIN, ALLANTOIN, CITRUS AURANTIFOLIA (LIME) FRUIT EXTRACT, PARFUM (FRAGRANCE), ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE POWDER, CI 19140 (YELLOW 5 LAKE), CI 47005 (YELLOW 10 LAKE), AROMA, LIMONENE, CITRAL




 MOJA OPINIA :
Używam go zazwyczaj rano,żeby odświeżyć twarz po nocy. Na mokre ręce posypuję odrobinę pudru,rozcieram delikatnie ( tworzy się delikatna pianka ) i myję nim buzię,po czym spłukuję i czuję jak moja twarz jest odświeżona i gotowa na przyjęcie makijażu ;)  Skóra po użyciu pudru jest naprawdę rozświetlona i oczyszczona. Nie mam cery wrażliwej tylko przetłuszczającą dlatego jestem bardzo zadowolona z pudru,ale obawiam się że może nie być odpowiedni dla cery suchej czy właśnie wrażliwej.Nie wiem czy radzi sobie z demakijażem,bo używałam go już po zmyciu makijażu płynem micelarnym,ale pewnie sprawdzę to w końcu i dam Wam znać.
Dużym plusem jest kształt opakowania - wygląda jak solniczka,ale proszek nie wysypuje się,bo szczelnie się zamyka.Szkoda tylko,że nie widać ile zostało pudru.
Doczepić mogłabym się  do zapachu ( lubię się czepiać :P ). Tak,znowu mój nos nie pokochał zapachu cytryny w kosmetyku! :/  Jest ledwo wyczuwalny,ale ja go czuję i wolałabym jednak,żeby czuć go było czymś innym.
Według mnie jest to bardzo fajny kosmetyk,wart wypróbowania,aczkolwiek nie wiem czy kupiłabym go ze względu na cenę - 50 zł za takiego maluszka, (do kupienia TUTAJ  ) choć z drugiej strony pamiętajmy o wydajności. Ja jestem ciekawa jeszcze kilku innych oczyszczaczy twarzy,ale cieszę się że ten przyszedł do mnie,bo wcześniej byłam ignorantką,jeśli chodzi o mycie buzi - kupowałam byle jaki żel myjący i tyle... Teraz widząc,że mogę mieć więcej niż tylko umyta buzia "apetyt rośnie w miarę jedzenia" ;) Z chęcią też poznałabym jeszcze kilka innych produktów marki YASUMI .

Znacie kosmetyki tej marki ? Czego używanie do oczyszczania twarzy ?

29 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o takim pudrze , ale jest bardzo ciekawy i widać że warty uwagi :) P
    http://www.skezjablog.eu/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt. U mnie jednak się nie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja oddałam go znajomej - mnie nie przekonał sposób aplikowania i zabawa z jakimś proszkiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam i pierwszy raz widzę taki puder :) do oczyszczenia twarzy używam toniku, maseczki lub żelu oczyszczającego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze słyszę :D Ale fajna jest ta aplikacja :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę o pudrze do oczyszczania :-) Ciekawy produkt szkoda tylko, że cena dość wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmm ciekawy kosmetyk. Jeszcze o takim produkcie nie słyszałam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widzę tego typu kosmetyk. Ale ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o tym pudrze, ale nie miałam jeszcze okazji wypróbować :) Natomiast ja sama do demakijażu używam płynu micelarnego z biedronki plus ulubiony żel do twarzy również z biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Micel z Biedronki zamawiam z PL po kilka butelek :)

      Usuń
  10. Słyszałam, już od jakiegoś czasu kusi mnie produkt tego typu :-)


    OdpowiedzUsuń
  11. widzialem juz go na niektorych blogach i sie nad nim zastanawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy produkt :)
    poklikasz w linki u mnie na blogu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo interesujący, kurcze jeszcze środka do mycia w pudrze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez go mam właśnie, ale dla mnie jednak trochę średni. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. puder ?! wow! Szkoda, że taki drogi :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Coraz bardziej ciekawią mnie kosmetyki Yasumi oraz sama firma. Jak na razie nie zawiodłam się na żadnym z ich kosmetyków, tylko myjka Konjac z nowego Shinyboxa leży by ja wypróbować, chociaż pokładam w niej wielkie nadzieje :) Co do firmy - byłam również kilka razy na ich zabiegach pielęgnacyjnych (m.in. peeling kawitacyjny, oksybrazja, maski na twarz) i bardzo miło wspominam sama usługę oraz personel :) Dlatego chyba się skusze na ten puder bo moja buzia jak najbardziej pasuje do opisu mieszanej cery. Boję się tylko, czy nie wysusza zbytnio, ewentualnie musiałabym używać na przemian z żelem kolagenowym do mycia.

    Pozdrawiam,
    Biały Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj,
      mnie również teraz ciekawią bardziej ich kosmetyki. CO do przesuszania to tak jak napisałam w komentarzu poniżej :
      Jeśli będziesz używać pudru 2x dziennie bez przerwy to na 100% się to stanie. Lepiej zrobić sobie 1-2 dni w tygodniu przerwy i wtedy powinno być ok.Ale to zawsze zależy od tego jak skóra zareaguje na użycie :)

      Usuń
  17. Chyba chcę go mieć :) nigdy nie widziała, nie słyszałam o czymś takim, ale mam jedno pytanie. Czy nie wysusza skóry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci tak :
      Mi nie wysuszył,bo co 2-3 dzień używania robiłam sobie dzień przerwy,ale czytałam u innych dziewczyn,że przy codziennym stosowaniu rano i wieczorem może wysuszyć skórę.
      To zależy też jaką cerę masz,bo jeśli suchą to istnieje duże prawdopodobieństwo,że wysuszy. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania to pisz tu lub na fb ;)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
    2. Lubie takie wynalazki, ale w ciąży zrobiła mi się strasznie sucha skóra i teraz muszę uważać na to co używam. Może po porodzie wróci wszystko do normy i będę mogła sobie pozwolić na eksperymenty :)

      Usuń
  18. Nigdy nie słyszałam o pudrze do oczyszczania twarzy, a jest to bardzo ciekawy kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nigdy o nim nie słyszałam :) ja pianki oczyszczającej oraz olejku do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawy kosmetyk jednak mam sucha i wrażlwa skóre i troche bym sie obawiala

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.