social media

Translate

niedziela, 28 czerwca 2015

Akcja Wakacje z blogerkami 1.07-31.08


Witajcie !
Chciałabym Wam się dzisiaj czymś pochwalić :)
Biorę udział w akcji "Wakacje z blogerkami",a więc przez całe wakacje nie będziecie się nudzić i obiecuję Wam sporą porcję postów ( nie tylko moich!). Pewnie spytacie o co chodzi ? Dowiecie się w tym poście. Zapraszam !
"Czytasz blogi, oglądasz vlogi? Jesteś blogerką lub czytelniczką? Bardzo dobrze trafiłaś :) Całe wakacje spędzimy z Tobą :) Co 5 dni, każda z wakacyjnych blogerek będzie miała swój czas."
Pomysłodawczynią i główną organizatorką jest Martyna z bloga GIFT-FOR-SISTER. Akcja trwa całe wakacje czyli - 1.07-31.08.2015. Przez ten czas Nasza 12stka będzie miała swoje przysłowiowe 5 minut,a dokładniej 5 dni przez które pozostałe z Nas będą promować blogerkę której przypada czas publikowania postów. 

Co to będą za posty ? :
1 dnia - TAG: Wakacje z Blogerkami ( ten TAG to zbiór Naszych propozycji pytań!)
3 dnia - Recenzje produktu, który według niej jest niezbędny na wakacje.
5 dnia - Wakacyjną stylizację.
Dnia drugiego i czwartego mamy wolną rękę co do postów(lub ich braku).

A kto bierze udział w całej akcji ?
Oto 
LISTA WAKACYJNYCH BLOGEREK ♥ :

Moje dni to 16-20.08.2015 - mam nadzieję,że będziecie czekać na moje posty nie tylko w te dni ;)
Jeśli nie chcecie nic przegapić to zapraszam do wzięcia udziału w oficjalnym wydarzeniu na facebooku KLIK

Świetna inicjatywa,prawda ?

17 komentarzy:

  1. Wow, super pomysł szkoda że nie wiedziałam wcześniej. Chętnie bym się zgłosiła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę się doczekać :), na pewno będę śledzić wszystkie dziewczyny :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł:) Czekam na inspirujące wpisy :)
    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna zabawa się zapowiada. Bawcie się dobrze ;***

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś mi się wydaje że to będą ciekawe wakacje :) P

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie mogę doczekać się rozpoczęcia akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurde, fajna akcja! Fajnie, że ktoś się bawi w takie rzeczy, to super ciekawe c:
    Czekam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna akcja, niestety ja jak zwykle spóźniona :)
    Czekam z niecierpliwością na rozpoczęcie akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam już o tej akcji, bardzo chętnie będę śledzić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wobec tego widzę, że będzie tu dużo fajnych materiałów. Trzymam kciuki! :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysłowa akcja ;D

    Życzę Tobie udanych wakacji ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna akcja, szkoda, że wcześniej nie wiedziałam to chętnie bym dołączyła :)
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny pomysl na akcje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.