social media

Translate

poniedziałek, 29 czerwca 2015

Avon,Wspaniałe Mango - Pogromca czupryny.




























Witajcie moje piękne ! <3
Dawno,dawno temu robiąc zamówienie z Avonu zamówiłam odżywkę w sprayu dla Maleństwa o której Wam dzisiaj napisze kilka słów. Czy zamówiłabym ją kolejny raz o tym dowiecie się,jeśli przeczytacie cały post :)


Wspaniałe Mango - Pogromca czupryny. Pomaga poskromić i rozczesać niesforne włosy. Pozostawia je jedwabiście gładkie i łatwe do ułożenia. Łagodny i delikatny. Odpowiedni do mokrych i suchych włosów.













Wspaniałe Mango ma lekką, nieklejącą formułę. Pozostawia włosy lśniące i nawilżone.
Sposób użycia: wstrząsnąć przed zastosowaniem. Rozpylić na mokre lub suche włosy i rozczesać.
UWAGA: stosować pod nadzorem osoby dorosłej. Chronić przed dziećmi. Produkt nie jest przeznaczony do spożycia. Wyłącznie do użytku zewnętrznego.



 Skład: Aqua, Butylene Glycol, Phenoxyethanol, Amodimethicone, Cetearyl alcohol, Steareth-21, Methyl gluceth-10, Parfum, Disodium edta, Behentrimonium chloride, Trideceth-12, Ethylhexylglycerin, Cetrimonium chloride

MOJA OPINIA :

Odżywkę używa Maleństwo,ale osobiście również zdarzyło mi się jej użyć kilka razy.
Odnoszę ogromne wrażenie, że ta odżywka to zwykła woda, która pachnie. Akurat tego nie mogę zarzucić, bo zapach ma przyjemny. Lubię mango, mam do niego sentyment, bo pracowałam kiedyś od rana do nocy przy mango. Ale odżywka o której dzisiaj mowa poza zapachem, który jakiś czas utrzymuje się na włosach nie robi nic. Sięgając po odżywki w sprayu chciałabym, żeby  nie obciążała włosów, szczególnie Maleństwowych, bo myje włosy rzadziej niż ja - ta nawet ich tak bardzo nie obciąża.  Wygodne opakowanie z psikadełkiem nie zacina się, więc spokojnie można popsikać włosy i wszystko wokół.  Po użyciu zalecam szybkie wytarcie podłogi w celu uniknięcia zbierania z niej szczęki.  To jedyna taka odżywka po której użyciu poza włosami wypsikane jest wszystko to co znajduje się w pobliżu. 
Podsumowując :
Nie odradzam, ale też jakoś specjalnie Wam jej nie polecam. Jeśli Maleństwo poprosi mnie znów, żebym ją zamówiła to zrobię to, bo kosztuje grosze, ale sama z  siebie na pewno jej nie zamówię.
Znacie odzywkę mango ?

39 komentarzy:

  1. Nie znam jej i nie wiem czy skusiłabym się... pewnie nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po komentarzach widzę, że zdania są podzielone także może się okazać dla Ciebie dobrym produktem ;)

      Usuń
  2. a ja bym ją kupiła :D lubię takie bajery xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego go nie odradzam, bo innym może służyć :)

      Usuń
  3. Ja mam ostatnio jakąś nieuzasadnioną manię mangową :) A co do Avon to wszystkie ich szampony i odżywki są dla mnie do niczego - łupież i przyklap gwarantowany :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mango jest przepyszne! :)
      Osobiście nie używałam ich szamponów, ale czytałam wiele złego o nich :/

      Usuń
  4. O nie nie, to nie dla mnie... jeśli chodzi o mango, to toleruję tylko lody o tym smaku/zapachu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda ładnie, zapach by mi się spodobał ale jak nie robi nic specjalnego z włosami to nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej to nie dla mnie - nie lubię takich zapachów :) P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za produktami Avon i jak widać nie bez powodu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś ją kupiłam, mój synek do 3 lat nosił dość długie włosy ( miał śliczne loczki ) i potwierdzam, że oprócz ładnego zapachu nie miała żadnych innych właściwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już myślałam, że my jakieś dziwne jesteśmy :P

      Usuń
  9. Nie znałam wcześniej tego produktu. Ale i tak żadne odżywki i inne takie mi nie pomagają :D
    Lubię zapach mango i to byłby jedyny plus, gdybym taką odżywkę miała.

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co w takim razie pomaga Ci w pielęgnacji włosów ?

      Usuń
  10. Jak byłam mała to miałam podobną odżywkę z Avonu :D uwielbiam mango ;P obserwuję xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wszystkie używaliśmy czegoś z Avon te 10lat temu ;)

      Usuń
  11. Nie przepadam jakoś szczególnie za kosmetykami z Avonu... Zraziłam się przez szampony. Ale używałam kiedyś arbuzowej mgiełki i w sumie nie była zła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupiłam i nie kupię tego nigdy więcej! mój dwuletni syn został strasznego łupieżu po tym sprayu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam i raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku nie okazała się dobrym produktem, ale może być inaczej u Ciebie ;)

      Usuń
  14. świetny jest! używam cały czas! fajnie czyta się Twoje wpisy :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio ułatwia Ci rozczesywanie włosów ? Po zdjęciach wnioskuję, że masz ich sporo więcej niż ja czy moja córka, dlatego się dziwię :)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  15. lubię zapach mango :)

    poklikasz? http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ją lubie, dzieki niej rozczesuje latwiej wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja koleżanka kiedyś ją miała, pięknie pachniała i cudownie rozczesywały się po niej włosy. Swoją drogą nie rozumiem Twojego narzekania. Ten produkt nazywa się "Spray ułatwiający rozczesywanie" a nie odżywka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra "ułatwiający rozczesywanie" a ja napisałam w poście, że poza zapachem nic nie robi ;)

      Usuń
  18. Nie kusza mnie produkty z Avon, kiedyś lubiłam ich płyny do kąpieli i niektóre perfumy, teraz już nie korzystam z ich oferty.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie lubię za bardzo firmy avon :)

    OdpowiedzUsuń
  20. też czasem trafaim na piskadła do włosów, które absolutnie w żaden sposób nie wpływają korzystnie na czuprynę

    OdpowiedzUsuń
  21. Wcale już nie kupuję kosmetyków Avonu i widzę,że to chyba dobrze :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.