social media

Translate

czwartek, 18 czerwca 2015

Koszula od Romwe





























Cześć ! :)
Kilka dni temu przyszła do mnie paczka w ramach współpracy z ROMWE. Między innymi w tej paczce znajdowała się ta oto śliczna koszula. Zamówiłam sobie dwie rzeczy także spodziewajcie się na dniach jeszcze jednego postu ubraniowego ;)
Nie spodziewałam się,że tyle osób się zainteresuje koszulą,więc zdjęcia zrobiłam na szybko po pracy,żeby Wam ją pokazać.  Zdjęcia robiło Maleństwo,bo tata pracuje do późna stąd obsuwa w tego typu postach ...

Zobaczcie w sklepie co mają w asortymencie KLIK

Po podwinięciu rękawów widzimy śliczny kwiecisty wzorek,który bardzo mi się podoba.

 Koszula wymiętolona po całym dniu pracy,ale na pewno jeszcze Wam ją kiedyś pokaże w wersji wyprasowanej ;)
 Jestem zauroczona koszulą. Materiał jest bardzo dobrej jakości,a koszula idealnie na mnie leży choć wybrałam rozmiar L ( normalnie nosze eMkę ;)

Standardowo przy tego typu postach chciałabym wspomnieć,że będzie mi bardzo miło jeśli poklikacie w linki,które dodałam,abym mogła dalej współpracować ze sklepem ROMWE,który naprawdę Wam polecam z czystym sumieniem.Za zakupy możecie płacić przez PayPal lub posiadając kartę kredytową.
Buziaki,Wasza

23 komentarze:

  1. Bardzo ładna po klikane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, zwłaszcza ten kwiatowy motyw po zawinięciu rękawów

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna koszula ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. te mankieciki najbardziej mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wygląda! Ja ostatnio preferuje bardziej dopasowane rzeczy, ale koszule ślicznie wyglądają większe. Lubię je też dlatego, ze jak jest gorąco to pod spód zakładam jakąś bokserkę a koszula wierzch be zapinania, żeby nie było samej golizny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Dlatego lubię właśnie koszule i sweterki na zapinanie :)

      Usuń
  6. Bardzo fajna koszula, świetnie na Tobie lezy ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna ta koszula :), a maleństwo ma talent do robienia zdjęć ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna, kochamy koszule <3

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie zwykła koszula nic specjalnego. Ale co kto lubi

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna koszula, teraz żałuję że jej nie zamówiłam.
    kliiik dałam :) P

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna jest ta koszulka,śliczna!!! Ale jednak rozmiary to mają zaniżone - dzisiaj dotarła do mnie koszulka w kratkę - piękna, cudowna, ale ciasna w cyckach znowuż :(((( Buuu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze przede wszystkim mierzę się w cyckach,bo z nimi zawsze mam problem ... Niby takie małe,a z tymi ich rozmiarami zawsze się boję,że się nie zmieszczę ;)

      Usuń
  12. Koszula bardzo mi się podoba. Chętnie widziałabym ją w swojej szafie

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie na taką koszulę poluję ;) A te mankiety są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.