social media

Translate

piątek, 5 czerwca 2015

Nominacja do LBA przez Hanię 1.06.2015

Witajcie :)
Jakiś czas temu po fali nominowania mnie do LBA postanowiłam nie odpowiadać na kolejne,bo czułam ich przesyt.TUTAJ wszytskie TAGi,które publikowałam. W sumie nadal jeszcze czuję,ale zostałam nominowana przez dziewczynę,która dopiero zaczyna blogowanie i tak pomyślałam,że może dzięki moim odpowiedziom któraś z Was zajrzy do Niej i zostanie nową czytelniczką ?
Ja też kiedyś zaczynałam,dalej daleko mi do tych wszytskich sławnych blogerek,które znacie, ( a ja nie,bo  jestem totalną ignorantką :P ) więc pomyślałam,że nic mi nie będzie jak odpowiem jeszcze raz.Tak więc zapraszam Was na moje odpowiedzi i zapraszam do Hani  [KLIK] przez którą zostałam nominowana. Dla tych co nie wiedzą o co chodzi wyjaśniam :
"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
Oto pytania wraz z moimi odpowiedziami.1.  Dlaczego wybrałaś akurat taką tematykę swojego bloga? 
Nie mam jednej tematyki,ale przede wszystkim jest kosmetyczna. Chciałam opisać produkty używane przeze mnie dla dziewczyn,które przyjeżdżają do Holandii i nie wiedzą co warto kupić,a co nie. Dziewczynom mieszkającym  w Polsce i w innych krajach też.
2. Kim są ulubieni czytelnicy Twojego bloga ?  Uzasadnij każdy wybór.
 Każdy czytelnik jest wyjątkowy,ale najbardziej ulubionymi są Ci,którzy komentują,bo wtedy wiem,że są :)
3. Kto jest twoją ulubionym artystą (chodzi mi o wokalistów).
Jednej nie mam,ale np.WDOWA,lubię Jej utwory teraźniejsze jak i sprzed kilku lat.Lubię ADELE,Sylwię Grzeszczak ,PINK i wiele,wiele innych nie tylko kobiet :) Mój gust muzyczny jest bardzo zróżnicowany i często zależy od mojego nastroju.
4. Wolisz nosić spódniczki czy raczej spodnie ?
Legginsy <3 Ale z dwóch powyższych zdecydowanie spodnie.
5. Jaki jest twój ulubiony zapach i co w sobie zawiera (chodzi nuty zapachu).
Na nutach zapachów się nie znam,ale wybieram perfumy takie jakie akurat mi się 
podobają. Raz są to orzeźwiające,a innym razem słodkie zapachy. Ale dwa ulubione do których wracam co jakiś czas to MEXX i KATY PERRY.
6. Z jakiego powodu dołączyłaś do blogera.
Miałam silną potrzebę podzielenia się z innymi tym co używam oraz wymiany zdań na temat kosmetyków. Wśród moich znajomych w życiu prywatnym jakoś nie bardzo mogłam o nich porozmawiać,a dzięki blogowi dużo się dowiaduję,wiele się nauczyłam i poznaję coraz bardziej wartościowe osoby ,a przy okazji odkrywamy wspólnie perełki kosmetyczne.Buble również.
7. Czy chciałabyś naprawić coś co wydarzyło się w przeszłości ? 
Sama nie wiem. Gdybym coś naprawiła pewnie nie wydarzyłyby się to co się wydarzyło i być może nie byłabym w tym miejscu otoczona tymi ludźmi co teraz.
8. Co sądzisz o mojej grafice (tak musiałam ). Tylko napisz coś więcej niż jedynie, jest ładna itp.
Twoja grafika jest bardzo ciekawa,ale nie zastanawiałam się zbytnio nad tym co o niej sądzę. Nie mnie to oceniać. To Twoje miejsce i przede wszystkim Tobie ma się podobać :)
9. Ubrania w jakim kolorze najczęściej nosisz?
Mam sporo czarnych ubrań,bo pasują do wszystkiego i do każdej okazji. Mam również kilka kolorowych ubrań także w mojej szafie raczej nie jest nudno.

10. Ulubiona marka ubrań ?

Zdecydowanie H&M. Moje dziecko jest chodzącą reklamą tej marki. Ale poza HaeMem kupuję ubrania tam gdzie akurat mi się podobają i nie kosztują majątku. Często robię zakupy w Primarku,którego też chyba nie muszę Wam przedstawiać :) Ostatnio polubiłam sklepy Sheinside Romwe z którymi współpracuję dzięki Wam za co bardzo dziękuję <3

Co do nominacji to nominuję każdą osobę,która przeczyta ten TAG :D
Jeśli jednak nie macie na to ochoty to trudno.

Buziaki,Wasza

9 komentarzy:

  1. kiedyś też miałam dość sporo czarnych ubrań
    teraz mam ich mniej, nie to że nie lubię ,ale mam białego psa i potem jestem cała osierściona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nominacji :D
    Będę wdzięczna za poklikanie w linki na moim blogu :D
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nominacji ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło się czytało :) Chętnie zrobię ten tag u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście wiadomo, że mi się podobało :) Uwielbiam czytać takie posty i dowiadywać się nowych rzeczy o Tobie :) Za każdym razem jestem w lekkim szoku jak wiele Nas łączy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam H&M!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/05/blog-post.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. O ja też bardzo lubię Wdowę :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez lubię Wdowę i Pink :-) Sporo można się o Tobie dowiedzieć z tego postu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że jednak przyjęłaś moją nominację.
    Też lubię perfumy Katy.

    Pozdrawiam
    Hania

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.