social media

Translate

niedziela, 2 sierpnia 2015

Romwe,Beżowy kombinezon w kwiaty


Hej robaczki moje !

W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam kombinezon,który zamówiłam sobie ze sklepu Romwe.
Jesteście ciekawe jak się prezentuję w nim i czy polubię ten rodzaj odzieży ?
Zapraszam do kliknięcia "Czytaj dalej"































Do wyboru tego kombinezonu namówił mnie chłop. Bardzo mu się spodobał,jednak ja nie bardzo byłam do niego przekonana. Wrzuciłam do koszyka 
koszulę i 
spodnie,a po przejrzeniu asortymentu sklepu Romwe  nadal nie mogłam zdecydować się na trzecią rzecz,więc postanowiłam dać szansę ubraniu,którego chyba w swojej szafie jeszcze nie miałam - kombinezon:)








 Kiedy paczka przyszła założyłam go jako pierwszy i już nie chciałam go zdjąć! Czuję się w nim jak w drugiej skórze.

Jest bardzo wygodny,materiał w sam raz na ciepłe dni,a wzór "na żywo" bardzo mi się spodobał.  Jednej z moich koleżanek również tak się spodobał,że postanowiła go sobie zamówić.



Zamek błyskawiczny z tyłu nie zacina się i bez problemu potrafię go sama zapiąć/odpiąć. Kieszenie są na tyle głębokie,że włożony w nie telefon nie wypada co czasem zdarza się np.w luźnych spodniach.
Nogawki mogłyby być ciut ciaśniejsze na dole,ale tak też wyglądają dobrze.



 "Każdą inną ludzką miłość trzeba zdobywać, trzeba na nią zasługiwać, pokonując stojące na jej drodze przeszkody, tylko miłość matki ma się bez zdobywania i bez zasług." 
H.Auerbach


Przyłapana na szybkim przeglądaniu fejsa ;)


Jedyny minus tego typu ubrań to taki,że idąc do toalety trzeba zdjąć całą górę,aby móc z niej skorzystać. Ale to bardzo mały minus,więc nie przeszkadza mi on w nazwaniu tego kombinezonu ulubieńcom tego lata :)

Jeśli jeszcze się wahacie nad kupnem kombinezonu to ten z przyjemnością mogę Wam polecić.

A Wy lubicie kombinezony czy nie nosicie tego rodzaju ubrań ?

----------------------------------------------------------------------
Klikniesz? :)
ROMWE
Kombinezon
Koszula
Spodnie

15 komentarzy:

  1. Prześlicznie wyglądasz w tym kombinezonie - bardzo ładne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem ci tak W wielu ciuchach wygladasz super ale w tym jak dla mnie WOW oszałamiająco I klikne to jasne

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladnie Tobie w tym kombinezonie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny :) Chłop ma dobry gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczny kombinezon! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kombinezon :) poklikałam.
    Zapraszam do siebie i zachęcam do poklikania
    http://ineedyoursoul.blogspot.com/2015/08/wishlist-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kombinezon, kliknięte ! :) Liczę na rewanż na kliki u mnie w poście :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/08/wishlist-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz, gdybym wiedziała że taki fajny
    też bym go zamówiła

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny jest! świetnie w nim wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Póki co w szafie mam jeden kombinezon i bardzo go lubię.Twój jest przepiękny!
    stylizacje-zyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba Niuniuś jak w tym kombinezonie wyglądasz i Twoja torebka jest śliczna i piękne to zdjęcie z córcią na ławce.Cudownie! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Alicja Szpunar-Chyćko:) Ślicznie wyglądasz w tym kombinezonie, sama bym taki na siebie ubrała! Piszę szczerze - wyglądasz super w nim , dobrze zrobiłaś, że go kupiłaś:) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Poklikałam! Liczę na uczciwy rewanż : )
    http://zmianoo99.blogspot.com/2015/07/kolejna-wishlista-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny kombinezon :)
    kliknęłam w ROMWE
    Czy mogłabyś poklikać w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.