social media

Translate

niedziela, 19 lipca 2015

Podsumowanie czerwcowe 2015

Jak co miesiąc przybywam do Was z podsumowaniem blogowym poprzedniego miesiąca. Podsumowanie robię z lekkim opóźnieniem,bo trochę się zagapiłam,a nie chciałabym,aby była luka w tego typu postach.
Ile dodałam postów i jakich w czerwcu ? Zapraszam do powrotu na chwilę do minionego miesiąca.
Pierwszym czerwcowym postem było PODSUMOWANIE MAJA.
Drugim opisałam Wam SKONCENTROWANE SERUM DO RZĘS 8W1 OD EVELINE.
Trzecim była NOMINACJA DO LBA PRZEZ HANIĘ.
Czwartym postem była recenzja kolejnego produktu marki EVELINE tym razem opisałam BODY GLAM MASŁO KAKAOWE,Luksusowy balsam odżywczo-ujędrniający.
Piąty post to informacja o ROZDANIU Z MONIKĄ.
W szóstym wpisie zobaczyłyście mnie w ubraniach,które przyszły do mnie od ShinInSIde ( teraz SheIn) oraz Rosegal. KLIK do postu.
Szczęśliwą siódemką był post z okazji urodzin dzięki któremu mogłyście poznać 27 FAKTÓW O MNIE.
W ósmym poście napisałam Wam O JEUNESSE SŁÓW KILKA.
Dziewiąty wpis i KOSZULA OD ROMWE czeka na Was dalej ;)
Dziesiątym postem zrecenzjowałam Wam żel pod prysznic od Kneipp.
W jedenastym wpisie pokazałam Wam drugą część zamówienia ze sklepu Romwe,a był to uroczy MIĘTOWY SWETER.
Dwunasty post był dla pełnym emocji postem. Pisząc go byłam zalana łzami,a po Waszych wiadomościach wiem,że płakałyście również po jego przeczytaniu. Był to mój LIST DO OJCA.
Wcale nie pechową trzynastką było poruszenie moim zdanie ważnego tematu -  ZOSTAĆ DAWCĄ. TAK CZY NIE ?.
W przed ostatnim,czternastym poście była informacja o AKCJA WAKACJE Z BLOGERKAMI 1.07-31.08,która moim zdaniem nie dotrwa do końca ... Niestety Martyna wyjechała za granicę,więc akcja jest coraz bardziej zapomniana. Myślałam nawet o tym,aby zastąpić Ją,ale niestety mam już tyle na głowie,że staram się uporać ze swoimi sprawami nie biorąc nic więcej na głowę.  A szkoda,bo był to bardzo ciekawy pomysł.
Piętnastym postem kończącym miesiąc czerwiec była recenzja AVON,WSPANIAŁE MANGO - POGROMCA CZUPRYNY.

Czerwiec miał 30 dni,a ja dodałam 15 postów z czego jestem zadowolona . Chciałabym mniej więcej co drugi dzień dodawać posty,abyście miały co czytać,a mi żeby w końcu ubyło trochę postów,które mam w roboczych.
Zaległości nadrobione ? To dobrze,bo za kilka dni podsumowanie lipca.
Buziaki <3

5 komentarzy:

  1. Będę musiała nadrobić kilka postów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne podsumowanie ;))

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super podsumowanie Wiem ,co mam do przeczytania jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę sprawdzić czy każdy odwiedziłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne podsumowanie :) chyba jestem na bieżąco ;d

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.