social media

Translate

niedziela, 30 listopada 2014

Podsumowanie miesiąca - Listopad 2014


Witajcie :)
Pytałam Was na fp czy byłybyście zainteresowane takimi postami jak podsumowanie miesiąca,w którym wkleję linki ze wszystkich postów z zeszłego miesiąca i wiele z Was pisało,że chce,więc oto i on :D



Przypuszczam,że nie wszystkie moje czytelniczki są w stanie zaglądać na blog za każdym razem,gdy pojawia się post,więc jeśli będziecie nadal zainteresowane to taki post będzie się ukazywał co miesiąc .
Bez zbędnego pisania zapraszam Was do zapoznania się z linkami poniżej :


4 listopad 2014 - Poznajcie BeautyOil :)
5 listopada 2014 - Krem na noc,Kruidvat
13 listopada 2014 - One dwie - Ona jedna
18 listopada 2014 - Wyniki konkursu!
22 listopada 2014 - Lakier Essie Funday Sunday
24 listopada 2014 - Listopadowy PRETTYBOX
26 listopada 2014 - Kneip Doucheolie Amandel-Argan
27 listopada 2014 - Kolczyki od Sentiell Jewelry



Jak widać w miesiącu listopad zbyt wiele postów nie napisałam,ale postaram się poprawić w kolejnym!


Wszystkie posty nadrobione ? Nic Was nie ominęło ? :)
Chcecie więcej takich podsumowań ?
Czekam na Wasze komentarze :)

8 komentarzy:

  1. Czytam blog na bieżąco i wszystkie posty czytałam od deski do deski. Mi osobiście przydałoby się na Twoim blogu menu z zakładkami, bo czasami ciężko mi coś znaleźć, np. ostatnio szukałam recenzji pudełek i nie wiedziałam jak dotrzeć do tych początkowych. Musiałam w archiwum szperać :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, od wczoraj na blogu istnieje funkcja "wyszukaj" mam nadzieję, że pomoże ona w wyszukaniu starych postów. Co do zakładek to je zrobię jak tylko opanuję o co w tym chodzi ;)

      Usuń
  2. Pojawiłam się to po raz pierwszy i wydaje mi się tak jak pani powyżej , że najlepszym rozwiązaniem byłoby pojawienie się z boku archiwum ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/2014/11/dzien-dobry-kocham-was-lalalala.html Zapraszam , dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak chcecie archiwum pojawi się tak szybko jak uda mi się to zrobić ;)
      Zajrzę do Ciebie w wolnej chwili .

      Usuń
  3. Bardzo dobry pomysł z tym postem podsumowującym cały miesiąc :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Cały czas wpada ktoś nowy i nie zawsze chce mu się grzebać po starych postach, a takie podsumowanie daje mi kopa, żebym w następnych miesiącach była bardziej syntetyczna ;)
      Buziaki :*

      Usuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.