social media

Translate

niedziela, 24 maja 2015

Denko kwietniowo-majowe 2015!



 Aloha ! :D
W zeszłym miesiącu nie było,a więc w tym przychodzę z podwójną ilością zużyć :) O ile w kwietniu wykończenia szły mi dobrze tak w maju już mniej,ale tak czy inaczej jestem zadowolona,bo kilka z produktów zużywałam przez ostatnie kilka miesięcy.
Zobaczcie w takim razie co trafiło do kosza :)


 *Nazwy produktów są podlinkowane w przypadku,gdy pojawiła się recenzja .


L`biotica, Biovax, Intensynie regenerujaca maseczka `Keratyna + jedwab od ETNOBAZAR - bardzo fajna maska jednak nie wróciłabym do niej ze względu na to,że ciekawią mnie ich inne maski.
Aussie,Szampon,odżywka i spray - moja opinia o tych produktach. - bardzo lubię zapach gumy balonowej jaki utrzymuje się na moich włosach po użyciu produktów marki Aussie,więc kupiłam kolejną 3 minutową odżywkę.

Kruidvat,HAIRREPEAIR  OIL
- Tej wersji za bardzo nie polubiłam,ale jej siostrę owszem - TU recenzja.


Kruidvat,Moroccan argan oil,szampon do włosów
- lubię Kruidvatowe szampony,ale ten męczył mnie swoim zapachem. Ogólnie dobrze mył,nie przesuszał,ot normalny szampon z SLSami.

Kokosowa odżywka kupiona w Zeemanie
- używałam jej przy pierwszym O myjąc włosy,ale czasem również do ostatniego. Trochę za rzadka konsystencja jak dla mnie przez co kończy się szybciej niż inne odżywki. Pewnie jeszcze kiedyś kupię.
Kapsułki regeneracyjne do włosów/serum do włosów od Safira - tego produktu chyba nie trzeba przedstawiać żadnej włosomaniaczce -  mój ulubiony produkt do włosów. Już zamówiłam kolejny słoiczek.





























Dermo Therapy,Scrub do mycia buzi,formuła 2w1 - Kupując scrub do mycia twarzy oczekiwałam mocniejszego ździeraka i bardzo się rozczarowałam,bo był za delikatny jak dla mnie. Jeśli się nie ma takich wymagań jakie ja miałam to polecam. Wibra - 1,49e
Biedronkowy micel opisałam między innymi TUTAJ,a Garnierowy TU.


Fioletowy eyeliner nie używany od stu lat okazał się wysuszonym eyelinerem,więc kosz to dobre miejsce dla niego. Pamiętam,że kupiłam go za kilkadziesiąt centów i był bardzo słabej jakości.
Podróbka sławnych gumek kabelków - Actionowe gumki służą mi od kilku dobrych lat i dopiero teraz zaczynają się psuć,także nie mam potrzeby żeby kupić oryginalne wersje.

Catrice,Podkład matujący All Matt Plus,020 Nude Beige - nie wiem czy wrócę do tego podkładu. Póki co wykańczam zaczęte kremy BB :)
Bezbarwna pomadka - uwielbiam te pomadki,więc kupuję je wiernie od lat.2 szt.za ok.1e to nie majątek za dobrej jakości pomadkę.

Action,Body Scrub with Seasal,Pink Spring - polubiłam obie wersje,więc jeśli znów będę miała możliwość zakupu zrobię to bez zastanowienia.
Fa,żel pod prysznic - jeden z prezentów,który znajdował się w paczce pożegnalnej od ZEEMANa. Lubię te żele pod prysznic,ale bardziej lubię Palmolive, Thermal SPA, Mineral Massage Shower Gel (Żel pod prysznic z solą z Morza Martwego i ekstraktem z aloesu).



L'Oreal Paris Men Expert Hydra Energetic Woda po goleniu Ice Impact 100 ml  ODBUDOWA + PRZEBUDZENIE Tata Maleństwa jest bardzo zadowolony,więc wykończył kolejne opakowanie,a że pamiętał o recenzji to dorzucił do koszyczka denkowego.
Pewnie większość z Was nie zwraca uwagi na tego typu tanie perfumy,ale ja ten bardzo lubię,więc wracam do niego co jakiś czas.Trwałość nie jest świetna,ale też nie najgorsza,a 2e to nie majątek.
Antyperspirant Rexona - już tyle razy pokazałam Wam go w denku,a recenzji jak nie było tak nie ma. Musze to w końcu zmienić,bo to produkt,którego nie może mi zabraknąć!


Ziaja,płyn do higieny intymnej / dla kobiet dojrzałych - zużywałam i zużywałam,ale recenzji nie napisałam ;) Mył dobrze,ale nie odświeżał tak jak tego oczekiwałam.
Jak dla mnie przeciętny płyn do higieny intymnej i z przyjemnością wracam do swojego ulubieńca [KLIK]
Na zdjęciach zabrało oleju kokosowego,którego opakowanie wyrzucił Tata Maleństwa,ale recenzję znajdziecie TUTAJ.


 To by było na tyle wykończeń w ostatnich dwóch miesiącach.
Co znajdzie ? Co Was zaciekawiło,a czego byście nie kupiły ?

Buziaki,Wasza
Magdalena :)

15 komentarzy:

  1. Sporo z tych kosmetyków sama używam.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie również w denku pojawiły się produktu Aussie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne denko ;) u mnie też często gości micela z Biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spore denko i chyba nawet nic nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle kosmetyków, a ja z tego wszystkiego znam tylko jeden :-P - płyn micelarny Garnier. Bardzo dobry z resztą moim zdaniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze większości produktów nie znam. Będę musiała nadrobić zaległości kosmetyczne chyba. A podkład, który wykończyłaś u mnie sprawdza się idealne - jeden z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię odżywek z Aussie. 3-minutowa zupełnie nie przypadła do mojego gustu ;(

    hairoutine.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tych produktów używałam tylko płynu z Ziaji i BeBeauty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę wiele wspaniałych kosmetyków, których jeszcze nie znam, ale mam nadzieję, że poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aussie jest genialne, ale moje włosy po czasie się do niego przyzwyczaiły. więc zmieniałam na inne produkty do pielęgnacji włosów

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dużo tego nazbieałaś, ja mam tak, że Denka nie mam jak zrobić, bo regularnie wszystko wyrzucam :D

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne denko, sporo tego :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś zostaw komentarz - wtedy mam pewność,że ktoś przeczytał co napisałam ;)
Odwiedzam wszystkich, którzy zostawiają komentarz na moim blogu.

Buziaki,Wasza M.